بازگشت بازی Quantum Break به سرویس گیم پس
محمد صادق شجاعی

بازگشت بازی Quantum Break به سرویس گیم پس

محمد صادق شجاعی 8 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
137 بازدید

پس از آن که بازی Quantum Break (کوانتوم بریک) به دلایل مربوط به لایسنس از گیم پس حذف شد، این اثر باری دیگر به سرویس مذکور باز‌گشت.

بازی Quantum Break یکی از آثار استودیو Remedy Entertainment است که در سال 2016 روی ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. از آن جایی که این اثر جزو بازی‌های انحصاری مایکروسافت بوده، از طریق گیم پس در اختیار کاربران این سرویس قرار گرفت. اما مدتی پیش اعلام شد که به دلایل مربوط به لایسنس بازی کوانتوم بریک سرویس Game Pass را ترک می‌کند. حال مشخص شده که موانع بر‌طرف و این اثر باری دیگر در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار گرفته است.

آرون گرینبرگ، معاون بخش بازاریابی ایکس باکس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر، به صورت رسمی تایید کرد که بازی Quantum Break به جمع آثار موجود در سرویس گیم پس اضافه شده و روی تمامی پلتفرم‌ها قابل خرید است. این امر بدان معنا است که مشکلات مربوط به لایسنس رفع شده‌اند.

بازگشت بازی Quantum Break به سرویس گیم پس

ترکیب بازی با سریال در Quantum Break

بازی کوانتوم بریک داستان جک جویس (با بازی شان اشمور) را روایت می‌کند که به واسطه آزمایش ماشین زمان، قدرت‌های دست‌کاری زمان را در اختیار دارد. او وظیفه دارد که از وقوع اتفاقی به نام «پایان زمان» توسط دوست قدیمی‌اش یعنی پال سرین (با بازی آیدن گیلن) جلوگیری کند. یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد بازی Quantum Break روایت بخش‌هایی از داستان در قالب سریال لایو اکشن است.

بازی کوانتوم بریک نظر مثبت منتقدین را جلب کرده و در بخش‌هایی مثل جلوه‌های بصری، گیم پلی و داستان مورد تحسین قرار گرفت. با این حال رسانه‌های مختلف از المان‌های پلتفرمینگ و کیفیت سریال لایو اکشن انتقاد کردند.

نظر شما در مورد بازگشت بازی Quantum Break به سرویس گیم پس چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ به نظر در صورت ساخت دنباله این اثر، کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت از آن استقبال خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.