نامگذاری بازی Mortal Kombat 1
محمد صادق شجاعی

اد بون از دلایل نامگذاری بازی Mortal Kombat 1 می‌گوید

محمد صادق شجاعی 31 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
1,803 بازدید

در حالی که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند بازی جدید مورتال کامبت با پسوند 12 معرفی شود، استودیو ندررلم از این اثر با نام بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کرد. حال اد بون، خالق سری Mortal Kombat، دلیل نامگذاری این اثر و استفاده از عدد 1 را شرح داده است.

پس از مدت‌ها انتظار، در روز پنج‌شنبه هفته گذشته بازی جدیدی از سری مورتال کامبت معرفی شد. در حالی که انتظار می‌رفت این اثر روند نامگذاری مرسوم را دنبال و با نام بازی Mortal Kombat 12 معرفی شود، اما استودیو NetherRealm برای معرفی آن از عدد 1 استفاده کرد. این تصمیم استودیو سازنده موجب سردر‌گمی برخی از بازیکنان و تصور آن‌ها مبنی بر ساخت نسخه ریمیک اولین بازی مورتال کامبت شده است. برای رفع ابهامات و جواب به سوالات، اد بون در قالب یک ویدیو Kommunity Chat در رابطه با علت نامگذاری بازی Mortal Kombat 1 صحبت کرده است.

خالق سری Mortal Kombat در این مورد گفته است: «بازی مورتال کامبت 1 سر‌آغاز یک جهان است. این اثر ادامه‌دهنده داستان بازی Mortal Kombat 11 نیست. در نتیجه شخصیت‌ها نقش‌های کاملا متفاوتی در این خط زمانی خواهند داشت. ما می‌خواستیم که در نام بازی، روی این ویژگی تاکید کنیم. این بازی Mortal Kombat 1 نام دارد، زیرا یک شروع کاملا جدید خواهد بود و در قالب آن می‌بینید که شخصیت‌ها نقش‌های تازه‌ای بر‌عهده دارند و روابط جدیدی معرفی می‌شود. این ویژگی عامل اصلی اتفاقات است.»

نامگذاری بازی Mortal Kombat 1

افزایش شخصیت‌های Mortal Kombat 1 در قالب Kombat Pack

بازی Mortal Kombat 1 برای اولین بار در سری مورتال کامبت دارای مکانیکی به نام Kameo Fighters خواهد بود. به واسطه این مکانیک شخصیت‌هایی که از فهرست کاراکتر‌های اصلی جدا هستند، به عنوان یار کمکی عمل کرده و در مبارزات به شما کمک خواهند کرد.

همچنین استودیو ندررلم قصد دارد در قالب Kombat Pack تعداد کاراکتر‌های موجود در بازی مورتال کامبت 1 را افزایش دهد. با این وجود که شخصیت‌های موجود در اولین کامبت پک مشخص نشده‌اند، اما به واسطه آمازون ایتالیا حضور کاراکتر‌هایی از جمله هوملندر و پیس‌میکر فاش شده است.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.