بازی Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

Mortal Kombat 12‌ بازی بعدی استودیو NetherRealm خواهد بود

یحیی رحیمی 31 مرداد 1400 1 دیدگاه
1,224 بازدید

یکی از افشاگران معروف صنعت بازی اطلاعاتی از عنوان بعدی استودیو NetherRealm منتشر کرده و برعکس انتظارات، بازی Mortal Kombat 12‌ در برنامه‌ی جدید استودیو قرارگرفته و این در حالی است که شایعات قبلی، از ساخت بازی Injustice 3 و بازگشت طوفانی ابرقهرمان‌های دی‌سی می‌داد. گزارش‌های جدید حاکی از  نگرانی کمپانی برادران وارنر از هزینه‌ی هنگفت حق استفاده از چنین شخصیت‌ها و احتمال عدم موفقیت بازی جدید است.

جف گراب، گزارشگر رسانه‌ی گیمزبیت در تازه‌ترین قسمت از پادکست Grubbsnax Selects در مورد آینده‌ی بازی‌های NetherRealm و پروژه‌های بعدی صحبت کرده و خبرهای جالبی برای طرفداران بازی مورتال کامبت داشته است. منابع مختلف به گوش جف گراب رسانده‌اند که بازی بعدی این استودیو، Mortal Kombat 12 خواهد بود و استودیو فعلاً کار روی مجموعه‌ی «بی‌عدالتی» (Injustice) و ساخت شماره‌ی سوم مجموعه را به دلیل حساسیت‌های موجود و به‌خصوص فشار کمپانی برادران وارنر رها کرده است.

Jeff Grubbتا آنجا که اطلاع دارم، هنوز هیچ خبر موثقی در مورد بازی بعدی NetherRealm وجود ندارم و این سؤال بزرگی است. ممکن است عده‌ای فکر کنند که بازی بعدی آن‌ها، نبرد میان ابرقهرمان‌های مارول در مقابل دی‌سی است و این ایده‌ی دیوانه کننده است؛ اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد و اگر گفته‌ام که بازی Injustice 3‌ در حال ساخت است، تنها یک حدس شخصی بوده؛ من شنیده‌ام که برنامه‌هایی برای ساخت بازی مورتال کامبت 12 وجود دارد.

جف گراب بار دیگر از واژه‌ی «حدس» و «گمانه‌زنی» استفاده کرده و مشخص است که نمی‌توان ساخت بازی Mortal Kombat 12 را قطعی دانست، در سوی دیگر آینده‌ی نامشخص بخش بازی شرکت برادران وارنر هم باعث شده تا توسعه‌ی شماره‌ی بعدی Injustice با مشکلات روبه‌رو باشد. می‌دانیم که شرکت AT&T، مالک WB Games، به دنبال فروش تعدادی از استودیوها به شرکت‌های دیگری ازجمله مایکروسافت، اکتیویژن و الکترونیک آرتز است. در حال حاضر آینده‌ی استودیوها و مجموعه‌ی این شرکت مشخص نیست و همین حساسیت‌ها باعث شده تا NetherRealm، قید ساخت یک اثر مبارزه‌ای با حضور ابرقهرمان‌های مارول و دی‌سی را بزند.

Mortal-Kombat-Injustice

باوجود شرایط فعلی، ساخت بازی مورتال کامبت 12 منطقی‌تر خواهد بود و ازآنجایی‌که خبرهایی در مورد ساخت بازی بعدی استودیو و توقف انتشار آپدیت‌های جدید برای Mortal Kombat 11 منتشرشده، واضح است که توسعه‌دهندگان امکان متوقف کردن برنامه‌های آینده را ندارند. عدم ساخت شماره‌ی تازه‌ای از مجموعه‌ی «بی‌عدالتی» به دلیل مشکلات حق امتیاز و آینده‌ی نامشخص ناشر بازی، اتفاقی ناامیدکننده برای طرفدارانی است که مدت‌هاست منتظر حلول دوباره‌ی ابرقهرمان‌ها در قالب تازه‌ای بودند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    King

    مهمان

    منتظر حضور پر رنگ تر و چشمگیر شخصیت محبوب من شاوکان هستم

    پاسخ دهید