بازی Mortal Kombat 1 زمان حال
محمد صادق شجاعی

بازی Mortal Kombat 1 احتمالا در زمان حال جریان دارد

محمد صادق شجاعی 1 خرداد 1402 بدون دیدگاه
1,412 بازدید

به تازگی به واسطه معرفی رسمی بازی Mortal Kombat 1 و نمایش اولین تریلر آن، مشخص شده که در اثر مذکور خط زمانی مورتال کامبت به دست لیو کانگ از اول آغاز شده است. برخی از طرفداران این مجموعه با بررسی دقیق تریلر رونمایی از بازی مورتال کامبت 1 متوجه شده‌اند که احتمالا اثر مذکور در زمان حال جریان دارد.

با مشاهده تریلر بازی Mortal Kombat 1 مشخص شده است که شخصیت‌های اصلی سری مورتال کامبت مسیر متفاوتی نسبت به آن چه در آثار قبلی مشاهده کرده‌ایم، دنبال خواهند کرد. به همین واسطه ممکن است ساب زیر و اسکورپیون هر‌گز با هم دشمن نباشند و کیتانا و میلینا با یکدیگر همکاری کنند. حتی این احتمال وجود دارد که جانی کیج جایزه اسکار را به دست آورده باشد.

در کنار این موارد، ظاهرا تریلر بازی Mortal Kombat 1 حاوی بخش‌های جالب‌توجهی است. دشمنی هانزو هاساشی (معروف به اسکورپیون) و بی هان (اولین ساب زیرو) در دوره ادو (بازه زمانی 1603 تا 1868 میلادی) آغاز می‌شود. با این حال نسخه جوان‌تر این شخصیت‌ها که در تریلر مورتال کامبت 1 دیده می‌شود، احتمالا ارتباطی به گذشته ندارند. یکی از کاربران ساب‌ردیت Mortal Kombat به نام CaptainKashup، سر‌نخ‌هایی را پیدا کرده که نشان می‌دهند اثر مذکور در دوران مدرن و زمان حال جریان دارد.

بازی Mortal Kombat 1 زمان حال

احتمال استفاده از انواع تکنولوژی در بازی Mortal Kombat 1

در بخشی که دو نینجا را به نمایش می‌گذارد، آیتم‌های مختلفی در پس‌زمینه دیده می‌شود. این آیتم‌ها عبارتند از: لامپ الکتریکی، فن و گیرنده تلویزیون. این موارد موجب شده‌اند که بسیاری از طرفداران نسبت به زمان وقوع رخداد‌های بازی مورتال کامبت 1 دچار سردر‌گمی شوند. این احتمال وجود دارد لیو کانگ دنیای خود را به شکلی خلق کرده باشد که در عین حفظ المان‌های سنتی، ساکنین آن بتوانند از تکنو‌لوژی‌های مختلف استفاده کنند.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.