انیمه Sekiro و Ghost Of Tsushima
محمد صادق شجاعی

انیمه Sekiro و Ghost Of Tsushima در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 30 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
470 بازدید

طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی oecuf0 و SugoiLITE که منابع قابل اعتمادی در زمینه انیمه هستند، شرکت سونی در حال ساخت انیمه اقتباسی از بازی‌های Sekiro: Shadows Die Twice و Ghost of Tsushima هستند.

بازی‌های Sekiro: Shadows Die Twice و Ghost of Tsushima جزو محبوب‌ترین آثار سال‌های اخیر هستند که بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی دست به تجربه آن‌ها زده‌اند. محبوبیت این بازی‌ها موجب شده که طرفداران به ساخت آثار اقتباسی از آن‌ها علاقه نشان دهند. حال oecuf0 که یک منبع قابل اعتماد در زمینه انیمه بوده از ساخت انیمه اقتباسی از بازی‌های Ghost of Tsushima و Sekiro: Shadows Die Twice خبر داده است. پس از مدت کوتاهی، SugoiLITE که پیش از این اطلاعات مربوط به انیمه Pluto و پخش انیمه Bleach از شبکه Disney+ را به درستی فاش کرده بود، گفته‌های oecuf0 را تایید کرد.

Oecuf0 سه روز پیش با انتشار یک توییت از ساخت انیمه اقتباسی از بازی‌های اکشن الهام گرفته از فرهنگ و تاریخ کشور ژاپن اشاره کرد. در آن زمان این اینسایدر یک معما را منتشر کرد که در قالب آن نماد‌های مختلفی دیده می‌شود. در این توییت می‌توانید یک کنترلر، مثلث قرمز و ماسک ژاپنی تنگو را مشاهده کنید.

انیمه Sekiro و Ghost Of Tsushima

انیمه Sekiro دیگر اثر اقتباسی در حال ساخت

در توییت‌های بعدی oecuf0 به مرور اطلاعات بیشتری ارائه کرد. برای مثال او در یک توییت اعلام کرد که دو انیمه اقتباسی در حال ساخت بوده که یکی از آن‌ها مربوط به اثر انحصاری پلی استیشن و دیگری با الهام از یک بازی مولتی پلتفرم تولید می‌شود. در نهایت oecuf0 اعلام کرد که دو اثر انتخاب شده برای ساخت انیمه اقتباسی، بازی‌های Sekiro: Shadows Die Twice و Ghost of Tsushima هستند. در تازه‌ترین توییت منتشر شده، oecuf0 از معرفی انیمه سکیرو در آینده نزدیک خبر داده است.

با توجه به سرمایه‌گذاری قابل‌توجه شرکت سونی در صنعت انیمه طی سال‌های اخیر، ساخت انیمه اقتباسی از آثار مشهور و محبوب پلی استیشن چندان غیر‌منتظره و غافلگیر‌کننده نیست. شرکت ژاپنی در حال حاضر مالکیت Funimation ،Crunchyroll و Aniplex را که سه سرویس برتر پخش انیمه در آمریکا محسوب می‌شوند، در اختیار دارد. علاوه بر این، در سال 2019 بخش پلی استیشن پروداکشنز با هدف تمرکز روی ساخت آثاری اقتباسی از مجموعه‌های انحصاری توسط سونی راه‌اندازی شد.

به لطف تلاش‌های شرکت سونی، سال گذشته شاهد اکران فیلم Uncharted بودیم. همچنین در سال جاری فصل اول سریال The Last of Us از شبکه HBO پخش و با استقبال مخاطبین و منتقدین روبه‌رو شد. در حال حاضر شرکت Sony خود را برای اکران فیلم Gran Turismo در تاریخ 11 اوت (20 مرداد) آماده می‌کند. در کنار این موارد، ساخت سریال اقتباسی از مجموعه‌های God of War ،Horizon Zero Dawn ،Twisted Metal و Jak and Daxter تایید شده است. همچنین فیلم‌هایی بر اساس Days Gone ،Ghost of Tsushima ،Death Stranding و Gravity Rush ساخته خواهد شد.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.