آمار بازی های PUBG Mobile و PUBG: Battlegrounds
محمد صادق شجاعی

آمار بازی های PUBG Mobile و PUBG: Battlegrounds منتشر شد

محمد صادق شجاعی 10 فروردین 1402 بدون دیدگاه
1,558 بازدید

به مناسب پنجمین سالگرد بازی PUBG Mobile (پابجی موبایل) و ششمین سالگرد بازی PUBG: Battlegrounds (پابجی بتل گراندز)، شرکت Krafton آمار این دو اثر بتل رویال را اعلام کرده است.

شرکت Krafton پنجمین سالگرد انتشار بازی پابجی موبایل را با تعداد زیادی از رویداد‌های درون بازی جشن گرفته است. به این واسطه حالت World of Wonder در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. علاوه بر این سازنده بازی PUBG Mobile آمار و ارقام مختلفی از عملکرد این اثر بتل رویال در طی پنج سال گذشته ارائه کرده است.

از زمان انتشار در ماه مارس سال 2018، بازی پابجی موبایل بیش از یک میلیارد بار دانلود شده و همچنان میلیون‌ها نفر به صورت روزانه از تجربه این اثر لذت می‌برند. Erangel محبوب‌ترین نقشه بازی مذکور بوده و تا‌کنون بازیکنان به میزان 108.5 میلیارد بار وارد آن شده‌اند. در تمامی نقشه‌های موجود در بازی PUBG Mobile، بازیکنان با استفاده از Buggy و Motorcycle بیش از سه تریلیون کیلومتر را پیموده‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی Krafton، اسلحه M416 بیشترین محبوبیت را در بین بازیکنان داشته و 311 تریلیون بار از آن استفاده کرده‌اند. بازیکنان بازی پابجی موبایل با استفاده از این اسلحه 118.6 میلیارد نفر را کشته‌اند. از مجموع 538.5 میلیارد بازیکن کشته شده در مبارزات، تعداد 1.24 میلیارد نفر با استفاده از Pan از میدان نبرد حذف شده‌اند.

بازی PUBG Mobile علاوه بر ارائه یک تجربه هیجان‌انگیز، میزبان کراس اور‌های متعددی، از همکاری با شرکت‌های بزرگ صنعت خودروسازی مثل مک لارن و بوگاتی تا هنر‌مندان مشهور کی پاپ و فوتبالیست‌های شناخته‌شده، بوده است. وینسنت وانگ، رئیس شرکت Tencent Games، ضمن تشکر از بازیکنان برای حمایت همیشگی‌شان، گفت: «از میلیون‌ها بازیکنی که هر روز به سراغ پابجی موبایل می‌روند، بابت به وجود آوردن پنج سال باورنکردنی تشکر می‌کنم. حمایتی که از جامعه بازیکنان دریافت کرده‌ایم، غیر‌قابل باور است و امیدواریم که از رویداد‌های پنجمین سالگرد لذت ببرید. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که همچنان می‌توانیم بهترین تجربه بتل رویال روی موبایل را به شما ارائه کنیم.»

آمار بازی های PUBG Mobile و PUBG: Battlegrounds

محبوبیت بالای PUBG: Battlegrounds در بین کاربران استیم

در ادامه ارائه آمار سری پابجی، شرکت Krafton در قالب ششمین سالگرد انتشار بازی PUBG: Battlegrounds، از دستاورد‌های این اثر گفته است. با استناد به اطلاعات منتشر شده، بازی پابجی بتل گراندز در 242 کشور در دسترس بوده و بیش از 75 میلیون نسخه از آن روی کامپیوتر و کنسول به فروش رسیده است.

بازی PUBG: Battlegrounds توانسته روی استیم به رقم 3.25 میلیون بازیکن هم‌زمان برسد و از این بابت به یکی از محبوب‌ترین آثار پلتفرم مذکور تبدیل شود. همچنین اثر مذکور برای 6 سال متوالی به عنوان پر‌فروش‌ترین IP فروشگاه استیم معرفی شده است. بازی پابجی بتل گراندز دارای 150.7 میلیون کاربر ثبت شده است که در مجموع 16.3 میلیارد ساعت این اثر را تجربه کرده‌اند.

در کنار آمار منتشر شده از بازی PUBG: Battlegrounds، آپدیت 22.2 این اثر ارائه شده که شامل مواردی از جمله متعادل‌سازی گیم‌پلی، بیلبورد‌های جدید، پیست خاکی و اسلحه Famas است. علاوه بر این، اسکین Progressive Weapon برای اسلحه AUG اضافه شده است. این اسکین که با نام Neon Dream شناخته شده، در محیط بازی ظاهر شده و پس از دریافت قابل استفاده خواهد بود. همچنین باندل BLACKPINK، شامل اسکین‌های هر چهار عضو این گروه کی پاپ در دسترس قرار گرفته است.

منابع: Gamespot و Pocket Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.