Tekken-7-Kazuya
یحیی رحیمی

آمار و ارقام فروش بازی Tekken 7 از 49 میلیون عدد گذشت

یحیی رحیمی 5 اسفند 1398 بدون دیدگاه
758 بازدید

وقتی صحبت به ژانر مبارزه ای می رسد، به سختی می توان فرانچایزهای زیادی را پیدا کرد. معمولا تنها چند بازی توانسته اند خود را میان بازیکنان تثبیت کنند و بقیه هم چنان دست و پا می زنند. یکی از آن فرانچایزها که توانسته خود را تثبیت کند و طرفداران زیادی پیدا کند، Tekken است. موفقیت این بازی در طول زمان افزایش پیدا کرده است و هنوز هم در حال ازدیاد است. بازی Tekken 7 نسبت به بقیه نسخه ها فروش بیشتری را تجربه کرد و حالا آمار و ارقام منتشر شده فرصت برای جشن گرفتن را فراهم آورده است.

تولید کننده بازی Tekken 7 به نام Katsuhiro Harada در حساب توییتر خود از موفقیت این بازی در زمینه فروش صحبت کرده است. او گفته است که تعداد فروش این بازی در ماه دسامبر سال 2019 حدود 5 میلیون نسخه بوده است. به نظر می رسد که آپدیت های متعدد و اضافه کردن شخصیت های جدید توانسته به این امر کمک کند و با این حساب تعداد نسخه های فروخته شده این بازی در مجموعه به 49 میلیون نسخه رسیده است که آمار فوق العاده است و نشان از تلاش بی نظیر توسعه دهندگان و ناشر بازی دارد.

کافی است این عدد را با عنوان های مشابه مقایسه کنیم تا بفهمیم که چه موفقیتی در این زمینه به دست آمده است. برای نمونه میزان فروش بازی Mortal Kombat X تا چند ماه پیش حدود 11 میلیون نسخه بود و نسبت به Tekken 7 فاصله زیادی دارد. در مورد این بازی باید گفت که داستان آن توسط یک راوی روایت می‌شود و او خبرنگاری است که می‌خواهد ته توی قضیه شرکت G و قصد اصلی نابودی زادگاهش را بیابد. در آخر هدف اصلی پیدا کردن جین کازوما و برگردان او به میشیماست. 36 شخصیت اصلی در بازی حاضر هستند و یک رالی 6 ساعته در اختیار شماست.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.