FIFA 20
یحیی رحیمی

چارت پرفروش ترین بازی های هفتگی انگلستان: FIFA 20 برنده جمعه سیاه

یحیی رحیمی 11 آذر 1398 بدون دیدگاه
591 بازدید

هفته گذشته شاهد جمعه سیاه بودیم. این روز که یکی از ترفندهای فروش است، تخفیف های خوبی را در اختیار خریداران قرار داد و همین باعث شد که میزان فروش بازی های ویدیویی نیز رشد عجیبی داشته باشد. در طول این چند روز بیش از 1.3 میلیون بازی به فروش رفت که البته نسبت به سال گذشته شاهد افت 22 درصدی هستیم. افزایش فروش بازی های ویدیویی باعث شد که FIFA 20 برای چندمین دفعه به صدر جدول برگردد.

بازی FIFA 20 هفته های اول انتشار خود را در مقام اول سپری می کرد تا اینکه بازی های دیگری مانند Call of Duty: Modern Warfare جایگاهش را تغییر دادند. به طور کلی فروش بازی های ویدیویی مربوط به کنسول های PS4 و Xbox One افت قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است و این تنها Nintendo Switch است که شاهد رشد 44 درصدی فروش نسبت به سال گذشته شد.

نقطه رشد فروش FIFA 20 زمانی بود که باندل PS4 این بازی معرفی شد و همین باعث شد که میزان فروش آن به صورت هفته به هفته حدود 226 درصد افزایش یابد. در جایگاه بعدی می توان Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده کرد که نسبت به هفته گذشته 86 درصد رشد فروش داشته است. در ادامه نیز Star Wars Jedi: Fallen Order بود که مقام سوم را کسب کرد و این بازی نیز 32 درصد رشد فروش داشته است.

بزرگ ترین سورپرایز این هفته نیز Sea of Thieves بود که از مقام 32 جدول خود را بالا کشیده است و حالا در جایگاه چهارم قرار گرفته است. این بازی جزو عنوان های همراه کنسول Xbox One S All-Digital بود و این کنسول نیز تخفیف خوبی دریافت کرده بود. قرار گرفتن ماینکرفت در جایگاه پنجم نیز به همین دلیل است. می توانید در ادامه نگاهی به لیست کامل بیندازید.

  1. FIFA 20
  2. Call of Duty: Modern Warfare
  3. Star Wars Jedi: Fallen Order
  4. Sea of Thieves
  5. Minecraft: Xbox Edition
  6. Pokémon Sword
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Pokémon Shield
  9. Luigi’s Mansion 3
  10. Minecraft: Nintendo Switch Edition

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.