animal-crossing-new-horizons
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفته گذشته انگلستان: برگشت Animal Crossing به صدر

یحیی رحیمی 4 شهریور 1399 بدون دیدگاه
668 بازدید

چارت فروش هفتگی انگلستان مشابه هفته های گذشته منتشر شد و شاهد برگشت بازی Animal Crossing: New Horizons به صدر جدول بودیم. این بازی در ماه مارس امسال منتشر شد و با گذشت پنج ماه از انتشار، هنوز هم فروش بسیار خوبی دارد و این هفته توانسته به پرفروش ترین بازی انگلستان تبدیل می شود. هر چند که فروش بازی نسبت به هفته های پیشین 2 درصد افت کرده است اما محبوبیت بازی سر جای خود مانده است.

هفته گذشته بازی های چندان بزرگی را ندیدیم و تنها انتشار دو بازی ورزشی نه چندان محبوب را شاهد بودیم. یکی از آن‌ها PGA Tour 2K21 بود که توانست مقام دوم جدول را به دست آورد و شروع خوبی داشته است. دیگری بازی EA Sports UFC 4 بود که با توجه به انتشار در اواخر دو هفته پیش، یک عنوان چندان جدید حساب نیم شود اما باز هم جایگاه سوم را با توجه به افت 38 درصدی فروش به دست آورده است.

از نکات قابل توجه این هفته می توان به برگشت بازی Marvel’s Spider-Man به میان ده بازی برتر اشاره کرد. این اثر محبوب در جایگاه نهم چارت نشسته است و فروش آن نسبت به هفته های پیش 75 درصد بالا آمده است. دیگر بازی انحصاری سونی، Ghost of Tsushima بود که در جایگاه پنجم جدول به کار خود پایان داد. در ادامه می توان بازی های محبوبی همچون ماینکرافت و فیفا 20 را مشاهده کرد که مانند هفته های پیشین میان 10 بازی پرفروش هفته قرار دارند.

شروع هفته جدید میلادی با انتشار بازی های بزرگی همچون Project Cars 3 و Wasteland 3 همراه است و قطعا چارت هفته پیش دگرگون خواهد شد. در ادامه نگاهی به چارت کامل هفته گذشته بیندازید و مانند همیشه نظر خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

  1. Animal Crossing: New Horizons
  2. PGA Tour 2K21
  3. EA Sports UFC 4
  4. Mario Kart 8: Deluxe
  5. Ghost of Tsushima
  6. Minecraft (Switch)
  7. FIFA 20
  8. Grand Theft Auto 5
  9. Marvel’s Spider-Man
  10. Ring Fit Adventure

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.