دانلود بازی Thunder Tier One برای PC
دانلود بازی Thunder Tier One برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Thunder Tier One برای PC

پارسی گیم 17 آذر 1400 2 دیدگاه
11,751 بازدید

دانلود بازی Thunder Tier One برای کامپیوتر

سبک شوتر از گذشته یکی از پرطرفدارترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی بوده است. اینکه سلاح گرم خود را بردارید و دشمنان را به رگبار ببندید، قطعاً تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت‌بخش خواهد بود. زیرشاخه‌های زیادی برای سبک شوتر وجود دارد که یکی از آن‌ها، شوترهای استراتژیک بوده و در آن زاویه دوربین به شکلی ایزومتریک طراحی می‌شود. بازی Thunder Tier One از استودیو KRAFTON عنوانی جدید و جذاب در همین سبک و سیاق بوده که مبارزاتی نفس‌گیر و مهیج را برای شما آماده کرده است تا از آن لذت ببرید.

روایت بازی در دهه 90 میلادی و پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی جریان دارد. شما در بازی به گروهی مخفی و ویژه ملحق می‌شوید تا در برابر ارگان‌های تروریستی مقاومت کرده و آن‌ها را از بین ببرید. ارگان جدیدی به اسم SBR بخش‌های شرقی اروپا را هدف قرار داده و مردم بی‌گناه بسیاری را به کام مرگ کشانده است. حال گروه شما که Thunder Tier One نام دارد در منطقه احضار شده تا رهبر این گروه را از بین ببرد و به هرج‌ومرج پایان دهد.

بخش داستانی بازی 9 مأموریت اصلی دارد که به‌صورت تک‌نفره یا Co-op در کنار چهار نفر می‌توانید آن را تجربه کنید. در حالت تک‌نفره یارهای شما توسط هوش مصنوعی کنترل خواهند شد. فرمان‌ها و دستورهای اصلی را خودتان صادر می‌کنید و کنترل شرایط و تاکتیک‌ها کاملاً در دستان شما است. گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و مبارزات به شکل زنده و لحظه‌ای در آن صورت می‌گیرد. تیم شما به طیف گسترده‌ای از تجهیزات و سلاح‌های مختلف دسترسی دارد که بسته به مأموریت و روش پیشروی شما در آن، می‌تواند شخصی‌سازی ‌شده و تغییر کند.

چالش‌های زیادی در بازی Thunder Tier One انتظارتان را می‌کشد و نباید به چشم یک شوتر ساده به آن نگاه کنید. استفاده درست از تجهیزات، نقشه‌ریزی و تاکتیک صحیح و آنالیز میدان نبرد از مواردی است که برای پیروزی در مأموریت‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشید. از لحاظ گرافیکی نیز بازی در سطح بالایی قرار داشته و جلوه‌های ویژه و تیراندازی در آن لذت‌بخش و واقع‌گرایانه است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Arma 3 و World of Warships را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Thunder Tier One با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i5 3.3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7 3770K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set in the 90’s, sometime after the fall of the USSR, Thunder Tier One is a realistic top-down shooter where you join an elite special operations team tasked with stopping a terrorist organization. In 4-player co-op or solo with AI teammates, players must carefully select their gear and utilize all their tactical skills to complete each operation successfully.
A paramilitary-turned terrorist organization known as SBR have carried out a series of attacks on civilian targets in the Eastern European nation of Salobia. Thunder has been deployed to locate SBR leader Marko Antonov and put an end to his campaign of terror.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام .خسته نباشید .ادمین این سبکی بازی تو سایت قرار بده

    پاسخ دهید
    • Avatar

      یاسین در پاسخ به سعید

      مهمان

      با سلام ببخشید این بازی رو میشه انلاین بازی کرد؟