بهترین بازی های گوگل پلی
Avatar

18 بازی برتر اندروید به انتخاب گوگل پلی

مهدیه سیفی 23 اسفند 1401 21 دیدگاه
13,674 بازدید

این مطلب به معرفی بهترین بازی های اندروید از نظر گوگل پلی اختصاص دارد. بنابراین اگر گیمر موبایل هستید و گوشی اندرویدی دارید حتما بازی های این فهرست را دانلود و نصب کنید و از تجربه کردن‌شان دریغ نکنید. البته به دلیل محدودیت هایی که این روزها با آن مواجه هستیم شما همراهان همیشگی پارسی گیم می توانید بازی ها را از داخل سایت دانلود کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

بهترین بازی های گوگل پلی

گوگل پلی به تنهایی منبع و مرجعی برای دانلود بهترین بازی های اندروید است که در نتیجه جامعه کاربری که دارد می تواند آمار و ارقام جالبی را منتشر کند؛ یکی از این داده ها، ارائه فهرست رتبه بندی شده بهترین بازی های اندروید است. حتی می توان این رتبه بندی را به سبک های مختلف تخصیص داد اما در این مطلب ما قصد داریم تنها به معرفی بهترین بازی های گوگل پلی، در همه سبک ها بپردازیم.

1) Apex Legends Mobile

بازی Apex Legends Mobile

ایپکس لجندز موبایل یکی از بهترین گزینه‌ها برای عاشقان بازی‌های اکشن به حساب می‌آید. این بازی به خوبی توانسته است ویژگی‌های نسخه کنسولی خود را به نسخه موبایل انتقال دهد تا گیمرها بتوانند به تمام قهرمان‌های سایر پلتفرم‌ها دسترسی داشته باشند و علاوه بر حالت بتل رویال، به رقابت‌هایی چون تیم Death Match هم بپردازند. در واقع بازی ایپکس لجندز علاوه ‌بر داشتن حالت اول شخص، انتخاب گزینه سوم شخص را هم فعال کرده است تا تجربه متفاوتی از بازی را روی نسخه موبایل به ارمغان بیاورد. بنابراین باید به گوگل پلی و کاربرانش حق دهید که این نام و نشان را در فهرست بهترین بازی های اندروید خود قرار دهند. نظر شما چیست؟

2) PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile

یکی دیگر از بازی‌های مناسب برای بزرگسالان در بخش اکشن بتل رویال، بازی پابجی موبایل است که در آن حدود 100 بازیکن به صورت همزمان به سمت جزیره راهی می‌شوند و در آن جا به مبارزه می‌پردازند. آن‌ها در ابتدا هیچ وسیله‌ای ندارند و باید با سرعت به دنبال اسلحه، لباس و سایر تجهیزات بگردند تا از دشمنان در امان بمانند و البته بتوانند دست برتر را از آن خود کنند و حریفان را از بین ببرند. شما در PUBG توانایی استفاده از سلاح‌های مختلف را دارید و با ویژگی‌های مختلفی که برای شما در نظر گرفته شده است، می‌توانید عملکرد سلاح خود را بهبود بخشید. همچنین در این بازی امکان تجربه به صورت اول شخص و سوم شخص وجود دارد؛ این قابلیت کمک می‌کند تا بتوانید کنترل خودرو و موتور خود را کاملا در طی بازی در اختیار بگیرید.

نسخه موبایلی این بازی مانند نسخه کنسولی آن توانسته است توجه افراد را به خود جلب کند و مشغولیتی عمیق و لذت‌بخش برای گیمرها فراهم آورد. خوشبختانه تمامی گوشی‌های پایین‌رده تا میان‌رده می‌توانند بازی را نصب کنند اما اجرای بازی در موبایل‌های بالارده و پرچم‌دار بی‌نظیر است. تنها مشکل ایرانیان برای اجرای بازی، وجود محدودیت‌ها و فیلترینگ است؛ لازم است تا قبل از اجرای بازی، از نرم‌افزارهای مناسب استفاده کنید.

3) Mini Metro

بازی Mini Metro

بازی Mini Metro شبیه‌ به ایستگاه‌های متروی واقعی است اما طراحی آن مناسب نوجوانان‌ها است. Mini Metro بازیکنان را به یک چالش وارد می‌کند؛ به بیان ساده‌تر افراد در این بازی نه تنها ایستگاه‌های مترو را به یکدیگر وصل می‌کنند بلکه باید آن‌ها را در حال حرکت نگه دارند و همه چیز را به طور همزمان کنترل و مدیریت کنند. البته بازی به همین راحتی‌ها پیش نمی‌رود؛ در حقیقت به دلیل وجود شهرها و رودخانه‌ها شما باید به احداث پل و تونل بپردازید و در مواقعی که نیاز به ورود واگن جدید بود نیازها را در اسرع وقت تامین کنید. همچنین شما باید حواس‌تان به تقویت بعضی از ایستگاه‌ها باشد که توجه به این کارها شما را وارد یک چالش جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند.

4) REDDEN

بازی REDDEN

در ادامه فهرست معرفی بهترین بازی های گوگل پلی به بازی REDDEN می‌رسیم. این بازی در سبک اکشن و در مارکت گوگل پلی در دسترس است و مخاطبانش نوجوانان هستند. شما باید در جریان این بازی تیرها را کنترل کنید؛ این یعنی هر مرحله شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های تمرکز، پرتاب تیر و سرعت عمل است. گیمر باید در میانه مسیر و با توجه به شیوه حرکت حیوانات و سرعت وزش باد، تیرها را طوری کنترل کنید که داخل بدن دشمنان و تمام حیوانات عبور کند. گرچه با انجام این بازی در مراحل اولیه کار آسانی را در پیش دارید اما بازی به مراتب سخت‌تر می‌شود و شما را وارد چالش‌های بسیاری می‌کند.

5) Royal Match

بازی Royal Match

عنوان Royal Match یک بازی به سبک معمایی و برای تمامی سنین است که این‌روزها طرفداران بسیاری را به سمت خود می‌کشد. شما باید در Royal Match رنگ‌های مشابه را مانند بازی جورچین با یکدیگر یکی کنید تا با تمام شدن هر مرحله یکی از بخش‌های قصر پادشاه تکمیل شود. روند بازی به طرز تصاعدی سخت‌تر می‌شود. با برخورداری از ویژگی‌های بازی رویال مچ مانند درخواست کمک و پیدا کردن گروه، دریافت سکه برای خرج کردن آن در مراحل دشواری که پیش رو دارید و ابزارهای کمکی در داخل بازی مانند چکش، بمب و…، می‌توانید تجربه هیجان‌انگیزی را برای خود رقم بزنید.

6) Clash Royale

بازی Clash Royale

کلش رویال به سادگی جزو فهرست بهترین بازی های اندروید قرار می‌گیرد چرا که پشتوانه قدری به اسم سوپرسل دارد. این بازی در سبک کارتی و مناسب برای رده سنی نوجوانان و جوانان است. بازی کلش رویال از هارت استون الهام گرفته که تنها تفاوت آن با این بازی، تبدیل شدن کارت‌های روی زمین به شخصیتی برای حمله به سمت دشمن است. در جریان بازی باید کارت خود را با توجه به میزان اکسیر آن در زمین قرار بدهید و با نیروهای خود برای کسب پیروزی و تسخیر برج‌های دشمن تلاش کنید.

7) Harry Potter: Hogwarts Mystery

بازیHarry Potter Hogwarts Mystery

این بازی، یکی دیگر از بهترین بازی های گوگل پلی باز هم در سبک معمایی است که برای تمامی سنین مناسب است؛ بازیکنان با نصب بازی روی موبایل اندرویدی خود، وارد یک مدرسه علوم‌وفنون جادویی به نام «هاگوارتز» می‌شوند. نحوه بازی به این شکل است که در ابتدا شخصیت مورد علاقه خود را از بین چهار گروه اسلیترین، گریفیندور، ریون کلاو و هافلپاف انتخاب می‌کنید تا ماجراجویی شما آغاز شود.

از دیگر خصوصیت این بازی می‌توانیم به شخصی‌سازی اتاق محل سکونت، پیدا کردن دوست و همراه شدن با جریان بازی اشاره کنیم. Harry Potter: Hogwarts Mystery را به دوستداران هری پاتر و داستان‌ها و فیلم‌های جذابش پیشنهاد می‌کنیم. به کمک بازی می‌توانید تجربه یک زندگی جذاب و اغواگر در هاگوارتز را داشته باشید.

8) Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty Mobile

در ادامه معرفی بهترین بازی های گوگل پلی به نام و نشان معروف یعنی کال آف دیوتی می‌رسیم؛ سری COD بیشتر مناسب بزرگسالان است و معمولا برای PC منتشر می‌شود اما با داغ شدن بازار بازی‌های موبایلی به ویژه بازی‌های اندروید و سبک بتل رویال، سازندگان تصمیم گرفتند این نسخه، یعنی Call of Duty: Mobile را برای گوشی‌های هوشمند توسعه دهند و در گوگل پلی ارائه دهند. بنابراین اگر از گیمرهای قدیمی COD هستید و دوست دارید سبک تازه‌نفس صنعت بازی، یعنی بتل رویال را محک بزنید، حتما Call of Duty: Mobile را نصب و اجرا کنید. این بازی از گرافیک فوق‌العاده‌ای برخوردار است که حس خارق‌العاده‌ای حین بازی به شما می‌دهد. تنظیمات متنوع نسخه موبایل قابلیت پشتیبانی روی تمامی رده‌های گوشی را دارا است که این موضوع به تجربه بهتر بازی در دستگاه‌های مختلف کمک خواهد کرد.

سلاح‌های موجود در این بازی عملکرد بالایی دارند و می‌توانند در امتیازگیری به بازیکن کمک بسزایی کنند. همچنین کاربران می‌توانند برای خرید سلاح‌های جدید و متمایز بتل‌پس بازی را تهیه و به وسیله آن اسلحه‌ها را شخصی‌سازی کنند. پس اگر به دنبال نصب یک بازی رایگان و اول‌شخص آنلاین هستید Call of Duty Mobile بهترین انتخاب خواهد بود.

9) Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal

Diablo Immortal یک بازی به سبک نقش‌آفرینی برای افراد بالای 16 سال است که بخش کمپین این بازی را می‌توانید بدون خرید درون برنامه‌ای به اتمام برسانید اما برای ورود به حالت PvP و دستیابی به قدرت، مجبور به خرید مواردی خواهید شد. این بازی با داشتن سیاه‌چاله‌های متنوع و با افزایش سطح به ویژه بعد از رسیدن به سطح پاراگون به کمک شما می‌آید تا شما را در رویارویی با باس‌های قدرتمند یاری کند.

10) Pocket City

بازی Pocket City

یکی دیگر از بهترین بازی های گوگل پلی، بازی شهرسازی Pocket City است که در آن می‌توانید با شیوه‌های مختلف به ساخت شهر رویایی خود بپردازید. رابط کاربری این بازی بسیار ساده است و تعداد منوهای زیاد و غیرقابل استفاده در آن وجود ندارد. شروع بازی به این شکل است که اولین ساختمان خود را در یک زمین بایر می‌سازید تا شهر خود را به مراتب و در طول بازی به یک ابرشهر تبدیل کنید و مدیریت آن را به دست بگیرید.

11) The Sims Mobile

بازی The Sims Mobile

بازی The Sims Mobile یک سبک بازی معمایی است که طرفداران زیادی دارد و هر رده سنی را جذب خود می‌کند. یکی از نکات قوت بازی این است که ما همواره شاهد به‌روزرسانی‌های متعدد برای جلوگیری از تکراری شدن بازی هستیم. بعلاوه The Sims Mobile ویژگی‌های شگفت‌انگیزی چون ساخت و بهبود ظاهر شخصیت را به بازی اضافه کرده و خود را به خوبی برای گوشی‌های موبایل بهینه کرده است. این بازی یک شبیه‌ساز در خصوص شیوه و سبک زندگی است که در آغاز، با انتخاب محل زندگی و شروع به ساخت و تزیین آن بازی را استارت می‌زنید و در ادامه برای رسیدن به اهداف و خلق لحظات شیرین می‌توانید به دنبال شغل، معاشرت، شرکت در مهمانی و حتی هدیه دادن به دوستان خود باشید.

12) Beatstar – Touch Your Music

بلزی Beatstar – Touch Your Music

بهترین انتخاب برای عاشقان موسیقی Beatstar است چرا که این بازی طراحی مدرنی بهره برده است و موزیک‌های جدید و متنوعی دارد. شما باید در این بازی کاشی‌هایی را که از بالا به پایین می‌آیند لمس کنید تا آهنگ زیبایی نواخته شود. جالب توجه است که بازی Beatstar برای تمامی سنین قابل تجربه است؛ این یعنی اگر فرزند خردسالی دارید که می‌خواهد با لمس صفحه، شگفت‌زده شود و اوقاتی را تفریح کند بیت استار مناسب او خواهد بود.

نکته جالب تر این که حتی اگر خودتان هوس به چالش کشیده شدن کردید و خواستید موسیقی بنوازید باز هم بیت استار گزینه خوبی به نظر خواهد رسید. سرعت آمدن کاشی‌ها در طول جریان بازی به مراتب افزایش پیدا می‌کند تا شما وارد مرحله چالش‌برانگیزی از بازی ‌شوید که در همین حین ممکن است در یک لحظه با نکشیدن کاشی‌های آهنگ، بازی را دوباره از سر بگیرید. توصیه می‌کنیم حتما این بازی از فهرست بهترین بازی های گوگل پلی را تجربه کنید.

13) Ninja Arashi

بازی Ninja Arashi

بازی Ninja Arashi یک بازی به سبک اکشن و مناسب برای بزرگسالان است که در آن شخصیت اصلی، مکان‌های بازی و دشمنان ترکیبی از سایه و پس‌زمینه رنگی اما با زمینه تیره دارند. در حقیقت هدف شما در این بازی نجات دادن پسرتان از دست شخصیت منفی بازی است که در این راستا مهارت‌هایی چون قابلیت پرش دوگانه، پرتاب کردن شوریکن و لت‌وپار کردن دشمنان کمک‌دست‌تان خواهند بود.

14) Machinarium

بازی Machinarium

بازی Machinarium بازی دیگر از فهرست بهترین بازی های اندروید GooglePlay به سبک نقطه و کلیک است که در آن شما با یک دنیای شلوغ، پر از زباله فلزی و کثیف روبه‌رو می‌شوید. با نگاهی به این دنیا متوجه می‌شویم که باید در جهنمی از سازه‌های فلزی که اکثرا زنگ زده‌اند یک ربات فلزی را برای یافتن دوست در این محیط خشن یاری کنید. جالبی این بازی معماهایی هستند که در طی مسیر پیدا کردن دوست با آن مواجه می‌شوید؛ این معماها بسیار خلاقانه هستند که در نتیجه با حل آن‌ها انرژی فوق‌العاده‌ای را کسب خواهید کرد. اگر ماجراجویی و حل معما حس فوق‌العاده‌ای را به شما می‌بخشد قطعا Machinarium یکی از بهترین بازی های اندروید است که می‌تواند این حس را برانگیزد.

15) Behind the Frame: The Finest Scenery

بازی Behind the Frame The Finest Scenery

اگر به دنبال ماجراجویی آرامش‌بخشی هستید، پیشنهاد ما به شما نصب بازی Behind the Frame: The Finest Scenery است. داستان این بازی متعلق به یک دختر جوان و هنرمند است که با راه‌اندازی گالری شخصی خود سعی در تصمیم‌گیری بزرگی دارد و آن چیزی نیست جز تکمیل آثار هنری جدید و به نمایش گذاشتن آن‌ها در زمان به موقع. حالا شما باید در نقش این دختر جوان آثار هنری را تکمیل کنید و با رنگ کردن قسمت‌های مختلف، بازی را پیش ببرید.

در بازی خبری از چالش‌های سخت و پیچیده، همراه با استرس نیست بلکه Behind the Frame در دسته بازی‌های آرامش‌بخشی قرار دارد که علاوه‌ بر رنگ کردن بخش‌های مختلف، آثار هنری این دختر و داستان زندگی او روح‌انگیز است. پس اگر دنبال تلفیق آرامش و زیبایی هستید، بازی این دخترک هنرمند را از دست ندهید.

16) Genshin Impact

بازی Genshin Impact

یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید در سبک ماجراجویی برای نوجوانان، بازی Genshin Impact است. داستان Genshin Impact روایتگر خواهر و برادری است که به دنبال برادر خود می‌رود؛ انتخاب کاراکتر در ابتدا بر عهده شما خواهد بود. در واقع شما زمانی که در راه نجات برادر خود پیش می‌روید به ناگاه نفرین شده و با دنیایی وسیع از حوادث روبه‌رو خواهید شد. با پیمودن هر قدم و راهنمایی که برای شما در مسیر وجود دارد، سطح مهارت‌های خود را ارتقا بدهید تا توانایی مبارزه با هیولا و غول‌ها را به دست آورید.

17) Nier Reincarnation

بازی Nier Reincarnation

این بازی از جمله بهترین بازی های گوگل پلی به حساب می‌آید زیرا فضاسازی عالی و داستان خوب آن باعث شده تا طرفداران، تجربه متفاوتی از ماجراجویی داشته باشند. داستان بازی به این شکل است که دختر بچه‌ای در سرزمینی ناشناخته با پیشروی، به جست‌و‌جوی مجسمه‌ها می‌پردازد؛ او باید به واسطه قدرت خود با آن‌ها ارتباط برقرار کند. در واقع هدف قهرمان شما در این داستان، آزادسازی خاطره‌ها و داستان‌های ذکر شده برای بازیابی حافظه از دست رفته دختر است. بازی Nier Reincarnation یک بازی با نبردهای نوبتی است؛ به عبارت ساده شما یک ساختار نوبتی مبارزات را مشاهده می‌کنید اما نکته قابل توجه استفاده از مهارت‌ها در زمان مناسب است.

18) Clash of Clans

بازی Clash of Clans

کلش آف کلنز یک بازی به سبک استراتژیک است که بیشتر برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این سبک توصیه می‌شود. گرچه سال‌ها است از انتشار این بازی می‌گذرد اما همچنان یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های گوگل پلی به شمار می‌رود.

شما باید در این بازی دو قلعه خود را به صورت جداگانه گسترش و ارتقا دهید که البته هر یک از آ‌ن‌ها سربازان منحصربه‌فرد خود را دارند. پس باید برای ارتقا قلعه‌ها ساختمان‌های جدیدی را با اهداف دفاع، حمله، تولید منابع و نیروهای مختلف و با استفاده از جمع‌آوری یا غارت احداث کنید.

بهترین بازی های اندروید از نظر شما چیست؟

در این مطلب فهرستی از مارکت GooglePlay ارائه شد و بازی‌های معرفی‌شده نظر شخصی نویسنده یا پارسی‌گیم نبودند اما اگر از ما بپرسید هنوز هستند بازی‌هایی که جای خالی‌شان در فهرست احساس می‌شود. بنابراین بد نیست بهترین بازی های اندروید را از نگاه شما مخاطبان بدانیم؛ بخش نظرات را به این موضوع اختصاص داده‌ایم. بازی‌هایی چون Minecraft، The Inner World، Cube Scape، Among US ، Machinarium، Rise of Kingdoms و Inside پیشنهاد نویسنده هستند. پیشنهاد شما چیست؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی سبک بتل رویال از دید گوگل پلی کدام بازی است؟

بازی Apex Legends Mobile یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال است و در گوگل پلی رتبه بسیار بالایی دارد.

۱
از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی های استراتژِیک اندروید به کدام بازی‌ها می‌توان اشاره کرد؟

بازی های Clash of Clans و Boom Beach هر کدام از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    یه گوجه سبزی

    مهمان

    زرشک??
    کالاف کو؟؟
    فیری کو؟؟؟؟
    هاااا ?
    نتیجه گیری : مثل گوگل نباشیم…???

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مهدیه سیفی در پاسخ به یه گوجه سبزی

      نویسنده

      کالاف توی لیست هست

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه