بازی Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

آپدیت 1.31 بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

یحیی رحیمی 6 فروردین 1402 بدون دیدگاه
7,755 بازدید

شرکت راکستار گیمز آپدیت تازه‌ای برای نسخه کامپیوتر و کنسول بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است. آپدیت 1.31 برای کنسول‌های بازی PS4، Xbox One و کامپیوتر منتشر شده است و قابل دانلود است. این پچ جدید، تغییر اساسی در بازی ایجاد نمی‌کند و پایداری آن را افزایش می‌دهد. این آپدیت نشان می‌دهد که راکستار گیمز همچنان به فکر این بازی است و پس از گذشت پنج سال از انتشار آن، همچنان به بهبود عملکرد ادامه می‌دهد.

آپدیت 1.31 بازی Red Dead Redemption 2 روز دوم فروردین رسماً منتشر شد. راکستار گیمز جزئیات این به‌روزرسانی را اعلام نکرده است و محتویات آن مشخص نیست. این استودیو نوشته است که آپدیت جدید، بخشی از فرایند نگه‌داری و بهبود بازی است. به نظر می‌رسد که هدف از انتشار آن، رفع مشکلات امنیتی است که اخیراً برای سرورهای بازی و به‌خصوص Red Dead Online ایجاد شده است. گفتنی است حجم آپدیت جدید رد دد ریدمپشن 2 حدود سه گیگابایت است و چندان حجم زیادی ندارد.

بازیکنان رد دد آنلاین از نحوه پشتیبانی بازی رضایت ندارند. آن‌ها انتظار داشتند که آپدیت‌های مداوم همانند GTA Online دریافت کنند. شرکت راکستار گیمز سال گذشته رسماً به پشتیبانی از رد دد آنلاین پایان داد و اعلام کرد که دیگر آپدیت محتوایی برای آن منتشر نخواهد شد. تمرکز آن‌ها روی تولید بازی GTA 6 است و منابع کافی برای ادامه تولید محتوا در اختیار ندارند. البته بازی جی‌تی‌ای آنلاین همچنان پشتیبانی می‌شود و آپدیت‌های عظیمی تا آخر سال برنامه‌ریزی شده‌اند.

آپدیت 1.31 بازی Red Dead Redemption 2

آپدیت جدید Red Dead Redemption 2

شرکت راکستار گیمز از انتشار نسخه جدید Red Dead Redemption 2 سرباز زده است. این باعث شده تا کاربران کنسول‌های نسل جدید همانند پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری همچنان از نسخه قدیمی استفاده کنند. ویژگی‌های مهم نسل جدید توسط این بازی پشتیبانی نمی‌شوند. البته وضوح 4K برای ایکس‌باکس سری ایکس پشتیبانی می‌شود و این نسخه، تجربه‌ای منحصر به فرد ارائه می‌دهد. گفتنی است سرورهای بازی هنوز روشن هستند و راکستار برنامه‌ای برای خاموش کردن آن‌ها ندارد. این باعث می‌شود تا بتوانید همچنان تجربه بازی را ادامه دهید و در بخش آنلاین هم به کاوش بپردازید.

راکستار مدتی پیش، آپدیت مشابهی برای GTA V منتشر کرد و هدف آن، رفع مشکلات امنیتی بود. حفره‌‌ امنیتی باعث شد تا هکرها بتوانند کنترل اکانت بازی‌کنان را به دست بگیرند. گفتنی است مشکلات مشابهی باعث شده تا میزان متقلبان و هکرها در Red Dead Online افزایش یابد. اخیراً افرادی موفق به پرواز با اسب‌ شده بودند و روند بازی را مختل کردند.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.