زمان معرفی بازی GTA VI
یحیی رحیمی

شایعه: زمان معرفی بازی GTA VI فاش شد

یحیی رحیمی 25 اسفند 1401 3 دیدگاه
6,943 بازدید

شایعات در مورد بازی جدید سری جی تی ای همچنان ادامه دارند. مدتی پیش شایعه‌ای از تاریخ انتشار GTA 6 دریافت کردیم و اینکه راکستار گیمز در مراحل پایانی تولید قرار دارد. منبع یکسانی از تاریخ معرفی GTA VI خبر داده است و می‌گوید که این بازی در رویداد ده‌سالگی بازی GTA Online که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

راکستار گیمز پس از افشاء ویدیوهای GTA 6 گفت که معرفی بازی، هر زمان آماده باشند انجام می‌شود. این شرکت بازی‌سازی بسیار محافظه‌کار است و به ندرت به درخواست‌ها و روند موجود در بازار ویدیوگیم پاسخ می‌دهد. این باعث شده تا همچنان بازار شایعات گرم باشند و با عدم وجود منبع رسمی، نتوان صحت هیچ‌کدام را تایید کرد. خبرگزاری Dexerto مدعی است که معرفی بازی جی تی ای 6 در تابستان رخ می‌دهد. این رسانه می‌گوید که معرفی بازی در رویداد ده سالگی جی‌تی‌ای آنلاین انجام می‌شود. گفتنی است این بازی آنلاین در روز اول اکتبر 2013 منتشر شد.

Tez2 از اینسایدرهای نزدیک به راکستار گیمز در فروم GTA، اطلاعات تازه‌ای در اختیار طرفداران قرار داده است. وی در مورد زمان معرفی GTA VI گفت: «حس می‌کنم دفعه بعدی که خبر تازه‌ای در مورد بازی بشنویم، ماه ژوئن و ژوئیه باشد. به نظرم ژوئیه بیشتر محتمل است. اگر راکستار گیمز بخواهد تیزری از جی‌تی‌ای 6 در بازی GTA Online در ماه‌های سپتامبر و اکتبر ارائه کند، این تیزر و آماده‌سازی باید در آپدیت تابستانی بازی گنجانده شود. البته راکستار کاملاً به حضور ما داده‌کاوها آگاه است.»

زمان معرفی بازی GTA VI GTA 6

زمان معرفی GTA VI

این افشاگر معتقد است که آپدیت تابستان بازی GTA V، سرنخ مهمی در اختیار ما قرار خواهد داد. البته راکستار به وجود داده‌کاوها آگاه است و معتقد است که یافتن سرنخ‌هایی از بازی جدید، چندان ساده نخواهند بود. رویداد ده‌سالگی جی‌تی‌ای آنلاین، زمانی منطقی برای معرفی و رونمایی از بازی جدید خواهد بود. گزارش‌های اخیر هم این نکته را برجسته کرده‌اند. طبق شایعات، راکستار موظف به انتشار بازی GTA 6 در پایان سال 2024‌ شده است. این باعث می‌شود تا بازی در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود.

تمام این گفته‌ها شایعه هستند و نمی‌توان به آن‌ها استناد کرد. راکستار نشان داده که علاقه‌ای به برگزاری رویداد آنلاین و معرفی بازی‌هایش به‌صورت زنده ندارد. این شرکت تریلر بازی‌های جدیدش را به‌صورت یک سورپرایز منتشر کرده است. برای نمونه معرفی بازی Red Dead Redemption 2 به همین صورت انجام گرفت. آخرین شایعات حاکی از انتشار زودهنگام بازی ششم دارند و اینکه بخشی از محتوای بازی به‌صورت DLC یا بسته الحاقی منتشر می‌شوند. نظر شما چیست؟‌

منبع: GamingBible

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    PISHRO

    مهمان

    فقط سری اس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    ps4 میاد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمدجواد در پاسخ به کمال

      مهمان

      بهتره بگیم برای ps5 عادی میاد؟