Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

درجه سختی جدید Resident Evil 4 Remake پیدا شد

یحیی رحیمی 20 اسفند 1401 4 دیدگاه
3,695 بازدید

دو هفته‌ای تا انتشار رسمی بازی رزیدنت اویل 4 مانده است و شرکت کپکام، تصمیم به انتشار نسخه آزمایشی گرفت. دمو بازی Resident Evil 4 Remake به‌صورت رایگان در دسترس است و همگان می‌توانند آن را تجربه کنند. این دمو بخش اول بازی را ارائه می‌کند و محدودیت زمانی هم ندارد. گفتنی است بازی‌کنان موفق به یافتن درجه سختی تازه‌ای در این دمو شده‌اند که تجربه بازی را وحشتناک می‌کند. این درجه سختی در نسخه اصلی وجود نداشت.

در صورتی که دمو جدید را تجربه کنید، خواهید دید که روند بازی رزیدنت اویل 4 سخت شده است. تغییرات جدید گیم‌پلی باعث شده تا امکان پیش‌روی در بازی با ترفندهای قبلی حذف شود. در عین حال یک درجه سختی جدید به نام Chainsaw Mode اضافه شده است که روند بازی را سخت‌تر می‌کند. هیچ راه رسمی برای فعال‌سازی این حالت جدید وجود ندارد. در واقع این درجه سختی کاملاً اتفاقی فعال می‌شود. بعضی بازی‌کنان نوشته‌اند که پس از انتخاب گزینه «بازی جدید» توانسته‌اند حالت Chainsaw را پیدا کنند.

اجرای دوباره دمو Resident Evil 4 Remake و انتخاب گزینه بازی جدید هم این حالت را ظاهر خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست چقدر باید بازی را اجرا کرد تا درجه سختی جدید پدیدار شود. احتمالاً این حالت به دلیل یک باگ فعال شده باشد و مربوط به نسخه کامل باشد. در صورتی که می‌خواهید این حالت جدید را تجربه کنید، بهتر است ابتدا دمو را تمام کنید و سپس روی گزینه New Game کلیک کنید. اگر درجه سختی جدید ظاهر نشد، آن‌قدر بازی را ببندید و اجرا کنید تا بالاخره Chainsaw Mode ظاهر شود.

درجه سختی دمو Resident Evil 4 Remake

درجه سختی Resident Evil 4 Remake

دمو بازی رزیدنت اویل 4 با استقبال اکثریت همراه شده است. طرفداران قدیمی از تغییرات جدید استقبال کرده‌اند و این اثر را از لحاظ گرافیکی تحسین کرده‌اند. همچنین قابلیت دفع کردن حمله دشمن یا Parry بسیار خوب طراحی شده است و حتی عده‌ای نوشته‌اند که پری این بازی از الدن رینگ هم بهتر است. تغییرات جدید باعث شده تا بازی‌کنان برای تجربه بازی کامل هیجان‌زده شود. به‌تازگی حجم دانلود Resident Evil 4 Remake مشخص شده است و لازم است حدود 67 گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

گفتنی است نسخه کامل بازی رزیدنت اویل 4 از دنوو پشتیبانی می‌کند. کرک بازی در روزهای اول منتشر نخواهد شد و امپرس باید این بازی را کرک کند. منتظر دریافت بازی در روز چهارم فروردین 1402 برای کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی باشید. نظر شما در مورد دمو بازی چیست؟ آیا موفق به تجربه آن شدید؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    من عمرا منتظر کرک شدن این بازی بمونم از همین الان اکانت استیم این بازیو براش خریدم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امین

    مهمان

    سلام وضمن خسته نباشید خدمت شما
    من میخواستم بدونم آیا بازی رزیدنت اویل 4رمینک را باید با پول دانلودش کنیم یا نه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    دموش از کجا بگیرم

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ممد

      نویسنده

      از استیم