Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

حجم دانلود بازی Resident Evil 4 Remake مشخص شد

یحیی رحیمی 16 اسفند 1401 15 دیدگاه
11,445 بازدید

شرکت کپکام فرایند پیش دانلود بازی Resident Evil 4 Remake را برای کنسول‌های بازی آغاز کرده است. درحالی‌که سیستم مورد نیاز این اثر، حجم متفاوتی را نشان می‌داد، اما فضای موردنیاز برای دانلود و نصب بازی در واقعیت متفاوت است. تصاویر منتشرشده از نسخه ایکس‌باکس سری ایکس نشان می‌دهد که نیاز به دانلود 67.2 گیگابایت فایل وجود دارد و حجم این بازی تقریباً دو برابر بازی Resident Evil Village است.

گفتنی است بازی‌های پلتفرم ایکس‌باکس از بقیه حجم بیشتری دارند. دلیل این مسئله، عدم فشرده‌سازی و همچنین عدم حذف فایل‌های اضافه است. حجم دانلود بازی‌های پلی‌استیشن 5 به دلیل استفاده از فناوری Kraken کمتر از دیگر پلتفرم‌ها است. اما این باعث نمی‌شود تا حجم دانلود بازی Resident Evil 4 Remake اندک پنداشته شود. رزیدنت اویل ویلیج در حال حاضر حجیم‌ترین بازی این سری بود که با تمامی آپدیت‌ها حدود 31 گیگابایت فضا اشغال می‌کرد.

این حجم در مورد بازی Resident Evil 2 حدود 23 گیگابایت بود. به عبارت دیگر ریمیک رزیدنت اویل 4 رسماً حجیم‌ترین بازی این سری است و بیش از دو برابر از شماره‌ی هشتم و بیش از سه برابر از شماره دوم حجیم‌تر است. گفتنی است پیش دانلود بازی به منزله اجرای آن بدون نیاز به آپدیت نیست. برای نمونه حجم پریلود بازی Wo Long برای ایکس‌باکس حدود 30 گیگابایت بود، اما یک آپدیت بیست گیگابایتی در روز اول منتشر شد. احتمال آنکه حجم بازی رزیدنت اویل 4 افزایش یابد وجود دارد.

حجم دانلود بازی Resident Evil 4 Remake

حجم دانلود بازی Resident Evil 4 Remake

بسیاری از طرفداران برایشان سؤال است که چرا باید حجم بازی Resident Evil 4 Remake از تمام عناوین این سری بیشتر باشد. گفتنی است بازی اصلی یکی از طولانی‌ترین عناوین است و شرکت کپکام نیز محتوای تازه به آن اضافه کرده و از کاهش محتوا پرهیز کرده است. کیفیت گرافیکی بازی جدید هم تحسین‌برانگیز است و حتی در مقایسه با بازی ویلیج هم زیباتر به نظر می‌رسد. این باعث می‌شود تا حجم فایل‌های بازی افزایش یابد. البته حجم دانلود نسخه کامپیوتر بدون شک اندکی کمتر خواهد بود. درصورتی‌که فضای خالی روی حافظه SSD خود ندارید، بهتر است دست به کار شوید و فضا خالی کنید.

رزیدنت اویل 4‌ ریمیک دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است. شخصیت اشلی به‌طور کامل تغییر یافته است و او نقش مهم‌تری در روند بازی خواهد داشت. تفنگ جدید Resident Evil 4 Remake فاش شده است و همچنین قابلیت‌های تازه‌ای در راه هستند که به‌زودی می‌توانید طعم آن‌ها را بچشید. ریمیک این بازی خاطره‌انگیز در تاریخ چهارم فروردین 1402 برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 4 و 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. خبری از نسخه ایکس‌باکس وان نیست.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    به یاد تاریخ ریزیدنت که باهاش بزرگ شدیم از اویل 2 که بر روی کامپیوتر توسط نرم افزار بیلیم اجراش کردیم روی PC و 2 ماه طول کشید وقتی اول-دوم راهنمایی بودم بازی میکردم. الان هم که 36 سالمه نزدیک به 20 سال تمامی نسخه هاشو بازی کردم و منتظرم سری جدید بیاد. کسانی که بچه سالن و فهمی از رزیدنت ندارن فقط باید جای امثال من باشن تا بفهمن چه عشقی داره این بازی با کرکترهای اصلی و جذابش. امیدوارم زودتر نشر بدید همین جا نسل کرک شده رو.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی رضا در پاسخ به حسین

      مهمان

      بخصوص اویل 4 اوریجینال ک به اندازه موهای سرمون بازیش کردیم…

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    بازیش چرت و آشغاله و فضای سیاهی داره
    خیلی هم محتوای حال بهم زن و کثیفی داره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      اشکان در پاسخ به رضا

      مهمان

      بیا برو جوک نگو

    • Avatar

      کیانوش صفرزاده در پاسخ به رضا

      مهمان

      بازی شاهکار از آب دراومده ولی فضای سیاهی داره که برای بعضی سلیقه ها دلچسب نیست

    • Avatar

      دانیال در پاسخ به رضا

      مهمان

      بازی هنوز انشتار نیافته داری نظر میدی؟؟

    • Avatar

      گیگاچد در پاسخ به رضا

      مهمان

      وقتی از بازی ترسناک می‌ترسی و بهونه میاری ? بچه سال

    • Avatar

      Mr_gangsta در پاسخ به رضا

      مهمان

      ناموسن بیا برو قارچ خور بازی کن نظر چرت نده

    • Avatar

      رضا فشار نقول در پاسخ به رضا

      مهمان

      فشار چیه پاشو برقص

    • Avatar

      ئاگرین در پاسخ به رضا

      مهمان

      جک نگو،بشین اشی مشی بازی کن

    • Avatar

      مهدی در پاسخ به رضا

      مهمان

      چی میگیییی تووووووووووووو

    • Avatar

      afc 1200 در پاسخ به رضا

      مهمان

      تو برو خودتو مسخره کن هیتر

    • Avatar

      مهدی در پاسخ به رضا

      مهمان

      کسی از شما نظر نخواست دوست عزیز این بازی طرفدارای خودشو داره ناراحتی برو بشین قارچخور بازی کن اگر از فضای اویل ها میترسی لازم نیست نظر بدی هرکی یه سلیقه ای داره و به تو ربطی نداره ک اویل فضاش ترسناکه بازی نکن بچه

  • Avatar

    شهاب

    مهمان

    خوبه دیگه حجم هر بازی داره به 70 و 100 و 200 گیگابایت میرسه
    آن وقت هارد ps5 که مثلاً کنسول نسل نهمی است فقط 600 تاست! یعنی فقط 3 یا 4 تا بازی!!!!!
    کنسول ps5 هم جیلبریک و بازی کرکی و رایگان نداره
    الحق که این آهن قراضه ps5 مناسب سطل آشغال هستش

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر در پاسخ به شهاب

      مهمان

      شهاب عزیز بازی ها برای ایکس باکس اینجوری ولی بیشترین حجم ها برای بازی روی فایو ۸۰ گیگ و ۷ تا بازی میشه و بازی رایگان منظورت نمی فهمم به اشتراک پلاس گرفتم با نخل پلاس دارم همه بازی هارو انجام میدم یکسال ۵ میلیون والا خیلی هم حال میده از گاد سونیک تا رزیدنت وکلین بازی دیگه که گیم پس به عمرش ندیده البته در مقابل نخل پلاس و من راضی هستم و مشکل حجم نخوردم تا حالا
      کمتر تعصبی باش الان هم هرکس جعبه خریده چون پولش نمی‌رسید به بازی ها و خود دستگاه و اکثرا s دارن با یه گیم پس که خیلی خوشحالم که مردم کشورم با این حال باز میتونن بازی کنند اما میان و بی دلیل از سر فشار نداشتند و انحصاری های سونی چرت میگن همینایی که تا دیروز ps4 داشتن عجیب برام