دمو بازی Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

دمو رایگان بازی Resident Evil 4 Remake منتشر شد

یحیی رحیمی 19 اسفند 1401 7 دیدگاه
7,088 بازدید

دمو بازی Resident Evil 4 Remake که قسمت اول بازی را شامل می‌شود برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شد. این دمو تحت عنوان Chainsaw منتشر شده است و دانلود آن کاملاً رایگان است. کافی است سری به استیم یا فروشگاه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بزنید و عنوان Resident Evil 4 Chainsaw Demo را جستجو کنید. پس از آن می‌توانید بازی را دانلود کنید و به تجربه آن هر اندازه که می‌خواهید بپردازید. نسخه کامل بازی در تاریخ چهارم فروردین 1402 منتشر می‌شود.

شرکت کپکام در مورد نسخه آزمایشی نوشته است که تجربه‌ای کوتاه از رزیدنت اویل 4 را دنبال کنید، بازی‌ای که نسخه اصلی آن در سال 2005 منتشر شد. این دمو شامل بخش آغازین بازی و سکانس‌های اولیه است و می‌توان بدون محدودیت زمانی آن را تجربه کرد. دمو بازی‌های پیشین این سری دارای محدودیت زمانی بود و برای نمونه تنها نیم ساعت می‌توانستید بازی را تجربه کنید و پس از آن بازی از دسترس خارج می‌شد. چنین محدودیتی در دمو Resident Evil 4 Remake حذف شده است.

کپکام در ادامه افزود که گیم‌پلی این اثر کامل مدرنیزه شده و داستان از نو روایت می‌شود و در کنار آن، گرافیک زیبا و پرجزئیات را خواهید دید و می‌توانید کابوس قدیمی را بار دیگر زنده کنید. این اثر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر می‌شود. گفتنی است نسخه ایکس‌باکس وان تائید نشده است. PS4 تنها کنسول نسل هشتم است که این بازی را دریافت خواهد کرد. البته کیفیت گرافیکی این نسخه مشابه نسل نهم نخواهد بود.

دمو بازی Resident Evil 4 Remake

دمو رایگان Resident Evil 4 Remake

حجم دمو رزیدنت ایول 4 برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل جدید حدود 10 گیگابایت است. برای نمونه حجم نسخه ایکس‌باکس سری حدود 10.5 گیگابایت است. حجم نسخه PS4 نصف این رقم و حدود پنچ گیگابایت است. دانلود دمو Resident Evil 4 Remake نیازمند خرید بازی نیست و همه می‌توانند آن را تجربه کنند. شرکت کپکام تغییرات زیادی در بدنه بازی ایجاد کرده است و یک بازسازی کامل را می‌بینیم. داستان بازی تغییر کرده است، شخصیت‌ها ظاهر تازه‌ای گرفته‌اند و روند مبارزه نیز به‌طور کل اصلاح شده است.

اشلی سهم بیشتری در روند بازی خواهد داشت و باید بیشتر مواظب او بود. هوش مصنوعی دشمنان بهتر شده است و بازی اندکی دشوارتر دنبال می‌شود. دمو جدید حالت یک پیش‌نمایش کوتاه را دارد و تنها فصل اول بازی قابل تجربه خواهد بود. این اتفاق در مورد بازی‌های Resident Evil 2 و Resident Evil 3 هم رخ داد و یک نسخه آزمایشی منتشر شد. گفتنی است حجم دانلود رزیدنت اویل 4 حدود 67 گیگابایت است و همچنین بازی از دنوو پشتیبانی می‌کند که جلوی کرک شدن آن هنگام انتشار را می‌گیرد.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    من همین دیروز بود دمو بازی رو گرفتم و تموم کردم یعنی باورم نمیشه 10 گیگ یعنی 10 گیگ فقط برای 15 دقیقه درسته دمو بود ولی باید حداقل 30% بازی رو می‌بردیم جلو یعنی کپ کام @()#()#!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    یعنی هیچوقت قرار نیست بازی کرک بشه و رایگان تجریه‌ش کنیم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد

      نویسنده

      امپرس به احتمال زیاد بازی را کرک خواهد کرد

  • Avatar

    علی

    مهمان

    خدا کنه کپکام رزیدنت اویل ۴ ریمیک رو برای xbox one پارت کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mggg

    مهمان

    تنها حالتی که میتونم به بازیا مورد علاقه دسیابم: دمو
    قدر زندگی پولداریتونو بدونید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    ?? نمیشه واسه دانلود تو سایت بزارینش؟ حتما باید بریم فروشگاه استیم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به حمید

      نویسنده

      بک‌آپ استیم به‌زودی قرار میگیره و می‌تونید فایل رو دریافت کنید و به استیم شناسایی کنید. دمو آفلاین منتشر نشده است.