دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PC
دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1397 40 دیدگاه
45,200 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای کامپیوتر

Resident Evil: Revelations یک نسخه‌ی فرعی از سری بازی‌های Resident Evil است که وقایع بین نسخه‌ی چهارم و پنجم بازی را روایت می‌کند. همانند دیگر نسخه‌ها، این بازی نیز در سبک بقا و در قالب شوتر سوم شخص، تجربه‌‌ی نسبتا ترسناکی را به شما ارائه می‌دهد. دو شخصیت مشهور Jill Valentine و Chris Redfield نقش اصلی بازی را ایفا می‌کنند و داستان را در سناریوهای متفاوتی جلو می‌برند. این نسخه از بازی، اهمیت زیادی به بقا داده است و با منابع کمی که به بازیکنان می‌دهد، سعی کرده است تا ریشه‌های اصلی این سری را به این بازی بازگرداند. Capcom توسعه دهنده و ناشر این عنوان است که دو بخش تک‌نفره و چندنفره را در بازی قرار داده است.

داستان بازی یک سری وقایع مهم را روایت می‌کند که قبل از داستان Resident Evil 5 رخ داده‌اند که مربوط به Chris Redfield و Jill Valentine می‌شود. با تشکل شدن سازمان ضد تروریستی BSAA، دو مأمور از این سازمان موظف می‌شوند تا شهر Terragrigia که تحت تأثیر حمله‌ی تروریستی قرار گرفته است را کنترل کنند. به دلیل این حمله، موجوداتی با ژن‌های جهش یافته در سطح شهر پراکنده شده‌اند که مانند زامبی‌ها، هر موجود زنده‌ای را می‌کشند اما هیچ شباهتی به انسان ندارند. یک سال پس از این واقعه، Jill یک مأموریت دریافت می‌کند تا Chris را که به نظر در طی مأموریت خود گم شده است را پیدا کنند که داستان اصلی بازی از اینجا شروع می‌شود و وقایع غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. در طول بازی شما بیشتر کنترل Jill را در دست دارید اما در برخی از بخش‌های داستانی، شخصیت‌های دیگری نیز قابل بازی کردن هستند.

گیم‌پلی این نسخه، سرشار از پازل‌های مختلف است و مبارزات بازی نیز بسیار سریع است و با توجه به کمبود تیر، چالش‌‌های زیادی در طول بازی در مقابل شما قرار خواهد گرفت. این بازی سعی کرده است تا المان‌های موفق نسخه‌های اولیه این سری را دوباره به بازی بازگرداند؛ برای مثال شما برای کامل کردن یک سناریو، مجبور هستید تا پازل‌های زیادی را حل کنید و با باس‌‌های مشخصی مبارزه کنید. با توجه به کم بودن تعداد تیرهایتان، شما نمی‌توانید تمام دشمنان محیط بازی را بکشید و برخی مواقع شما باید به سرعت بدوید و در حالی که موجودات ترسناکی در حال دنبال کردن شما هستند، پازل‌های محیط بازی را حل کنید. این مسئله باعث می‌شود تا هیجان و استرس بالایی به گیم‌پلی بازی اضافه شود چراکه در کنار تیر، آیتم‌های بازیابی سلامتی نیز به تعداد بسیار محدودی در بازی قابل پیدا کردن هستند.

اگر از هواداران سفت و سخت سری بازی‌های Resident Evil هستید، Resident Evil: Revelations بخش‌های نسبتاً جالبی از داستان این سری را روایت می‌کند که می‌تواند برای شما بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. گیم‌پلی بازی نیز چالش‌برانگیز و هیجانی است که تجربه‌ای لذت‌بخش برای هواداران این سری به حساب می‌آید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows® XP
Processor:Intel® Core™ 2 Duo 2.4Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD3850 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better
Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows Vista® or later
Processor:Intel® Core™ 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better, ATI Radeon™ HD6950 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better
Other Requirements:Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Resident Evil: Revelations is a survival horror video game developed by Capcom and originally released for the Nintendo 3DS handheld game console in 2012. Set between the Resident Evil titles Resident Evil 4 and Resident Evil 5, the game follows counter-terrorism agents Jill Valentine and Chris Redfield as they try to stop a bioterrorist organization from infecting the Earth’s oceans with a virus. The game features a single-player mode where the player must complete a series of episodes that involve solving puzzles and defeating enemies, and a multiplayer mode where players may fight their way through altered single-player scenarios.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 39 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 40 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون، بی زحمت لینک دانلودشو به ایمیلم بفرستید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    game2sajad

    مهمان

    سلام من در اپارات کانال دارم ومیخوام بازی های مختلف از ژانر های مختلف را در کانال خود بگذارم من بازی رزیدنت اویل 4. 5. 6 را بازی کردم ولی اون موقع تو اپارات کانال نداشتم اگه اون موقع کانال داشتم حتما تو کانالم میزاشتم ولی دیگه هر نسخه رو 2 تا 3 بار بازی کردم هر کدومو بعد نسخه های دیگش مثل 7 و 8 . ریمیک 2 و 3 یه کامپیوتر یکم قویتر میخواهد ولی یه لپ تاپ دارم و لپ تابمم قویه ولی می خوام تو دو تا سیستمم بازی های داشته باشم کامپیوترم core i3 گرافیکش 2 و رمش 6 هستش ایا این نسخه و نسخه دومش برای کامپیوترم میاره یکمم لگ بزنه اشکالی نداره فقط cpu ش پایینه درسته

    پاسخ دهید
  • Avatar

    General

    مهمان

    سلام چرا بعد مدتی دیگه بازی نمیاره هی fata error میده و میگه
    Failed open file :native pc\effect \rtt\0006\rt0006.rex 2کسی میدونه بگه لطفا

    پاسخ دهید
    • Avatar

      جواد در پاسخ به General

      مهمان

      فایله rt0006.rtx2توی پوشه پاک شده

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 40 دیدگاه