بازی Resident Evil Village
یحیی رحیمی

داستان زندگی لیدی دیمتریس در Resident Evil Village: خواننده‌ی جاز که خون‌آشام شد

یحیی رحیمی 3 مرداد 1400 4 دیدگاه
2,659 بازدید

بازی Resident Evil Village هشتمین پنجره ورود به دنیای مخوف و ترسناک رزیدنت ایول که داستان تراژیک ایتن وینترز را دنبال می‌کند. از همان روزهای اول معرفی بازی، لیدی دیمتریس و دخترانش به چشم طرفداران بازی خورد و به‌یک‌باره، تمام شبکه‌های اجتماعی پر از پست‌ها، تصاویر و ویدیوهای طنز از این خون‌آشام قدبلند شد. صداپیشه و بازیگر نقش لیدی دیمتریس در مصاحبه‌‌ی چند ماه پیش از استقبال طرفداران تعجب کرده بود و باور نداشت که نقش وی چندان دیده شود. در این مطلب به خواستگاه لیدی دیمتریس و داستان زندگی او خواهیم پرداخت.

با انتشار بازی Resident Evil Village، سؤالات زیادی در مورد ماهیت این خانواده مطرح شد؛ آیا آن‌ها از تبار خون‌آشام هستند و چرا قیافه‌ی دخترانش با او متفاوت است و البته سؤال اصلی: چرا دیمتریس این اندازه قدبلند است؟ خوشبختانه به‌تمامی سؤالات در ادامه پاسخ خواهیم داد و ماجراجویی ترسناک ایتن وینترز را برای شما بهتر شرح خواهیم داد. پس همراه پارسی گیم باشید.

لیدی دیتمریس Resident Evil Village

داستان زندگی لیدی دیمتریس

لیدی دیمتریس در خانواده‌ای بلندپایه و شریف به دنیا آمد اما این باعث نشد تا او دنبال ماجراجویی‌های تازه‌ای برود. او قبل از آن که ملکه‌ی قلعه دیمتریس باشد، یک خواننده جز بود و در گروه موسیقی Miss D & The Pallboys فعالیت داشت. اطلاعات زیادی از زندگی او در دسترس نیست و وی ترجیح داده تا در خفا و دور از توجه بقیه زندگی کند. مکالمات بازی، کمکی به یافتن داستان زندگی او نمی‌کنند و این سی‌ دی آلبوم‌های اوست که سرنخ مهم را کف دست ما می‌گذارد. اگر کمی کنجکاو باشید و اتاق‌های قلعه را خوب بگردید، خواهید دید که تصویر خانم دیمتریس به همراه نوازندگان موسیقی جز روی کاور آلبوم قرار دارد. نکته‌ی مهم آن است که دیمتریس زمانی قدی مانند یک انسان عادی داشته و روزهای معلومی را سپری می‌کرده.

خون‌آشام قدبلند بازی Resident Evil Village تا اوایل چهل‌سالگی، قدی معمولی داشته اما پس‌ازآنکه به قلعه‌ی اجدادی‌اش برمی‌گردد، مادر میراندا که از رهبران گروهی خطرناک است، آزمایش‌های مختلفی روی ساکنان روستا انجام داده و دیمتریس هم یکی از این سوژه‌ها بوده است. آزمایش انجام‌شده باعث افزایش قد شدید لیدی دیمتریس می‌شود و ازآنجایی‌که انگل تزریق‌شده با خون او نمی‌سازد، نیاز به مصرف خون انسان به‌منظور زنده ماندن وجود دارد. این انگل بعدها به دخترانش تزریق می‌شود و این باعث ایجاد خانواده‌ای از خون‌آشام می‌شود و تبار دیمتریس برای همیشه لکه‌دار می‌شود.

بازی Resident Evil Village

دختران دیمتریس از کجا آمده‌اند؟

مادر میراندا و لیدی دیمتریس پس از تغییرات انجام‌شده، سه دختر جوان را به‌عنوان سوژه‌ی آزمایش به روستا می‌آورند. دو رهبر بزرگ بازی Resident Evil Village، ویروس را به این مهمانان تزریق می‌کنند و این باعث تغییر قیافه‌ی آن‌ها و رشد مگس‌ها و حشراتی حال به هم زن داخل بدنشان می‌شود. اگرچه این پایان زندگی آن سه مهمان جوان بود اما شروعی برای شخصیت‌های: بلا، کاساندارا و دانیلا شد. مادر میراندا بعدها DNA این دختران را می‌گیرد و ویروس را آماده‌ی پخش در سطح جهان می‌کند.

لیدی دیمتریس پس‌ازآنکه تغییر قیافه‌ی این دختران جوان را می‌بیند، آن‌ها را به‌عنوان دختر خود قبول می‌کند و این‌طور است که خانواده‌ی چهار نفره ترسناک و کاریزماتیک بازی Resident Evil Village تشکیل می‌شود. آن‌ها عادت به نوشیدن خون انسان و مصرف گوشت خام دارند و بیش از 60 سال است که بر قلعه‌ی دیمتریس حکمرانی می‌کنند تا اینکه آخر با ایتن وینترز روبه‌رو می‌شوند و امپراتوری آن‌ها با قدم‌های این قهرمان شجاع، به لرزه درمی‌آید.

بازی Resident Evil Village به‌تازگی کرک شده و تیم ترجمه پارسی گیم هم زیرنویس بازی رزیدنت ایول ویلیج را به‌صورت رایگان منتشر کرده است. حال که از زندگی این خانواده‌ی خطرناک آگاه شدید، وقت آن است سری به بازی بزنید و در دالان‌های تاریک روستا به زامبی کشی بپردازید.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Kanna

    مهمان

    داستان این نیست?قشنگ یه چیز دیگه میباشد داستان?بعدشم دیمیترس نه دیمیترسکو، آلسینا دیمیترسکو و دختراش واقعا دخترای خودشه دختراش میمیرن و بعد حشرات توشون تخم گزاری میکنن و یه ویروس تشکیل میدن و اونا زنده میشن?میراندا یک دانشمند بود و دخترش میمیره و سال ها تلاش میکنه تا دخترشو زنده کنه و خبر دختری به اسم آلسینا دیمیترسکو رو میشنوه که دچار یک مریضی شده که مجبور بود خون بخوره و میراندا باهاش مامله میکنه و میگه من ترو خوب میکنم ولی در اوز باید موش آزمایش گاهی من بشی و اونم قبول میکنه و در اثر آزمایش تبدیل به اینکه بود میشه:)

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Kanna

      نویسنده

      دوست عزیز این مطلب بر اساس منبع درج شده و همچنین در زمان عرضه بازی و نه پس از بررسی دقیق داستان و… در مورد اسم هم «کو» آخر اسم ساکنه و خوانده نمیشه. تعدادی هم لیدی دیمتریسک تلفظ میکنن و این بسته به لهجه انگلیسی متفاوت است.

  • Avatar

    hoseyn

    مهمان

    واقعن این شخصیت تو بازی برام از همه مرموزتر بود . حالا میفهمم که زیر قصر چرا انقد پر خون بود چون طرف خوناشام بوده. کاش با این میشد بازی رو جلو رفت البته نه با اسلحه بلکه با قدرت خودش که یه چنگ میزنه درو دیوار میریزن ?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Kanna در پاسخ به hoseyn

      مهمان

      من کلا با داستان این بازی آشنام و دیمیترسکو فن هستم برا همین اینارو میدونم و من داستان همه ی بازی و شخصیت هارو میدونم:)