resident evil logo
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه Resident Evil 3 Remake در فروشگاه های انگلستان مشاهده شد

یحیی رحیمی 19 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,156 بازدید

باید گفت که وجود بازی Resident Evil 3 Remake رازی است که همه ما از آن خبر داریم. تا به حال منابع متعددی از این موضوع صحبت کرده اند و دیگر نمی توان مهر اشتباه را بر روی این شایعات گذاشت. ما شاهد لو رفتن کاور اصلی بازی در فروشگاه PlayStation بودیم و حالا به لطف همین افشاگری ها، بازی در فروشگاه های انگلستان نیز دیده شده است و حتی تاریخ عرضه آن نیز لو رفته است!

نسخه PS4 و Xbox One بازی Resident Evil 3 Remake در فروشگاه Base.com مشاهده شده اند و خودتان نیز می توانید با مراجعه به لینک  آن را مشاهده کنید. بایت گفت که تاریخ عرضه بازی نیز در کنار آن معرفی شده است و به نظر 31 مارس 2020 روز عرضه بازی باشد. البته معمولا این تاریخ ها الکی هستند و آخرین روز سال در نظر گرفته می شوند و دراین مورد نیز اخرین روز ماه در نظر گرفته شده است.

Resident-Evil-3

در مورد تاریخ عرضه هنوز شک و گمان های زیادی وجود دارد. برای مثال اگر بازی این ماه معرفی شود، فرصت برای تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی آن زیر یک ماه خواهد بود که برای انتشار چنین بازی بزرگی غیر منطقی است و تا به حال چنین چیزی دیده نشده است. همچنین این تاریخ به روز سه شنبه اشاره دارد و این در حالی است که Capcom تا به حال هیچ کدام از بازی های خود را روز سه شنبه عرضه نکرده است و معمولا جمعه را در نظر دارد. در مورد Resident Evil 2 Remake نیز همین اتفاق افتاد.

به هرحال بازی قرار است در جدیدترین قسمت از State of Play سونی معرفی شود و این قسمت جدید نیز امشب پخش خواهد شد. ماه مارس پر از بازی های جور وا جور است و باید دید که آیا یک عنوان جدید و بزرگ دیگر نیز به این رقابت کشنده اضافه خواهد شد یا خیر؟ نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.