resident-evil-3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار نسخه دمو بازی Resident Evil 3 مشخص شد

یحیی رحیمی 27 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,100 بازدید

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2020، عنوان Resident Evil 3 است. این بازی حالا با وجود شیوع این اپدیمی می تواند طرفداران بیشتری نیز پیدا کند. جدا از نسخه بازسازی شده، بازی Resident Evil Resistance نیز قرار است عرضه شود. این بازی حالت چند نفره دارد و اولین تجربه آنلاین این سری ترسناک است.

Capcom مدتی پیش از عرضه یک نسخه دمو برای این بازی گفته بود و بالاخره می توانیم روز پنج شنبه، 19 مارس میلادی، نسخه دموی بازی Resident Evil 3 را روی کنسول های Xbox One، PS4 و PC عرضه خواهد شد و می توانید قبل از عرضه رسمی، مزه این بازی را نیز بچشید. بر اساس گفته های Capcom نسخه دمو تنها بخش کوچکی از بازی را در اختیار قرار می دهد، جایی که Jill Valentine در حال تلاش برای فرار از Raccoon City است و به یک باره همه چیز به هرج و مرج خالص می رسد.

علاوه بر آن بازی Resident Evil Resistance نیز جزو این دمو خواهد بود اما دقت کنید که نسخه بتای آن روز 27 مارس میلادی روی کنسول های بازی و PC عرضه خواهد شد. این بتا به همه اجازه می دهد تا تجربه آنلاین بازی را در گروه های 4 نفره تجربه کنید. همان طور که می دانید این بازی با یک مغز کل شروع می شود و یک گروه 4 نفره باید از موانعی که این فرد جلوی آن‌ها می گذارد فرار کنند.

با توجه به موفقیت بازی Resident Evil 2 باید گفت که انتظارات از نسخه سوم نیز بسیار بالاست و با وجود نسخه آنلاین نیز قطعا شاهد فروش زیادی خواهیم بود. اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید، حالا فرصت خوبی است که بتوانید این بازی را تجربه کنید. نسخه اصلی Resident Evil 3 روز 3 آوریل 2020 عرضه خواهد شد. نسخه بتا روز 19 مارس در دسترس خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.