دینا در سریال The Last of Us (لست اف اس)
محمد صادق شجاعی

احتمال حضور دینا در اپیزود جدید سریال The Last of Us

محمد صادق شجاعی 2 اسفند 1401 بدون دیدگاه
712 بازدید

در بخشی از اپیزود جدید سریال The Last of Us (لست اف اس) کاراکتری به صورت مختصر به نمایش گذاشته می‌شود که احتمالا دینا، یکی از شخصیت‌های مهم بازی The Last of Us Part 2، است.

به منظور جلوگیری از تداخل با مسابقات Super Bowl، شبکه HBO قسمت پنجم سریال لست اف اس را دو روز زودتر به نمایش گذاشت. این اقدام موجب شد که طرفداران بیشتر از حد معمول برای تماشای اپیزود ششم منتظر بمانند. حال سریال The Last of Us به مسیر خود بازگشته و بامداد روز گذشته تازه‌ترین قسمت از آن پخش شد. در ادامه وقایع اپیزود مذکور فاش خواهد شد، در نتیجه اگر قسمت ششم سریال لست اف اس را مشاهده نکرده‌اید، از مطالعه این مطلب صرف‌نظر کنید.

در اپیزود جدید سریال The Last of Us شاهد ورود الی و جول به جکسون و ملاقات آن‌ها با تامی و همسرش یعنی ماریا هستیم. این زوج شخصیت‌های اصلی سریال مذکور را به صرف غذا در رستوران دعوت می‌کنند. در این هنگام شخصی هم‌سن‌و‌سال الی دیده می‌شود که از پشت ستون آن‌ها را زیر نظر دارد. عصبانیت الی و رفتار او موجب می‌شود که این شخص به سرعت از رستوران خارج شود. با این وجود که این فرد هیچ دیالوگی ندارد و نام آن مشخص نیست، اما طرفدارن باور دارند که او در واقع دینا، از مهم‌ترین شخصیت‌های بازی The Last of Us Part 2، است.

دینا در سریال The Last of Us (لست اف اس)

دینا یکی از شخصیت‌های مهم بازی The Last of Us Part 2 است

توجه طرفدارن سریال لست اف اس به این موضوع، موجب شده که «آیا او دینا است» در توییتر ترند شود. این امر با واکنش نیل دراکمن، کارگردان و خالق سری بازی‌های The Last of Us، رو‌به‌رو شده است. او در کنار تصویری از تعداد توییت‌های مربوط به حضور دینا در اپیزود جدید سریال لست اف اس، چنین نوشت: «آهاهاها. همه شما را دوست دارم.»

در اوایل پخش سریال The Last of Us، شبکه HBO فصل دوم آن با محوریت بازی The Last of Us Part 2 را تایید کرد. در صورتی که سازندگان بخواهند داستان بازی را بدون تغییر در قاب تلویزیون به نمایش بگذارند، بدون شک دینا نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. حضور این شخصیت در اپیزود جدید سریال لست اف اس احتمالا بدان معنا است که بازیگر آن در حال حاضر انتخاب شده است. همچنین این احتمال وجود دارد که بازیگر نقش ابی نیز مشخص شده باشد.

نظر شما در مورد حضور شخصیت دینا در فصل اول سریال The Last of Us چیست؟ آیا نمایش این کاراکتر تنها یک ایستر‌اگ بوده یا سازندگان قصد دارند پیش از فصل دوم دینا را وارد داستان کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.