کراس اور Devil May Cry و فری فایر
یحیی رحیمی

کاراکترهای بازی Devil May Cry 5‌ به فری فایر اضافه شدند

یحیی رحیمی 25 بهمن 1401 بدون دیدگاه
711 بازدید

دانته و نرو دو شخصیت افسانه‌ای سری بازی دویل می کرای و Devil May Cry 5 در طی رویداد ویژه‌ای به بازی موبایل فری فایر اضافه می‌شوند. طبق گفته‌ی شرکت گارنا، سازنده‌ی بازی محبوب گارنا فری فایر، همکاری آن‌ها با سری بازی دویل می کرای نهایی شده است و این دو بازی موفق قرار است در طی یک کراس‌اور به همدیگر متصل شوند. اتفاقی که به‌زودی رخ خواهد داد.

سری بازی Devil May Cry جزو مشهورترین بازی‌هایی است که طرفداران پر و پا قرصی دارد و پنجمین نسخه از آن توانست، خاطرات شیرین گذشته را زنده کند. همکاری میان دو شرکت کپکام و گارنا نهایی شده است و این بازی بتل رویال، میزبان دو شخصیت دانته و نرو خواهد بود. شرکت گارنا به‌طور مداوم با ناشران بازی و افراد مشهور قرارداد می‌بندد و تابه‌حال شخصیت‌های زیادی به بازی Free Fire راه پیدا کرده‌اند. کریستیانو رونالدو نیز مدتی در این بازی حضور داشت.

توسعه‌دهنده با انتشار تیزر کوتاهی نوشت: «شکارچیان شیطان در Free Fire Max فرود آمدند، آماده‌اید تا بخشی از آن حرکات وحشیانه و مریض را امتحان کنید؟» تمامی بازی‌کنان می‌توانند به کراس اور میان Devil May Cry 5 و فری فایر دسترسی داشته باشند. باندل‌های ویژه و لباس‌های جدید به همراه پوسته‌های تفنگ مربوط به سری دویل می کرای در فروشگاه فری فایر فروخته می‌شوند. این آیتم‌ها شامل دو شخصیت افسانه‌ا‌ی بازی، دانته و نرو هستند. اگر می‌خواهید با دانته پا به میدان نبرد بگذارید، سری به فروشگاه بازی بزنید.

کراس اور Devil May Cry و فری فایر

کراس اور Devil May Cry و فری فایر

کراس اور میان Free Fire Max و Devil May Cry جزو برنامه‌ی تبلیغاتی شرکت گارنا است تا بتواند افراد تازه‌ای را جذب کند و هر باره به محتوای خود، عمق ببخشد. این بار هم می‌توانید جوایز مرتبط با دانته و نرو را دریافت کنید و حتی در رویداد ویژه‌ای شاهد جنگ میان این دو اسطوره باشید. رویداد جدید طوری است که بازی‌کنان باید در تیم دانته یا نرو قرار بگیرند و علیه همدیگر بجنگند. خرید باندل ویژه‌ی دانته نیز شامل یک ایموت تازه است و باعث می‌شود تا حرکت رزمی مخصوص او تدارک دیده شود.

باندل نرو نیز آیتم‌های گوناگونی ارائه می‌دهد. گفتنی است کراس اول میان این دو بازی موفق تا روز 26 فوریه (7 اسفند) ادامه دارد و لازم نیست حتماً هزینه کنید. تجربه‌ی بازی و حالت‌های جدید هم سکه و ارز کافی برای خرید آیتم‌های جدید در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید همین لحظه به فری فایر مکس سر بزنید و تغییرات جدید را ببینید. نظر شما در مورد کراس‌اور جدید چیست؟

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.