آشنایی با بهترین بازی های اندروید سال 2021
سارا هابطی

بهترین بازی های اندروید سال 2021 که باید تجربه کنید

سارا هابطی 31 اردیبهشت 1401 20 دیدگاه
15,308 بازدید

تقریبا می‌توان گفت در سال 2021 برای سیستم عامل اندروید بازی‌های متنوع و بسیار خوبی عرضه شد، که بسیاری از آن‌ها را می‌توان به عنوان برترین‌های سال 2021 دانست. در ادامه این مقاله نگاهی به بهترین بازی های اندروید سال 2021 که توانستند مخاطبین بسیار زیادی را به خود جذب کنند، می‌اندازیم؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین بازی های اندروید سال 2021

از آنجایی که دیگر دست توسعه‌دهندگان با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سخت افزارهای پیشرفته برای ساخت بازی‌های متنوع برای سیستم عامل اندروید باز شد، آن‌ها از تمام توان خود برای ارائه بازی‌های جذاب برای طرفداران تا به امروز استفاده کرده‌اند. در سال 2021 ما بازی‌های مختلفی همانند سال‌های پیش در ژانرهای مختلف از جمله ژانر استراتژیک، اکشن، مسابقه‌ای و کلی موارد دیگر را شاهد بودیم.

پس از بررسی انبوهی از عناوین مختلف، ما از میان آن‌ها بهترین بازی های اندروید سال 2021 را انتخاب کردیم و امیدواریم بازی مورد علاقه شما نیز در لیست بهترین‌های ما حضور داشته باشد. حال اجازه دهید بدون سخن دیگری به بررسی بهترین‌ بازی‌های سیستم عامل اندروید در سال 2021 بپردازیم. همچنین برای دانلود بازی اندروید با ترافیک نیم بها می توانید به بخش مربوطه در پارسی گیم مراجعه کنید.

بازی Garena Free Fire Max

بازی Garena Free Fire Max

تقریبا استارت بازی‌های بتل رویال از سال 2018 با اثر هیجان‌انگیز و آنلاین پابجی زده شده؛ این سبک از بازی‌ها از سال 2019 غوغایی در پلتفرم‌های مختلف ایجاد کردند که تا به امروز آتش‌های این حرکت شعله‌ور است. بازی Garena Free Fire Max در سال 2021 جهت رقابت با دیگر هم عصران خود در پلی استور عرضه شد.

این بازی نسخه بهبود یافته با گرافیک و گیم‌پلی روان‌تر است که بازیکنان می‌تواند به خیالی راحت‌تر به رقابت با یکدیگر بپردازند. بازیکن باید در سرزمینی که همگی افراد قصد از بین برد آن را دارند، منابع مختلف برای زنده ماندنش را جمع‌آوری کند و به عنوان آخرین نفر از آن دنیای خشونت‌آمیز خارج شود. جالب اینجاست که دانلود این اثر در فاصله کمتر از یک هفته از مرز یک میلیون نفر در پلی استور گذشت.

بازی Lost in Blue

بازی LOST in Blue

همه چیز از آنجایی کلید خورد که ناگهان پرواز شماره 0413 شرکت ایرلاین ایالات متحده آمریکا در یک شب طوفانی از زمین بلند شد و به یکباره در آسمان پس از اعلام خلبان، ناپدید گشت. همگی افراد فکر می‌کنند که هواپیما بر اثر برخورد با مانع یا روبرو شدن با مثلث برمودا نابود شده است.

تمام این ابهامات زمانی رفع می‌شوند که شما به عنوان بازمانده‌ی هواپیما باید با دیگر بازماندگان همکاری کرده و راه‌حلی برای ترک کردن آن منطقه نفرین شده پیدا کنید. در این جزیره متروکه و بی‌نظیر شما باید علاوه بر کشف اسرار، به دنبال منابع مختلف برای بقای خود و دیگران نیز باشید. همه چیز در بازی Lost in Blue برای تجربه یک اثر هیجان‌انگیز و مدیریت کردن افراد و منابع آماده‌ست؛ تنها کافیست به سراغ آن بروید.

بازی SpongeBob Squarepants Battle for Bikini Bottom

بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom

در این دنیای بزرگ و شگفت‌انگیز به نظر شما آیا کسی هست که از شخصیت‌های بامزه و جذاب کارتون باب اسفنجی خوشش نیاد؟ یکی از آثاری که در سال 2021 برای سیستم عامل اندروید ارائه شد، بازی هیجان انگیز و جالب توجه SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom است. شما در نقش شخصیت‌های سندی، باب اسفنجی و پاتریک برای نجات دادن شهر بیکینی باتم از خطرات مختلف قرار می‌گیرید.

در کنار داستان بازی، شما با گیم‌پلی روان و موسیقی هیجان‌انگیز بازی طرف هستید که در جایگاه خود بسیار منحصر به فرد طراحی شده‌اند. این بازی فرصت بسیار مناسبی برای طرفداران مجموعه انیمیشنی باب اسفنجی است تا چند ساعتی بتوانند بدون دغدغه سرگرم دنیای رنگارنگ شهر Bikini Bottom شوند.

بازی Crash Bandicoot On the Run

بازی Crash Bandicoot: On the Run

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌هایی که از همان ابتدای دنیای بازی های کنسول‌های پلی استیشن طرفداران را با خود تا سالیان سال همراه کرد، شخصیتی جز Crash Bandicoot نیست. طرفداران باخبر عرضه اثر Crash Bandicoot: On the Run در سال 2021 بسیار هیجان‌زده شدند، به طوری که برای تجربه بازی جدید کراش روزشماری می‌کردند. این اثر به خوبی می‌تواند اوقات فراغت شما را پر کند، مثلا شما می‌توانید زمانی که منتظر رسیدن اتوبوس یا مترو هستید یا حتی زمان‌هایی که بیکارید، به تجربه این اثر بامزه بپردازید.

بازی League of Legends Wild Rift

بازی League of Legends: Wild Rift

یکی از بازی‌هایی که من اولین بار با دیدن سریالش (سریال فوق‌العاده Arcane) با آن آشنایی پیدا کردم، بازی شگفت‌انگیز و پر هیجان League of Legends: Wild Rift بود. بالاخره در سال 2021 استودیو ریوت گیمز بازی آنلاین مورد انتظار خود را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرد.

بازیکنان در این اثر MOBA به صورت 5v5 مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در این بازی شما فهرستی از قهرمانان با قابلیت‌های مختلف و منحصر به فردی را جلو روی خود دارید که باید با توجه به نوع بازی خود یکی را از میان آن‌ها انتخاب کنید. خوشبختانه بازی پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای راحت برنده شدن را ندارد و بازیکنان با خیال راحت می‌توانند به طور متوسط در 15 الی 20 دقیقه به مبارزه با دیگر گیمرها بپردازند. در چند سال اخیر بازی Vainglory عنوان بهترین بازی سبک MOBA را داشت که ناگهان اثر League of Legends: Wild Rift در سال 2021 توانست این عنوان را از آن خود کند.

بازی Dead Effect 2

بازی Dead Effect 2

اگر به اتفاقات فضایی مانند بازی‌های System Shock یا حتی Dead Space علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم اثر شگفت‌انگیز Dead Effect 2 با ادغام عناصری از سبک RPG را حتما تجربه کنید. این بازی در حالت شوتر اول شخص قرار دارد که بازیکنان باید براساس اتفاقات مختلف راه خود را پیدا و موجودات خطرناک را از بین ببرند.

مکانیزم بازی Dead Effect 2 به شما قابلیت‌های مختلفی را برای تجربه راحت‌تر بازی در اختیارتان قرار می‌دهد. شما به فرض می‌توانید این اثر را به عنوان یک بازی کنسولی از نظر گرافیک، داستان جالب، گیم‌پلی روان و موارد دیگر که در پلتفرم موبایل قرار گرفته است، نگاه کنید. این جمله بدین معناست که این اثر غیر از صداگذاری شخصیت‌ها، هیچ کمبود دیگری از نظر یک بازی کنسولی ندارد.

بازی PUBG New State

بازی PUBG: New State

یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی که در چند سال اخیر عرضه شد و توانست طرفداران بسیاری را جذب و سبک جدیدی را وارد دنیای بازی‌های ویدیویی کند، بازی PUBG بود. در حال حاضر فکر می‌کنیم دیگر کسی نیست که با این بازی هیجان‌انگیز خاطره نداشته و لحظه‌ای برای تجربه آن وسوسه نشده باشد.

بعد از موفقیت اثر پابجی، حال استودیو سازنده بازی یعنی Krafton تصمیم گرفت در سال 2021 بتل رویال جدید به نام PUBG: New State را برای تمامی سیستم عامل‌ها عرضه کند. در اثر PUBG: New State قرار است شاهد تغییراتی از جمله گیم‌پلی، گرافیک و اضافه شدن قابلیت جدید باشیم. اتفاقات این بازی تقریبا چندین دهه بعد از اتفاقات بازی اصلی اتفاق می‌افتد.

بازی BattleOps

بازی BattleOps

در سالیان اخیر بازی‌های بسیار زیادی در سبک شوتر اول شخص عرضه شدند که منجر به پر شدن بازار بازی های تیراندازی گردید؛ همین عامل باعث شد تا طرفداران در میان انبوهی از این سبک سردرگم شوند. نمی‌توان گفت که این سردرگمی خوب است یا بد، اما قطعا می‌دانیم بازی BattleOps که عطش گیمرها را برای تجربه یک اثر هیجان‌انگیز سیراب خواهد کرد.

بازیکن مثل دیگر بازی‌های این سبک در نقش سربازی قرار می‌گیرد که باید دشمنان مختلف را از بین ببرد و شهر را از هر گونه خطری پاکسازی کند. خوشبختانه بازی از گرافیک و گیم‌پلی قابل قبولی بهره برده است و بازیکنان می‌توانند با دیگر دوستان خود به صورت آنلاین به انجام بازی بپردازند.

بازی Deemo

بازی Deemo

هنر، ریتم آهنگین، طراحی بصری چشم نواز و کلی موارد دیگر با ادغام یکدیگر باعث به وجود آمدن اثر هنری Deemo شدند. این بازی توسط استودیو تایوانی به نام Rayark توسعه یافته و در سال 2021 برای سیستم عامل های iOS و اندروید منتشر شد. گیم پلی و داستان بازی، بسیار منحصر به فرد و خاص طراحی شده است و به معنای کامل بازیکن را محو خود می‌کند. نکته جالب توجه اینجاست که بازی دارای درجه‌های سختی متفاوت است و هر درجه سختی یک آهنگ مختص به خود را دارد.

بازی The Room: Old Sins

بازی The Room: Old Sins

امکان ندارد در میان بهترین بازی های اندروید سال 2021 نامی از بازی معمایی و فوق‌العاده زیبای The Room: Old Sins نبریم. در چهارمین عنوان سری بازی The Room شما در نقش یک مهندس مفقود شده در یک خانه عجیب و غریب قرار می‌گیرید که باید برای رهایی خود از آن مکان تسخیر شده، معماهای مختلفی را حل کنید.

از همان ابتدا روبروی شما یک خانه عروسکی پر از اتاق‌های پیچ در پیچ قرار می‌گیرد که شما باید با کمک عدسی پیشرفته‌ای که در دست دارید، تمام پازل‌های این اتاق عروسکی را حل کنید. این بازی از آن دست از آثاری است که تجربه آن هیچ‌وقت از ذهن بازیکنان پاک نخواهد شد و همواره افراد از آن به عنوان بهترین بازی معمایی یاد خواهند کرد.

بازی GRID Autosport

بازی GRID Autosport

یکی از بازی‌های مسابقه‌ای خوبی که در سال 2021 عرضه شد، اثر GRID Autosport بود. سازندگان این اثر همانطور که در عرضه نسخه کنسولی این بازی بسیار موفق عمل کرده بودند در نسخه اندرویدی نیز توانستند در دقت به جزئیات، گرافیک و گیم پلی بازی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشند. اگر به دنبال یک بازی هستید که به خوبی بتواند حس رانندگی با ماشین‌های مسابقه‌ای را به شما بدهد، حتما سراغ بازی هیجان‌انگیز GRID Autosport بروید.

بازی Contra Returns

بازی Contra Returns

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های خاطره‌انگیز و نوستالژی هستید، اثر Contra Returns حاضر و آماده منتظر شماست. بدون شک گیمرهای قدیمی با بازی Contra خاطرات شیرین و بامزه ای دارند. حال خبر خوب اینجاست که بازی Contra بار دیگر با گرافیک قابل تحمل‌تر و گیم پلی روان‌تر بازگشته تا یادآور دوران خوب گذشته باشد. واضح است که بدون هیچ بهانه‌ای نمی‌توان از تجربه بازی Contra Returns گذشت.

بازی Hitman Go

بازی Hitman Go

شخصیت محبوب و جدی هیتمن، فردی که اکثریت گیمرها او را می‌شناسند و با سری بازی‌های آن خاطرات بسیار زیادی دارند. بازی Hitman Go از جلوه‌های بصری به خوبی استفاده کرده است و طرفداران به خوبی می‌توانند با این اثر ارتباط برقرار کنند. بازی پازل و معماهای زیادی در خود جای داده است که بازیکن را به چالش‌های جالبی دعوت می‌کند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های خاص و جالب هستید، حتما اثر Hitman Go را تجربه کنید.

بازی Atom

بازی Atom

از بازی‌هایی که می‌توان با خیالی راحت بدون نگرانی در رابطه با سخت افزار موبایل به سراغش رفت، اثر جالب توجه Atom است. اثر Atom از آن دست از آثاری است که مختص علاقه‌مندان به سبک‌های آخرالزمانی می‌گردد. در کل اگر بخواهیم حساب کنیم بازی شباهت‌های بسیاری از نظر گیم پلی و اتمسفر به سری بازی‌های fallout دارد و بازیکنان را به آرامی با داستان خود آشنا می‌کند. لازم به ذکر است اگر به بازی‌های هیجانی و اکشن علاقه دارید، این بازی مناسب شما نیست. مانند دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی شما می‌توانید کاراکتر خود را به دلخواه مجهز کنید و به انجام بازی بپردازید.

بازی Efootball PES 2021

بازی eFootball PES 2021

اگر از عاشقان بازی‌های فوتبالی هستید، قطعا از تجربه بازی eFootball PES 2021 لذت خواهید برد. تقریبا در سال 2020 بود که شرکت کونامی ناگهان تصمیم گرفت دست به تغییرات عمده‌ای در سری فرنچایز محبوب خود یعنی بازی PES بزند و به یکباره نام آن را به eFootball تغییر داد. برخلاف دیگر سال‌ها کونامی دیگر بازی مجزایی ارائه نخواهد کرد و تنها به روزرسانی‌های متفاوت با قابلیت‌های جدید را به گیمرها هدیه می‌دهد.

متاسفانه از همان ابتدا نسخه کنسولی بازی eFootball PES 2021 از نظر گرافیک و گیم پلی نتوانست به موفقیت برسد و به نوعی با یک شکست بسیار فاجعه‌آمیز روبرو شد. خبر خوب اینجاست که نسخه اندروید بازی برخلاف نسخه کنسولی توانسته رضایت طرفداران را به دست بیاورد و به یکی از برترین بازی‌های پلتفرم موبایل در سال 2021 تبدیل شود. ناگفته نماند که بازی آنلاین بوده و تمامی قابلیت‌هایی که در سری PES وجود داشته در این نسخه نیز قابل دسترسی است.

بازی Need for Speed No Limits

بازی Need for Speed No Limits

روراست بگویم شخصا سری بازی Need for Speed را با اثر شاهکار Need For Speed: Most Wanted شناختم. اثر شگفت‌انگیز Need For Speed: Most Wanted توانست تداعی جنونی از سرعت برای گیمرها باشد و آن‌ها را با لذتی بی‌پایان آشنا کند. بعد از موفقیت بازی Need For Speed: Most Wanted دیگر این فرنچایز نتوانست شاهکار دیگری در این حجم از زیبایی و شگفتی خلق کند و به نوعی با افت زیادی روبرو شد.

حال ما در سال 2021 شاهد عرضه بازی Need for Speed No Limits برای سیستم عامل اندروید هستیم که گیمرهای موبایل می‌توانند با خودروهای متفاوتی نظیر فراری، لامبورگینی، مک‌لارن و دیگر ماشین‌های مسابقه‌ای مسابقه دهند. بازی از گرافیک و گیم پلی قابل قبولی برخوردار بوده و می‌تواند انتظارات بازیکنان را تا حدودی برآورده کند. لازم به ذکر است که اثر Need for Speed No Limits آنلاین بوده و شما برای استفاده از برخی ویژگی‌ها باید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بهره بگیرید.

بازی Traffic Rider

بازی Traffic Rider

درست است که زمانی از عرضه بازی Traffic Rider می‌گذرد، اما می‌توان گفت یکی از بهترین بازی‌های موتور سواری در چندین سال گذشته را شاهد بوده‌ایم. شما می‌توانید با 29 موتورسیکلت مختلف به انجام بازی در نقشه‌های مختلف بپردازید.

بازی Traffic Rider در حالت اول شخص بوده و توانسته به خوبی حس یک موتورسوار را به بازیکن القا کند. در کل انتظار زیادی نمی‌توان از گرافیک بازی داشت، اما گیم‌پلی بازی هیجان غیر قابل وصفی را به بازیکن هدیه می‌کند. اگر شما به مسابقه و موتور سواری علاقه دارید، بدون هیچ معطلی به سراغ این اثر هیجان‌انگیز بروید.

در نهایت به پایان مقاله بهترین بازی های اندروید سال 2021 می‌رسیم امیدواریم از خواند این محتوا لذت برده باشید. همچنین بازی مورد علاقه خود را از میان سبک‌های متفاوت پیدا کرده باشید. همواره مشتاق خواندن نظرات شما عزیزان خواهیم بود.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی نسخه اندروید آن بهتر از نسخه کنسول ها ظاهر شد؟

نسخه اندروید بازی eFootball PES 2021 برخلاف نسخه کنسولی توانسته رضایت طرفداران را به دست بیاورد و به یکی از برترین بازی‌های پلتفرم موبایل در سال 2021 تبدیل شود.

۱
کدام بازی معمایی به عنوان برترین بازی های 2021 لقب گرفت؟

بازی The Room: Old Sins از آن دست از آثاری است که تجربه آن هیچ‌وقت از ذهن بازیکنان پاک نخواهد شد و همواره افراد از آن به عنوان بهترین بازی معمایی یاد خواهند کرد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه
  • Avatar

    محمد حسین

    مهمان

    داداش پس کالاف موبایل کو
    کالاف بهترین بازی اصلا کالاف موبایل رو نذاشتی
    اصلا کالاف دیوتی موبایل رو نزاشتی هیچ کالاف دیوتی وارزون اون دیگه خیلی گنگ بالاس من خودم هم کالاف دیوتی موبایل پلی میدم هم وارزون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کالاف

    مهمان

    کالاف بهترین بازی نبود ???

    پاسخ دهید
    • Avatar

      بنده خدا در پاسخ به کالاف

      مهمان

      داداش یه اطلاعات داشته باش بعد حرف بزن نوشته ۲۰۲۱ خاک تو سرت

  • Avatar

    محمد صادق

    مهمان

    ببخشید میشه یک مقاله برای بهترین سایت های بازی ایرانی بسازید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    گنگ پلنک

    مهمان

    واقعا؟
    موبایل لجندز کل هیرو هاش رو از روی لیگ اسکی رفته، داخل بازیش اصلن بلنس نداره، رو بازیش اصلا کار نشده و بعد فکر می کنی از وایلد ریفت بهتره؟
    در ضمن کسی که نسخه پی سی رو بازی کرده بدون استثنا از ام ال بی بی متنفره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    بازی هایی که گفتین خوبه اما کالاف دیوتی موبایل تو سال 2019پیشرف های بزرگی کرد و حقش بود که اولین بازی معرفیش کنین، چونکه کالاف رو نزاشتین احتمالا خوب دقت نکردین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پرهام در پاسخ به سهیل

      مهمان

      داداش گلم کالاف مال 2019 بود همون‌طور گفتی این مقاله واسه بازی های سال 2021 هست وگرنه حتی پابجی موبایل هم در لیست نبود

  • Avatar

    امیر حسین اینانلو

    مهمان

    به نظر من که بازی کالاف دیوتی موبایل از فری فایر خیلی قشنگتر و بهتره باید کالاف هم تو این لیست بود

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علیرضا در پاسخ به امیر حسین اینانلو

      مهمان

      به نظر من هر بازی زیبایی های خودشو داره مثلا فری فایر از نظر هد شات و سختی بقا کالاف از نظر سختی کشتن و……

    • Avatar

      Mohammadsajjad در پاسخ به امیر حسین اینانلو

      مهمان

      داداش یه بار برو فری فایر نظرت کامل عوض میشه

  • Avatar

    هانیه

    مهمان

    واقعا مزخرفه که موبایل لجند بنگ بنگ تو لیست نیست، لیگ اف لجندز نسخه موبایلش بنظرم چرته اصلا نباید تو لیست قرار بگیره،زمانی تو پیسی بازی میکردم،اما خیلی از هیرو هارو برداشتن از نسخه موبایلش…

    پاسخ دهید
    • Avatar

      گنگ پلنک در پاسخ به هانیه

      مهمان

      واقعا؟
      موبایل لجندز ۶۵٪ هیرو هاش رو از روی لیگ اسکی رفته، داخل بازیش اصلن بلنس نداره، رو بازیش اصلا کار نشده و بعد فکر می کنی از وایلد ریفت بهتره؟
      در ضمن کسی که نسخه پی سی رو بازی کرده بدون استثنا از ام ال بی بی متنفره

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    پس کالاف کوش

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Danial0009 در پاسخ به محمد

      مهمان

      دقیقا یعنی چی کالاف کجاست این معنی نداره پابجی باشه کالاف نباشه

    • سارا هابطی

      سارا هابطی در پاسخ به محمد

      نویسنده

      بازی Call of Duty Mobile بهترین بازی اندروید در سال 2019 بود ?? لطفا مقاله بهترین بازی های اندروید سال 2019 را مطالعه بفرمایید ??

  • Avatar

    یه بنده خدا

    مهمان

    پس Apex Legends mobile کجا رفت

    پاسخ دهید
    • سارا هابطی

      سارا هابطی در پاسخ به یه بنده خدا

      نویسنده

      دوست عزیز متاسفانه بازی Apex Legends mobile تازه چند روزه اومده و جزء بازی های 2021 قرار نمی گیره

  • Avatar

    CJ

    مهمان

    HITMAN GO که 2014 عرضه شد نمی‌دونم چطوری جزو بازی های 2021 قرار میگیره.

    پاسخ دهید
    • سارا هابطی

      سارا هابطی در پاسخ به CJ

      نویسنده

      سلام ممنون از همراهی و نظرتون ???
      بله درسته یک سری بازی ها ممکنه برای سال 2021 نباشن اما تو سال 2021 بیشتر دیده شدن و بیشترین میزان دانلود رو داشتن

    • Avatar

      صدرا در پاسخ به CJ

      مهمان

      چرا اپکس و کالاف نیست بهترین بازی ها را نزاشتین بعد این بازی چرت را گذاشتید