دانلود بازی Ring of Elysium برای PC
دانلود بازی Ring of Elysium برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ring of Elysium برای PC

پارسی گیم 17 تیر 1399 246 دیدگاه
66,508 بازدید

دانلود بازی Ring of Elysium برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Ring of Elysium

Ring of Elysium یک بازی در سبک Battle Royal است که شما می‌توانید آن را به‌صورت رایگان در Steam تجربه کنید. این عنوان در دو دوربین اول‌شخص و سوم شخص قابل بازی کردن است و از لحاظ گیم‌پلی، جدی بودن PUBG را در خود گنجانده است. بیشتر محیط‌های این بازی، برفی است اما شهرهای نسبتاً بزرگ و سرسبزی نیز در بازی قابل مشاهده است. این بازی توسط Aurora Studio توسعه یافته است و Tencent Games آن را روانه‌ی بازار کرده است. دقت داشته باشید همانند دیگر بازی‌های این سبک، این بازی نیز تنها به صورت آنلاین قابل بازی کردن است و هیچ‌گونه بخش آفلاینی ندارد.

Ring of Elysium تمرکز خود را بر روی محیط‌های برفی و یخ‌زده گذاشته است و حتی طوفانی که نقشه‌ی بازی را به مرور زمان کوچک می‌کند، طوفان سرما است که بازیکنان اگر در آن گیر کنند، به دلیل سرمای شدید می‌میرند. تمرکز بالا بر روی محیط‌های برفی باعث شده است تا شما قبل از وارد شدن به بازی، بتوانید یکی از چند ابزار مخصوص را با خود به بازی ببرید؛ مثلاً یک اسکیت‌برد را با خود ببرید تا بتوانید بر روی محیط‌های برفی، اسکیت کنید و با سرعت بسیار بالایی حرکت کنید. این مسئله باعث می‌شود تا تنوع نسبتاً خوبی به گیم‌پلی بازی اضافه شود و مانع از حوصله سربر شدن بازی شود. وسایل نقلیه‌ی متفاوتی در بازی وجود دارد که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید با سرعت بیشتری به مقصد خود برسید و بزرگی بسیار زیاد نقشه‌ی بازی نیز شما را مجبور به استفاده از وسایل نقلیه خواهد کرد. در بسیاری از دیگر بازی‌های این سبک، شما وارد نقشه‌ی بازی می‌شوید و با پریدن در لحظه‌ی دلخواه، می‌توانید در مکانی که دوست دارید فرود بیایید اما در Ring of Elysium، قبل از شروع بازی یک نقشه در برابر شما قرار می‌گیرد و شما با کلیک کردن مشخص می‌کنید که در کدام نقطه‌ی نقشه بازی را شروع کنید. بخش تیراندازی بازی، صرفاً به جمع‌آوری اسلحه و زره محدود نمی‌شود و انواع ارتقاها برای سلاح‌ها وجود دارد که شما سلاح شما را دقیق‌تر و قدرتمندتر می‌کند. دقت داشته باشید که کیف شما گنجایش محدودی دارد و نمی‌توانید به میزان زیادی تیر جمع‌آوری کنید که باعث چالش‌برانگیز شدن گیم‌پلی بازی می‌شود.

اگر از دسته بازیکنانی هستید که در سبک Battle Royal بازی مثل PUBG را ترجیح می‌دهید، Ring of Elysium می‌تواند تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش و جذاب باشد که تا مدت طولانی شما را مشغول نگه دارد.

در ادامه برای دانلود بازی Ring of Elysium با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel i3 8130U(2Cores, 2.3GHz) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730 or equivalent
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible using the latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit version)
Processor: Intel i5 2500(4 Core, 3.3HGz) or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 or equivalent
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible using the latest drivers

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ring of Elysium is a free-to-play, multiplayer online battle royale game developed by Tencent Games and published by Tencent Games and Garena. In North America and parts of Asia it was released on Steam on September 19, 2018 as a free-to-play early access game on the North American servers, and on November 25, 2018 on the European servers. Season 1: Sixty people are trapped in a snow mountain, assaulted by disastrous snowstorm Ymir. The way out is a rescue flight which can only save up to four people. Survivors must stay ahead of the approaching storm while eliminating competitors. Players are equipped with a snowboard, climbing gear, or a hang glider, to traverse the snowy terrain and adapt to fights and other intense situations. Season 2: The plot is similar to Season 1. The map is a tropical island and the players must escape a cloud of volcanic ash. A rescue helicopter will arrive in the final safe zone to rescue 4 players. Players may choose Hang Glider, BMX bike, or Grapple Hook traversal equipment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 28.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 20 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 246 دیدگاه
  • Avatar

    M.A.H04

    مهمان

    سلام این بازی فیلتره یا بدون فیلتر؟!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Omid

    مهمان

    سلام اونایی که بازی کردن بازی فیلتره؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 246 دیدگاه