فروش بازی GTA 5
علیرضا نظری

بیش از 175 میلیون نسخه از بازی GTA 5 به فروش رسیده است

علیرضا نظری 20 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,346 بازدید

شرکت Rockstar Games (راک‌ستار گیمز) با فروش قابل توجهی دو فرنچایز بزرگ خود، موفقیت‌های را دست آورده‌ که همواره در حال افزایش است. بازی GTA 5 بیش از 175 میلیون نسخه فروش داشته است و از سوی دیگر، فروش بازی Red Dead Redemption 2 از رقم باورنکردنی 50 میلیون نسخه فراتر رفته است. این در واقع نقطه عطفی بر توانایی‌های راک‌ستار در ایجاد داستان‌های جذاب است که بازیکنان را به دنیای مجازی پر جنب و جوش جذب می‌کند.

امپراتوری راک‌استار از زمان عرضه بازی‌های جی تی ای 5 و رد دد ردمپشن 2 در سال‌های 2013 و 2018، به شکوفایی خود ادامه داده و این دو اثر جایگاه خود را در تاریخ بازی‌های ویدیویی به عنوان غول‌های سرگرمی‌های مدرن تثبیت کرده‌اند. آثار جدید شرکت Take-Two Interactive ممکن است سر و صدای قابل توجهی نداشته باشند، اما آثار گذشته‌ی آن، همچنان با موفقیت مداوم به درخشش خود ادامه می‌دهند. دو بازی Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 از محبوب‌ترین آثار این شرکت، از زمان انتشارشان هیچ موقع فروش پایینی را برای شرکت رقم نزده اند و در حال حاضر نقطه‌ی عطف قابل توجهی را در این زمینه پشت سر گذاشته‌اند.

Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 در طول سال گذشته میلادی موفقیت‌های چشمگیری داشته‌اند. با توجه به آخرین گزارش‌های مالی تیک‌-تو اینتراکتیو، بازی جی تی ای 5 تا پایان سال گذشته، بیش از 175 میلیون واحد را به فروش رسانده است. در حالی که فروش رد دد ردمپشن 2 نیز از 50 میلیون واحد عبور کرده و در حال حاضر سری Red Dead Redemption بیش از 70 میلیون واحد را به فروش رسانده است. این بازی‌ها در بسیاری از پلتفرم‌ها، یکی از آثار مورد علاقه طرفداران هستند.

بازی Red Dead Redemption

فروش قابل توجه بازی‌های GTA 5 و Red Dead Redemption 2

همچنین، در آخرین شمارش‌ها، تا 30 سپتامبر سال گذشته، فروش بازی GTA 5 بیش از 170 میلیون نسخه بود و البته این به GTA Online نیز کمک می‌کند که همچنان بسیار محبوب است. به طور کلی، این فرنچایز اکنون بیش از 395 میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین، فروش بازی Red Dead Redemption 2 نیز در مدت زمان مشابه، به 46 میلیون نسخه رسیده است. در این مورد، موفقیت بازی در درجه اول به دلیل تک نفره بودن آن است. با توجه به اینکه حالت آنلاین اگرچه فعال است، اما دیگر توسط راک‌‌استار گیمز به روز‌رسانی یا پشتیبانی نمی‌شود. بنابراین واضح است که هر دو بازی در طول سه ماهه پایانی سال، از لحاظ فروش عملکرد بسیار خوبی را داشته اند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.