آب و هوا و گرافیک GTA 6
یحیی رحیمی

شایعه: جزئیات سیستم آب و هوا و گرافیک GTA 6 مشخص شد

یحیی رحیمی 1 آبان 1402 بدون دیدگاه
1,358 بازدید

گزارش تازه‌ای توسط Rockstar Magazine منتشر شده که نشان از وجود سیستم‌های شبیه‌سازی پیشرفته در بازی GTA 6 دارد. راک‌استار گیمز هنوز هیچ اطلاعاتی از تازه‌ترین بازی مجموعه جی‌تی‌ای منتشر نکرده است، اما گزارش‌ها و شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد. وب‌سایت فرانسوی مجله راک‌استار در گزارش تازه‌ای به تغییرات گرافیک GTA 6 پرداخته و نوشته است که واقعی‌ترین فیزیک و شبیه‌سازی در بین عناوین راک‌استار را خواهیم دید.

گزارش جدید در نتیجه ماه‌ها تحقیق و بررسی به دست آمده است و صرفاً یک گمانه‌زنی بی‌اساس نیست. اطلاعات فاش‌شده مربوط به بیلدهای اولیه هستند و در نتیجه احتمال اینکه تمامی قابلیت‌ها در نسخه نهایی حاضر نباشند وجود دارد. بازی GTA VI طبق گزارش از موتور گرافیکی RAGE 9 استفاده می‌کند و این ابزار بازی‌سازی برای بازی جدید به طرز چشم‌گیری آپدیت شده است.

این رسانه فرانسوی مدعی است که تفاوت گرافیک GTA 6 نسبت به Red Dead Redemption 2 بیشتر از تفاوت میان گرافیک GTA V و Red Dead 2 خواهد بود. طبق گزارش موتور گرافیکی جدید از سیستم شبیه‌ساز آنی حرکت آب بهره می‌برد. سیستم انقلابی و مهمی طراحی شده است که اجازه موج‌سواری را می‌دهد و فعالیت‌های روی آب کاملاً امکان‌پذیر می‌شود. از آنجایی که بازی در شهر میامی جریان دارد، دریا و آب، نقش اساسی خواهد داشت.

آب و هوا و گرافیک GTA 6ویژگی‌های گرافیک GTA 6

وسایل نقلیه از لحاظ بصری پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته‌اند. در واقع تعداد پولیگان‌های اتومبیل‌ها بیشتر شده است و در نتیجه جزئیات سطح آنها بهتر به چشم می‌آید. تغییر فرم خودروها پس از تصادف واقع‌گرایانه خواهد بود و صدمات وارده به بدنه کاملاً نمایان خواهد بود. سیستم رانندگی بازی ششم مشابه GTA V طراحی شده است و تعادل خوبی میان رئالیسم و سبک گیم‌پلی آرکید وجود دارد. همچنین فیزیک و رندر گرافیکی مربوط به نورپردازی به واقعیت نزدیک شده و بافت‌های گرافیکی نیز کیفیت منحصر به فردی دارند. طوری که تجربه رانندگی و زندگی در وایس سیتی کاملاً ایمرسیو و نزدیک به واقعیت خواهد بود.

در پایان باید به آب و هوا اشاره کرد. رسانه فرانسوی مدعی است که طلوع و غروب آفتاب «واقعی‌تر از همیشه» خواهد بود و اینکه بالاخره یک سیستم تغییر آب و هوا کاملاً واقعی استفاده شده است. آب و هوا روی محیط تأثیر می‌گذارد و حتی گیم‌پلی را تغییر می‌دهد. در نتیجه باران تنها یک افکت گرافیکی نخواهد بود. نکته قابل‌توجه، تأثیر امواج اقیانوس روی ساحل است. راک‌استار تلاش کرده تا درخت‌ها و پوشش گیاهی بسیار زیاد به نظر برسد.

روز گذشته شایعه‌ای منتشر شد که نشان از توسعه چند بسته الحاقی برای GTA 6 می‌داد. در صورتی که شایعات درست باشند، تریلر بازی باید در طی هفته‌های آینده پخش شود. نظر شما در مورد تغییرات گرافیک GTA 6 چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.