بازی The Pathless
علیرضا نظری

تاریخ انتشار بازی The Pathless روی ایکس باکس و نینتندو سوییچ اعلام شد

علیرضا نظری 11 بهمن 1401 بدون دیدگاه
103 بازدید

پس از اینکه سال گذشته بازی The Pathless توسط ESRB رده‌بندی شد، ناشر Annapurna Interactive و استودیو Giant Squid به تازگی اعلام کرده اند که بازی The Pathless از تاریخ 2 فوریه (13 بهمن) برای دریافت نسخه دیجیتالی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. همچنین اعلام شد که نسخه فیزیکی این اثر قرار است توسط استودیوهای iam8bit و Skybound Games روی نینتندو سوییچ عرضه شود و جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

بازی The Pathless که ابتدا در سال 2020 منتشر شد، در حال حاضر برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، رایانه شخصی و اپل آرکید در دسترس است. The Pathless توسط استودیو مستقل Giant Squid ساخته شده است که به خاطر بازی Abzu، اثر تحسین شده غواصی و اکتشاف اقیانوسی، شناخته می‌شود. در عین حال، شرکت Annapurna در جریان برگزاری نمایشگاه خود در تابستان گذشته اعلام کرد که این بازی قرار است در زمستان امسال برای ایکس باکس و سوییچ منتشر شود.

بازی The Pathless نیز مانند Abzu، به خاطر مناظر نفس گیر و منحصر به فردش که توسط کارگردان خلاق مت ناوا پدید آورده شده، مورد ستایش قرار گرفته است. اتفاقات بازی در جزیره‌ای مرموز جریان دارد که به بازیکنان فضای زیادی برای پرسه زدن در جنگل‌های سرسبز، کوه‌های برفی و متروکه‌های یک تمدن دور افتاده را ارائه می‌دهد. بازیکنان در این اثر اکشن ماجراجویی، کنترل یک شکارچی را در کنار عقابی که به همراه دارد را بر عهده می‌گیرند. این شکارچی می‌تواند پس از ورود به دنیای فانتزی جهان باز و با استفاده از تیر و کمانی که در اختیار دارد، به سرعت اهداف و باس‌ها را از بین ببرد و در عین حال مراقب باشد که شکار نشود.

بازی The Pathless

انتشار بازی The Pathless روی ایکس باکس و نینتندو سوییچ

جدا از گیم پلی روان و تجربه دنیای باز، The Pathless به خاطر موسیقی متن فوق العاده‌اش نیز شناخته شده است. آستین وینتوری، آهنگساز فیلم و بازی‌های ویدیویی که آهنگسازی بازی Journey را بر عهده داشته است، برای ساخت موسیقی بازی The Pathless نامزد دریافت جایزه گرمی شد. این بازی شامل یک سیستم موسیقی تعاملی است که بیش از یک آهنگ را به طور همزمان پخش می‌کند.

طرفداران از انتشار بازی The Pathless روی ایکس باکس و نینتندو سوییچ که ابتدا برای سال گذشته برنامه ریزی شده بود، اما در نهایت به تعویق افتاد، ابراز هیجان کرده‌اند. در حال حاضر، تنها نسخه فیزیکی The Pathless برای پلی استیشن 5 موجود است، اما نسخه فیزیکی برای نینتندو سوییچ توسط iam8bit منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.