دانلود بازی ABZU برای PC,دانلود بازی ABZU برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی ABZU, دانلود بازی ABZU, دانلود بازی ماجراجویی
دانلود بازی ABZU برای PC,دانلود بازی ABZU برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی ABZU, دانلود بازی ABZU, دانلود بازی ماجراجویی پارسی گیم

دانلود بازی ABZU برای PC

پارسی گیم 15 شهریور 1395 10 دیدگاه
18,288 بازدید

دانلود بازی ABZU برای کامپیوتر

چند سال است که بازی‌های مستقل حرف‌های زیادی برای گفتن پیداکرده‌اند، دیگر هیچ‌چیز مثل قدیم نیست و به‌واسطه پدیده‌هایی چون وب‌سایت کیک استارتر بازی‌های مستقل در هیاهوی بازی‌های بزرگ تر گم نمی‌شوند. اولین اثر استدیو تازه تأسیس جیانت اسکوئید گیمز به نام Abzu یکی دیگر از این عناوین است که هرچند شرکت بزرگ 505 گیمز به عنوان ناشرش شناخته می‌شود، اما بازی تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه شد و در حقیقت روح و کالبد اصلی آن مستقل و به دور از عناوین بزرگ و پرهیاهوی AAA است.
متأسفانه یا خوشبختانه داستان این بازی نیز مانند اثر پیشین مت ناوا (کارگردان بازی) یعنی Journey از روایت خاصی بهره نمی‌برد، به‌صورت کلی روایت داستانی بازی درباره یک افسانه قدیمی است که در میان فرهنگ‌های مختلف یک جامعه گسترش‌یافته و مربوط به دنیای زیردریا است، شما نیز به‌عنوان یک قواص به این دنیا سفر می‌کنید تا پرده از راز این افسانه بردارید. روایت کلی داستانی بازی متکی به عوامل محیطی است و گیمر برای درک آن می‌بایست این عوامل را مانند پازل در کنار هم قرار دهد. البته اگر چندان حوصله این‌چنین بازی‌هایی را ندارید هیچ مشکلی نیست، چرا که گیم پلی Abzu به قدی مفرح است که مطمئناً نگاه شما را به خود جلب خواهد کرد.

یکی از خصیصه‌های منحصربه‌فرد بازی‌های مستقل توجه بسیار توسعه‌دهندگان به گیم پلی این عناوین است، مت ناوا به خوبی اهمیت این بخش را درک کرده و برای باری دیگر شاهد یک گیم پلی مفرح و پر بار از سوی او هستیم. کاوش در اعماق دریا مسلماً مهم‌ترین المان موجود در بازی است، البته اشتباه نکنید، به‌هیچ‌وجه با یک بازی جهان باز روبه‌رو نیستیم بلکه روند پیش روی در بازی به طور کاملاً خطی است ولی بازی اصلاً شما را مجبور به انجام کاری نمی کند و این شمایید که تعیین می‌کنید چگونه به ادامه بازی بپردازید. در بازی آرامش خاصی وجود دارد، یک دریای آرام با طراحی‌های فوق‌العاده، به همراه نجوای گوش‌نواز موسیقی‌های زیبا احساس فوق‌العاده زیبا و آرامش گونه‌ای را برایتان رغم خواهد زد.

گرافیک بازی بااینکه از نظر فنی انقلابی نیست و در سطح استاندارد قرار دارد، اما به جرئت می‌توان گفت با یکی از چشم‌نوازترین بازی‌های نسل هشتم روبه‌رو هستیم. این موضوع مربوط با گرافیک هنری بازی است، جای‌جای مقاطع بازی آن‌قدر زیبا و با جزئیات طراحی‌شده‌اند که گاها دلتان می‌خواهد دست از روند پیش روی در بازی بردارید و به مشاهده طراحی‌های مختلف بازی بپردازید. از طرفی دیگر طراحی محیط‌ها نیز در بازی به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر صورت گرفته است. غیرممکن است این بازی را تجربه کنید و در طول بازی مدام به تحسین سازندگان نپردازید، استدیو اسکوئید گیمز به خوبی از پس طراحی جهان زیر دریا بر آمده آمده است و باید آن را در این زمینه تحسین کرد.

موسیقی‌های بازی نیز به قدی گوش‌نواز و آرمش بخش هستند، که شبیه آن هارا در کمتر عنوانی می‌توان مشاهده کرد. تک‌تک جزئیات موسیقیایی بازی متناسب با شرایط مراحل متغیرند و هرکدام از آن‌ها به‌نوبه خود تأثیر بسزایی در ایجاد پیوند بین گیمر و بازی دارند.

درنهایت بدون شک ABZU یکی از خوش‌ساخت‌ترین عناوین مستقل سال 2016 است، بازی‌ای که توسعه‌دهندگانش به‌خوبی هر چه تمام‌تر از بازی‌های پیشینشان درس گرفتند و تجربه‌شان را بر روی آن پیاده سازی کردند. اگر از عناوینی چون Journey لذت برده‌اید مطمئناً این بازی نیز لحظات فوق‌العاده‌ای را بریتان رغم خواهد شد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 3.0GHz CPU Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 / Radeon R7 260X
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 2.4GHz CPU Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 780 / Radeon R9 290X
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    عرفانه

    مهمان

    موقع نصب فیتگرل برنامه های دیگه هم انگار نصب میکنه لازمه تیک اونارو بزنیم یادمه مثل c++و اینا بود

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عرفانه

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز خیر لازم نیست

  • Avatar

    MOHSENNASIM666

    مهمان

    مشکل استیم رو چطور تو نسخه فیت گرل حل کنیم!!!!؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aurora

    مهمان

    سلام و وقت بخیر، من نسخه Fitgirl رو دانلود و نصب کردم، برای لانچ روی استیم اکانت میخواد. چطور حل میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی سان

    مهمان

    سلام وقت بخیر بخشید من کدوم یک از فایل هارو دانلود کنم بهتره . فیتگرل یا …
    ممنون میشم پاسخ بدین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی سان

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه فیتگرل را دانلود کنید

  • Avatar

    سروش مهرور

    مهمان

    سلام چطور میاد؟ RAM:8GB VIDEO CARD:AMD ASUS RADEON RX 560 4GB CPU:INTEL R CORE TM I5 3.00GHz

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سروش مهرور

      پشتیبانی

      سلام
      با کیفیت متوسط اجرا میشود

  • Avatar

    0000

    مهمان

    ببخشید این بازی رو میشه برای ویندوز 8 دانلود کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به 0000

      پشتیبانی

      سلام، وقت بخیر. بله.