بهترین بازی های بهمن 1401
یحیی رحیمی

بهترین بازی های بهمن 1401 که باید دانلود کنید

یحیی رحیمی 1 بهمن 1401 3 دیدگاه
3,533 بازدید

همان‌طور که می‌دانید سال 2023 هیجان‌انگیزی که گیمرها منتظر آن نشسته بودند، فرا رسید. امسال از لحاظ بازی هیچ کم و کسری نخواهید داشت و باید اندکی وقت قرض کنید که به تمام آن‌ها برسید. بهمن 1401 آغازگر یک فصل طولانی برای عاشقان ویدیوگیم است و در این مطلب به بهترین بازی های بهمن 1401 می‌پردازیم که باید حتماً دانلود کنید و آن‌ها را تجربه کنید. همراه با Hogwarts Legacy به جادوگری بپردازید و سپس خود را آماده ترس و وحشت در سفینه‌ی ایشیمورا کنید.

آغاز ماه‌های شمسی معمولاً دو ماه میلادی را پوشش می‌دهد. همین باعث شده تا اواخر ژانویه تا اواسط فوریه 2023 را در نظر بگیریم. خوشبختانه کم و کسری از بابت وجود بازی‌های بزرگ وجود ندارد و بهترین بازی های بهمن 1401 را می‌توان جزو مهم‌ترین عناوین سال دانست. بدون شک سر و صدای زیادی پشت این بازی‌ها وجود دارد و چه‌بهتر که وقت کافی برای تجربه‌شان کنار بگذارید. گفتنی است به دلیل عدم انتشار بازی‌ها، تصمیم گرفتیم تا از رتبه‌بندی آن‌ها دوری کنیم و تنها ترتیب زمانی انتشار را در نظر بگیریم.

بهترین بازی های بهمن 1401

آنچه در ادامه می‌بینید، ترتیب زمانی بازی‌هایی است که از روز اول بهمن تا روز اول اسفند 1401 منتشر می‌شوند. می‌توانید فهرست بهترین بازی‌ها هر ماه را در بخش گیم پلاس دنبال کنید که مخصوص همین کار طراحی شده است. این مطلب تمام آنچه باید در مورد مهم‌ترین بازی‌های ماه بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهد و سپس باید منتظر بمانید و لینک دانلود را از پارسی گیم دریافت کنید. متأسفانه چند بازی این ماه از دنوو استفاده می‌کنند و احتمال کرک شدن آن‌ها پس از عرضه ضعیف است.

بازی Forspoken

Forspoken

  1. تاریخ انتشار: 4 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر

اسکوئر انیکس را می‌توان استاد ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی خواند. تنها سری بازی فاینال فانتزی آن کافی است تا عظمت این شرکت را درک کنید. گروهی از کهنه‌کاران فاینال فانتزی این بار گرد هم آمده‌اند تا بازی Forspoken را بسازند، اثری که روی روند سرعتی و مبارزات نفس‌گیر تمرکز کرده است. بازی‌کنان کنترل Frey را به دست می‌گیرند که قدرت‌های جادویی دارد و در حین مبارزه از آن‌ها استفاده می‌کند. داستان بازی در مورد زنی جوان است که به یک باره از شهر نیویورک به دنیای خیالی Athia منتقل می‌شود و باید راه بازگشت را بیابد. حکومت‌های مختلفی وجود دارند و باس‌هایی طراحی شده‌اند که بازی کننده بتواند سرگرم شود. احتمال انتشار کرک Forspoken به دلیل وجود دنوو ‌‌ضعیف است، البته اگر از پس سیستم موردنیاز افسانه‌ای آن بربیایید!

Dead Space Remake

Dead Space Remake

  1. تاریخ انتشار: 7 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری، کامپیوتر

بازگشت بازی Dead Space با نسخه‌ای کاملاً جدید بدون شک شایسته‌ی قرار گرفتن در فهرست بهترین بازی های بهمن 1401 است. الکترونیک آرتز تمام بدنه بازی و اجزاء مختلف آن را از ابتدا و به‌طور کامل ساخته است و حتی جزئیات بیشتری به بخش داستانی افزوده است. مراحل فرعی تازه‌ای را خواهیم دید و همچنین شخصیت اصلی بازی هم بالاخره چند دیالوگ خواهد گفت و داستان پیچیدگی بیشتری دارد. سیستم‌های نورپردازی و گیم‌پلی جدید باعث شده تا بازی Dead Space Remake در قد و قواره یک بازی نسل نهم باشد. تنها چند روز تا انتشار بازی باقی مانده است و حواستان باشد که بازگشت به سفینه‌ی ایشیمورا این بار ترسناک‌تر از قبل خواهد بود.

بهترین بازی های بهمن 1401

Season A Letter to the Future

  1. تاریخ انتشار: 11 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر

سال 2023 بدون شک سال مهمی برای بازی‌های مستقل است. همین اول سال یک بازی متفاوت به نام Season a Letter to the Future دریافت خواهیم کرد که روایتگر زندگی یک زن جوان از روستایی دورافتاده است. او تصمیم می‌گیرد که روستا را ترک کند و با دوچرخه‌اش سراسر جهان را بگردد و سعی کند تا خاطرات تازه‌ای بسازد. بازی Season ماجراجویی برای یافتن جهانی تازه و ساخت شخصیتی نو است. از المان‌های مختلفی همانند مدارک، عکس و دفتر خاطرات برای روایت داستان استفاده می‌شود و تمرکز گیم‌پلی روی کاوش، ملاقات با مردم و ثبت رخدادها در دفتر خاطرات است. اتفاقات جالبی رخ خواهند داد و هر کدام از ابزارهای موجود هم بخشی از داستان را ثبت خواهند کرد. پلی‌استیشن روی این بازی مانور زیادی داده و می‌توانید روز یازدهم بهمن آن را برای کامپیوتر هم از طریق پارسی گیم دانلود کنید. بدون شک Season جزو بهترین بازی های بهمن 1401 است که ممکن است از آن خبر نداشته باشید!

بهترین بازی های بهمن 1401

Deliver Us Mars

  1. تاریخ انتشار: 13 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر

بدون شک پس از خواندن عنوان اثر به یاد بازی Deliver Us Moon افتاده‌اید. بازی Deliver Us Mars دنباله این اثر متفاوت به‌حساب می‌آید و این بار قرار است به کره‌ی مریخ سفر کنیم. ماجراجویی علمی تخیلی به‌عنوان یک فضانورد در سیاره‌ی مریخ، می‌تواند جالب و قالب توجه باشد. ایلان ماسک مدت‌هاست روی چنین پروژه‌ای کار می‌کند و در این بازی، کلونی‌های انسانی را خواهید دید که در سیاره‌ی مریخ قرار دارند. داستان بازی در مورد احتمال انقراض انسان‌ها است و اینکه پس از تماس نگران‌کننده‌ای از کره‌ی مریخ، کیسی جوهانسن تصمیم می‌گیرد تا به این سیاره برود و ببیند که چه اتفاقی رخ داده است. به نظر می‌رسد که Deliver Us Mars از دنوو پشتیبانی کند و کرک آن منتشر نشود، اما می‌توانید از طریق ایکس باکس گیم پس آن را دریافت کنید.

بازی Perish

Perish

  1. تاریخ انتشار: 13 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر

بازی Perish نسبت به دیگر عناوین موجود در فهرست، تفاوت‌های اساسی دارد. با یک شوتر اول‌شخص یک تا چهارنفره روبه‌رو هستیم که تا حدود مفاهیم مذهبی را با داستانی خیالی ترکیب کرده است. موجودات عجیب و غریب را به قتل برسانید و جسد آن‌ها را به کشیش‌ها تحویل دهید تا طلا به دست بیاورید. شما در نقش یک روح اجیرشده قرار دارید که نمی‌گذارند آرام بگیرد. باید به این رنج و عذاب پایان دهید و تمام آنهایی که جلوی راه شما قرار می‌گیرند را به ضرب شمشیر و تیر و گلوله از بین ببرید. این ماجرایی برای یافتن الیسیم و رسیدن به جاودانگی است. بازی Perish امکان تجربه به‌صورت گروهی را دارد و مبارزات آن نفس‌گیر و جذاب خواهد بود. فعلاً تنها کاربران کامپیوتر می‌توانند آن را مزه کنند.

بازی Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

  1. تاریخ انتشار: 21 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، کامپیوتر، ایکس‌باکس سری

دنیای جادویی هری پاتر هر علاقه‌مند به بازی، فیلم و کتاب را به خود جذب می‌کند. این بار قرار است شخصیتی تازه بسازید و به مدرسه‌ی هاگوارتز سفر کنید. بازی Hogwarts Legacy یک اثر نقش‌آفرینی است که بازی‌کننده با خلق کاراکتر خود به انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی خواهد پرداخت. می‌توان به درس خواندن و شرکت در کلاس‌ها پرداخت یا اینکه فضای خارج هاگوارتز را جستجو کرد. بدون شک هاگوارتز لگسی می‌توان صدرنشین فهرست بهترین بازی های بهمن 1401 باشد، اثری که می‌توانید چهل ساعته تمام کنید و ماجرایی خیالی و جذاب را بچشید. متأسفانه کرک Hogwarts Legacy به دلیل استفاده از دنوو در هنگام عرضه منتشر نخواهد شد. امپرس گفته است که قفل دنوو قدرت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

بازی Returnal

Returnal

  1. تاریخ انتشار: 26 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر

بازی Returnal را می‌توانستیم میان بهترین بازی های بهمن 1401 قرار ندهیم. زیرا که این اثر قبلاً برای PS5 منتشر شده است. اما انتشار بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن برای کامپیوتر جزو مهم‌ترین لحظات صنعت بازی هستند و پی‌سی گیمرها بدون شک از این بازی استقبال خواهند کرد. ریترنال روندی روگ‌لایک را به‌صورت سه‌بعدی ارائه خواهد کرد و داستانی را روایت می‌کند که به‌ندرت میان بازی‌های ویدیویی می‌توان یافت. ریترنال در واقع جواهری است که به لطف تغییر رویکرد سونی می‌توانیم روی کامپیوتر هم تجربه کنید. اواخر ماه می‌توانید ماجرایی نفس‌گیر را همراه Returnal این بار روی PC آغاز کنید.

بهترین بازی های بهمن 1401

Wild Hearts

  1. تاریخ انتشار: 28 بهمن
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر

موفقیت بازی Monster Hunter شرکت الکترونیک آرتز را به فکر انداخت تا بازی‌ای مشابه آن را تولید کند. Wild Hearts اثر تازه‌ای است که توسط استودیو ژاپنی Omega Force ساخته شده و شرکت EA آن را منتشر می‌کند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی، بازی‌کنان را به سرزمین آزوما می‌برد و مأموریتی برای قتل‌عام هیولاها را ارائه می‌کند. بازی‌کنان در نقش یک شکارچی بی‌نام و نشان قرار می‌گیرند و با دشمنان مختلفی روبه‌رو می‌شوند. روند این بازی جهان‌باز نیست، اما امکان تجربه به‌صورت آنلاین وجود دارد. اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست و نمی‌دانیم آیا EA توانسته بازی‌ای به جذابیت مانستر هانتر بسازد یا خیر؛ خوشبختانه می‌توانید آخر ماه آن را تجربه کنید.

بازی Atomic Heart

Atomic Heart

  1. تاریخ انتشار: 1 اسفند
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر

دو عدد از بهترین بازی های بهمن 1401 دارای اسم مشابهی هستند. Atomic Heart تازه‌ترین بازی در ژانر تیراندازی اول‌شخص و اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو Mundfish ساخته می‌شود. میک گوردون آهنگ‌ساز افسانه‌ای ویدیوگیم که موسیقی متن بازی‌ Doom Eternal و دیگر آثار مشهور بتسدا را تولید کرده است، وظیفه آهنگ‌سازی برای این اثر را بر عهده دارد. روند مهیج بازی در کنار موسیقی که بدون شک بازی‌کنان را به وجد خواهد آورد، باعث می‌شود تا Atomic Heart یکی از مهم‌ترین بازی‌های امسال باشد. داستان بازی در دنیایی موازی و در شوروی سابق دنبال می‌شود. پیشرفت صنعت رباتیک باعث شده تا شوروی بر آلمان نازی برتری یابد، اما ربات‌ها جای انسان را بگیرند و بر آن‌ها برتری یابند. شما به‌عنوان یک فرمانده، جلوی پیشروی آن‌ها را می‌گیرید. این بازی برای سرویس گیم پس هم منتشر می‌شود.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی های بهمن 1401 را از کجا دانلود کنم؟

چه جایی بهتر از پارسی گیم؟ هر بازی که کرک شود و در دسترس قرار گیرد را می‌توانید از سرورهای پارسی گیم دریافت کنید!

۱
مهم‌ترین بازی بهمن 1401 کدام است؟

بدون شک Hogwarts Legacy مهم‌ترین بازی این ماه است و سر و صدای زیادی به پا کرده است. البته اگر از پس منتقدان بربیاید و ایرادات کمی هنگام انتشار داشته باشد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Shayan

    مهمان

    چندتا از اینا از دنوو استفاده میکنن

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Shayan

      نویسنده

      در حال حاضر Forspoken، هاگوارتز لگسی و Deliver Us Mars تایید شده است. بازی Dead Space Remake همانند دیگر بازی‌های EA از دنوو استفاده میکنه

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    اگر کرک بشن خوبه مخصوصا هاگوارتز وگرنه پولشو نداریم که بازی کنیم :/

    پاسخ دهید