بازی Sword of the Sea
محمد صادق شجاعی

بازی Sword of the Sea معرفی شد؛ اثر تازه کارگردان هنری Journey

محمد صادق شجاعی 4 خرداد 1402 1 دیدگاه
207 بازدید

در جریان رویداد Playstation Showcase، استودیو Giant Squid که توسط مت ناوا، کارگردان هنری بازی Journey، تاسیس شده و ساخت بازی‌های Abzû و The Pathless را در کارنامه دارد، از محصول جدید خود به نام بازی Sword of the Sea رونمایی کرد.

بازی Sword of the Sea جاه‌طلبانه‌ترین محصول تاریخ استودیو Giant Squid محسوب می‌شود. این اثر در دنیای متروکه‌ای جریان دارد که زمین آن با جریان ثابتی از امواج در حال حرکت است. برای حرکت در این دنیا، استودیو مذکور مکانیک حرکتی کاملا جدیدی را در قالب Hoversword ارائه کرده است.

Hoversword همانند اسنوبرد، اسکیت برد و هاوربرد عمل کرده و به واسطه آن می‌توانید در محیط‌های مختلف با سرعت زیاد حرکت کنید. با این وجود که این مکانیک حرکتی حس و حال اسنوبرد و اسکیت را ایجاد می‌کند، اما در یک ماجراجویی کاملا جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در بازی Sword of the Sea کنترل شخصیت Wraith را در دست گرفته و پس از زنده شدن در این دنیای متروکه، وظیفه دارید با کاوش مناطق مختلف، زندگی را به آن برگردانید.

به این واسطه می‌توانید وارد مقبره‌های در حال نابودی، کشتی‌های غرق‌شده و میدان‌های نبرد شوید و دسته‌های عظیمی از ماهی‌ها و سایر موجودات را زنده کنید. اما این کار چندان بدون دردسر نخواهد بود، زیرا دنیای بازی Sword of the Sea محل زندگی لویاتان‌های غول‌پیکری است که سد راه شما خواهند بود.

بازی Sword of the Sea

بازی Sword of the Sea از بسیاری جهات یادآور Journey است

اعضای استودیو Giant Squid تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا تمامی جنبه‌های دنیای منحصر‌به‌فرد و زیبای بازی Sword of the Sea، از معماری و رنگ‌آمیزی گرفته تا نور‌پردازی و مناظر و موسیقی، زنده و پویا باشند. این اثر به واسطه ترکیب سرعت و گیم پلی بازی‌های اسکیت محور با هسته احساسی و تشویق بازیکنان به کاوش، به تجربه‌ای آرامش‌بخش و در عین حال هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود. 

بازی Sword of the Sea در تاریخی که بعدا اعلام می‌شود، روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Playstation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Majid

    مهمان

    امیدوارم ویژگی های کوآپ داشته باشه بازیش مثل بازی Sky …

    پاسخ دهید