دانلود بازی The Pathless برای PS5
دانلود بازی The Pathless برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی The Pathless برای PS5

پارسی گیم 17 مهر 1400 بدون دیدگاه
719 بازدید

دانلود بازی The Pathless برای پلی استیشن 5

گاهی وقت‌ها نیاز است تا از بازی‌های معروف و به‌نوعی سوپراستار کمی فاصله گرفته و به سراغ داستان‌هایی برویم که چندان مطرح نیستند، اما به‌عنوان محصولی مستقل شناخته می‌شوند. در هر سبک و ژانری می‌توان بازی‌هایی یافت که برای تجارت و به‌نوعی پول درآوردن ساخته نشده‌اند و بیشتر به دلیل علاقه شخصی توسعه‌دهندگان، طراحی و منتشر می‌شوند. The Pathless یکی از این بازی‌های جدید و سرگرم‌کننده است که توسط توسعه‌دهندگانی از استودیو Giant Squid طراحی و محصول نهایی را کمپانی Annapurna Interactive برای علاقه‌مندان به سبک اکشن و ماجراجویی منتشر کرده است. گیم پلی منحصربه‌فرد و نوآورانه بازی، قادر است تا مخاطبانش را در دنیایی غرق کند که تاکنون تجربه نکرده‌اند.

The Pathless یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی است که از دیدگاه سوم شخص جهان را به مخاطبانش نمایش می‌دهد. به‌واسطه داستانی هیجان‌انگیز، سفری عرفانی به جزیره‌ای خواهید داشت که توسط نفرین جادوگران، تاریکی کامل آن را فراگرفته است. در نقش شکارچی ماهر، وارد جزیره شده و برای از بازگرداندن نور، تاریخ جزیره تا کشف کنید. شکارچی یک کماندار ماهر است که به کمک عقابی تیزبین قصد دارد نبردهای حماسی را به نمایش بگذارد. او باید از تیرکمان خود برای شلیک به طلسم‌هایی که در سراسر جزیره پراکنده‌شده است، استفاده کند. عقابی که او را در تمام صحنه‌ها همراهی می‌کند، می‌تواند شکارچی را هنگام پرواز حمل کند و از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل نماید. عقاب هنگام حمل شکارچی ارتفاع خود را از دست می‌دهد، اما جای نگرانی نیست چرا که می‌تواند با بال زدن ارتفاع خود را به دست آورد.

برخلاف دیگر بازی‌هایی که جهانی بازدارند، متأسفانه The Pathless حتی از یک مینی نقشه نیز برخوردار نیست و بازیکنان برای پیدا کردن مکان‌های موردنظر، باید از حالتی به نام “Spirit Vision” استفاده کنند. با کاوش در دنیای بازی، بازیکنان کریستال‌هایی را جمع‌آوری می‌کنند که می‌توان برای ارتقا توانایی عقاب از آن‌ها استفاده کرد. در طول سفر، کماندار توسط ارواح شکست‌ناپذیری، شکار می‌شود و آن‌ها تلاش می‌کنند تا او را از عقابش جدا کنند. بازیکنان باید از طریق پنهان‌کاری، باعث شوند تا ارواح هوشیار نشده و کماندار بتواند مأموریت خود را ادامه دهد. در مأموریت‌ها باید نور را به ستون هرمی شکل سنگی که در سراسر جزیره پراکنده هستند، بازگردانید، این کار باعث تضعیف قدرت نفرین می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد آن‌ها را از بین برده و نور را به سرزمین تاریکی بازگردانند؛ اما در روبه‌رو وقتی از ارواح نفرین‌شده شکست می‌خورید بلورهایی که جمع کرده‌اید به‌صورت یکجا از دست خواهند رفت.

اگر از طرفداران این‌گونه بازی‌های جمع‌وجور هستید و دوست دارید ماجراجویی‌های جذابی را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم تا بازی‌هایی همچون Grey Skies A War of the Worlds Story و یا YesterMorrow تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Pathless با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Become the Hunter, a master of archery who travels to a mystical island to dispel a curse of darkness that grips the world. Forge a connection with your eagle companion and soar through the air. Perform fluid acrobatics and execute awesome trick shots with a unique archery system that allows effortless shooting while moving at high speeds. Forge your own path through a beautiful open world packed with secrets to find. Traverse misty forests, lush meadows and snowy tundras. Discover the dark history of the island as you solve puzzles in ancient ruins and unearth long-forgotten secrets.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 3.85 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.