قسمت دوم سریال The Last of Us (لست اف اس)
محمد صادق شجاعی

افزایش قابل توجه آمار بینندگان سریال The Last of Us در قسمت دوم

محمد صادق شجاعی 6 بهمن 1401 بدون دیدگاه
302 بازدید

با استناد به گزارش منتشر شده توسط شبکه HBO، با پخش قسمت دوم سریال The Last of Us (لست اف اس)، آمار بینندگان این اثر درام پسا‌آخر‌الزمانی به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است.

به تازگی دومین قسمت از سریال The Last of Us پخش و برای اولین بار کلیکر‌ها به صورت لایو اکشن به تصویر کشیده شدند. این اپیزود که کارگردانی آن را نیل دراکمن، خالق سری بازی‌های لست اف اس و رئیس استودیو ناتی داگ، بر عهده داشته، نه تنها دارای سکانس‌های هیجان‌انگیز بوده، بلکه به لحاظ داستانی نیز اهمیت زیادی دارد. این نقاط قوت موجب شده‌اند که قسمت دوم سریال The Last of Us رکورد جدیدی را در رابطه با آمار بینندگان ثبت کند.

با استناد به گزارش‌ها، دومین اپیزود از سریال لست اف اس مجموعا توسط 5.7 میلیون نفر از طریق شبکه HBO و سرویس HBO Max مشاهده شده است. این تعداد از بینندگان رشد 22 درصدی نسبت به 4.7 میلیون تماشاگر قسمت اول داشته است. همچنین شبکه اچ‌بی‌او اعلام کرده که قسمت دوم سریال The Last of Us «بیشترین رشد مخاطبین در هفته دوم پخش یک سریال درام اورجینال در تاریخ شبکه» را تجربه کرده است.

علاوه بر این شبکه HBO گزارش داده است که اولین قسمت سریال لست اف اس از زمان پخش همچنان بینندگان جدیدی را جذب می‌کند. بر اساس ادعای این شبکه، بیش از 18 میلیون نفر اپیزود یک سریال مذکور را در طول هفته اول مشاهده کرده‌اند. اچ‌بی‌او پیش‌بینی کرده بود که آمار بینندگان قسمت دوم سریال The Last of Us چند روز پس از پخش به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. شبکه HBO باور دارد که بینندگان سریال مذکور در زمان پخش، تنها 20 تا 40 درصد از کل تماشاگران را تشکیل می‌دهند.

قسمت دوم سریال The Last of Us (لست اف اس)

تاثیر سریال The Last of Us در فروش بازی‌ها

سریال The Last of Us بر اساس یک بازی ویدیویی با همین نام که مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفته، ساخته شده است. این اثر پس از نمایش به یکی از موفق‌ترین سریال‌های HBO تبدیل و پس از سریال House of the Dragon به عنوان دومین افتتاحیه بزرگ شبکه مذکور معرفی شد. موفقیت این سریال به افزایش فروش بازی‌های سری  The Last of Us منجر شده است. به این واسطه فروش بازی The Last of Us Part 1 در آمریکا به میزان 238 درصد رشد داشته است. همچنین بازی The Last of Us: Remastered افزایش فروش 322 درصدی را تجربه کرده است.

علی‌رغم موفقیت سریال The Last of Us، برخی از طرفداران بازی‌های ویدیویی از تغییرات اعمال شده در اثر اقتباسی شبکه HBO راضی نیستند. زمانی که از نیل دراکمن در مورد واکنش منفی طرفداران لست اف اس سوال شد، وی در پاسخ چنین گفت: «من یاد گرفته‌ام که همیشه انتظار واکنش منفی را داشته باشم. به نظر من واکنش‌های منفی نشان‌دهنده وجود طرفداران سر‌سخت آثار ما است. آن‌ها آنقدر به دنیا و شخصیت‌های The Last of Us عشق می‌ورزند که هر چیزی را به چشم انحراف می‌بینند و بدون آن که مفهوم تغییرات را به طور کامل درک کنند، بدترین شرایط را در نظر گرفته و آن را پس می‌زنند.»

قسمت‌های جدید سریال The Last of Us بامداد هر دوشنبه از شبکه HBO و سرویس HBO Max پخش می‌شوند. نظر شما در مورد این سریال چیست؟ آیا دو قسمت پخش شده از آن توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.