دانلود بازی The Last of Us Part I برای PS5
دانلود بازی The Last of Us Part I برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی The Last of Us Part I برای PS5

پارسی گیم 15 شهریور 1401 10 دیدگاه
12,167 بازدید

دانلود بازی The Last of Us Part I برای پلی استیشن 5

ظاهراً ارائه بازی‌های محبوب، پرطرفدار و دوست‌داشتنی توسط استودیوهای بازی‌سازی وارد فاز جدیدی شده است. امروزه شاهد حضور دوباره بسیاری از عناوین محبوب قدیمی در قالب بازسازی شده هستیم تا تجربه ناب و لذت‌بخش آن‌ها را بار دیگر با گرافیک مدرن و امروزی به خود هدیه دهیم. در جدیدترین بازسازی‌های اخیر، استودیو Naughty Dog تصمیم گرفته تا بار دیگر یکی از شاهکارهای تاریخ بازی‌های ویدیویی، یعنی بازی The Last of Us را با گرافیک مدرن و امروزی در اختیار طرفداران بی‌شمارش قرار دهد و دارندگان کنسول PS5 را بیش از پیش از داشتن چنین دستگاهی راضی کند.

داستان جذاب آخرالزمان

قطعاً می‌دانید که مهم‌ترین و بارزترین ویژگی بازی The Last of Us روایت داستانی جذابش بود که در کنار شخصیت‌پردازی، دیالوگ‌ها و همچنین صحنه‌های حساس و مهم، آن را به یک شاهکار تبدیل کرد. از همان لحظه ابتدایی که با کاراکتر Joel و دخترش در آغاز شروع هرج و مرج و آخرالزمان آشنا می‌شوید تا آخرین سکانس سینمایی بازی، مدهوش و خیره این تصویربرداری و داستان‌سرایی خواهید شد. تراژدی، تصمیم‌های سخت، خودخواهی، ترس و وحشت و بسیاری موارد دیگر در بازی The Last of Us Part I منتظر شما است.
داستان به سوژه آخرالزمان و بیماری مهلکی که مردم را به زامبی‌های خطرناک تبدیل کرده می‌پردازد. شاید در ابتدا این سوژه کلیشه‌ای باشد اما همین موضوع کلیشه‌ای آن‌قدر خوب روایت می‌شود که به هیچ عنوان از آن احساس تکراری بودن نخواهید گرفت. در این دنیای نابودشده و آخرالزمانی، همراه Joel می‌شوید، پدری که دخترش را به بدترین شکل از دست داد و در ماجرایی جدید با دختری جدید و مصون از بیماری با نام الی آشنا می‌شود.

گیم پلی آشنای بازی‌های Naughty Dog

گیم پلی بازی The Last of Us Part I شباهت زیادی به عناوین موفق استودیو Naughty Dog دارد، یعنی همان زاویه دوربین سوم شخص، گاهی استفاده از مخفی‌کاری، گاهی اکشن و گاهی گشت و گذار و دیدن مناظر زیبا. به دلیل سناریوی آخرالزمانی و وجود زامبی‌های خطرناک، هیجان و استرس گیم پلی بیشتر نیز شده است. علاوه بر این وجود دیالوگ‌های دائمی بین جوئل و الی در مراحل همواره شما را درگیر داستان کرده و حس نزدیکی خوبی به کاراکترها پیدا خواهید کرد. بخشی از گیم پلی نیز به پیدا کردن ابزارها و وسایل ضروری برای ساخت انواع مهمات، ارتقاء سلاح‌ها و… اختصاص دارد.

گرافیک خیره‌کننده‌ای که اکنون مدرن و امروزی شده است

بازی The Last of Us در همان زمان انتشارش برای کنسول PS3 نیز گرافیک زیبا و انقلابی داشت. بازسازی اول بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز به خوبی توانست انتظارات را برآورده کند و قدرت کنسول سونی را به رخ بکشاند. حال در جدیدترین بازسازی این عنوان محبوب، شاهد بهترین گرافیک آن هستیم که درخور نسل جدید بازی‌های ویدیویی بوده و تمامی جزئیات و عناصر در آن خیره‌کننده هستند.
از نورپردازی و فناوری Ray Tracing گرفته تا بافت تمامی مناطق و مراحل، جزئیات صورت کاراکترها، جلوه‌های ویژه و طراحی مراحل همگی دستخوش تغییرات جدی شده‌اند تا با یکی از زیباترین بازسازی‌های دنیای بازی‌های ویدیویی همراه شوید. همین تغییرات برای تجربه دوباره بازی به نظر کافی می‌آید، حال آن که همراه شدن با جوئل و الی هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود.

موسیقی عنصر موفق دیگر

یکی از بخش‌هایی که همواره ناتی داگ در آن‌ها دست به ساخت یک شاهکار می‌زند موسیقی و صداگذاری است، در این بازی نیز مانند عناوینی چون آنچارتد شاهد یک صداگذاری فوق‌العاده بودیم. صداپیشه‌ها به خوبی هرچه تمام‌تر از عهده وظیفه‌شان برآمده‌اند و دقیقاً حس درست را به گیمر انتقال می‌دهند. از طرفی دیگر موسیقی‌های بازی نیز با وسواس بسیار توسعه‌دهندگان انتخاب و کاملاً با شرایط مراحل مختلف بازی هماهنگی دارند.

بازی The Last of Us Part I یک شاهکار به تمام معنا بوده و بسیاری حتی آن را از شماره دوم نیز بیشتر دوست دارند. اکنون که یک بازسازی جذاب و زیبا با گرافیک مدرن و امروزی در دسترس قرار گرفته، بهتر است بار دیگر همراه جوئل و الی یک ماجراجویی مملو از هیجان، احساسات و تصمیم‌های سخت را در دنیای آخرالزمانی از سر بگیریم.

در ادامه برای دانلود بازی The Last of Us Part I برای PS5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Experience the emotional storytelling and unforgettable characters in The Last of Us, winner of over 200 Game of the Year awards.
In a ravaged civilization, where infected and hardened survivors run rampant, Joel, a weary protagonist, is hired to smuggle 14-year-old Ellie out of a military quarantine zone. However, what starts as a small job soon transforms into a brutal cross-country journey.
Includes the complete The Last of Us single-player story and celebrated prequel chapter, Left Behind, which explores the events that changed the lives of Ellie and her best friend Riley forever.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 75.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی The Last of Us Part I در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی The Last of Us Part I نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    ابرام

    مهمان

    سلام برای ریجین ۲ (ترکیه) مشکل نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    خواهشن ورژن 01.003.000 رو میذارید ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Imortal

    مهمان

    سلام
    چطور از برنامه psx ورژن بازی های ps5 رو بفهمیم؟
    مثلا از کجا بفهمم که بازی لست ورژن .V01.003.000 هست؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    مفت گرونه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    javad

    مهمان

    دوستان کسی از زمان انتشار نسخه ریمیک برای pc خبر داره ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    تاریخ انتشار نسخه PC مشخص نشد ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    سلام برای کامپیوتر کی میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    سلام. ممنون بابت ارائه این بازی. این بازی خیلی سمه، خبری از انتشار این بازی برای کامپیوتر هست ؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      بنیامین در پاسخ به مسعود روشن

      مهمان

      والا ناتی داگ گفته نسخه پی سی زیاد فاصله انتشار نداره تا نسخه ps5، ی خبر بد اینکه کلا سیستم امنیت بازی خیلی بالا و پیشرفته هست شاید اگه اومد خیلی طول بکشه تا کرک بیاد که بازم امیدوارم اینجوری نباشه

    • Avatar

      ابوالفضل در پاسخ به مسعود روشن

      مهمان

      منظورت از سم چیه دوست عزیز؟