حالت Freelancer بازی Hitman 3
یحیی رحیمی

جزئیات حالت Freelancer بازی Hitman اعلام شد

یحیی رحیمی 25 دی 1401 1 دیدگاه
473 بازدید

حالت جدید Freelancer بازی Hitman 3‌ روز بیست و ششم ژانویه (6 بهمن) منتشر خواهد شد و روندی کاملاً متفاوت را ارائه می‌کند. بازی‌کنان می‌توانند کنترل کمپین را به دست بگیرند و با مکانیک‌های جدیدی سر و کله بزنند که حالتی روگ‌لایک به این اثر سندباکس می‌بخشد. در این مطلب به جزئیات جدید حالت فریلنسر بازی هیتمن 3 خواهیم پرداخت.

حالت فریلنسر حدود یک سال پیش معرفی شد و بالاخره این ماه از راه می‌رسد. استودیو IO Interactive به شرح جزئیان این روند پرداخته است. حالت جدید، مأمور 47 را وارد روندی بسیار پیچیده می‌کند. تمامی آماده‌سازی پیش از مراحل حذف می‌شوند و بازی‌کننده با آزادی عمل کامل به قتل هر فردی که می‌پسندند می‌پردازد. درصورتی‌که در حین عمل دستگیر شود یا کشته شود، باید از ابتدا شروع کند و تمام پیشرفت پاک می‌شود.

روند قبلی بازی Hitman به این شکل بود که نقشه‌ها تماماً برنامه‌ریزی شده بودند و بازی‌کننده باید با یادگیری نقشه، هدف نهایی را ترور می‌کرد. این بار خبری از مأموریت‌های از پیش تعیین شده نیست. مأمور 47 در یک خانه‌ی امن شروع به کار می‌کند و سپس سرنخ‌های لازم برای پیدا کردن هدف را از سوی دیگر اعضا و افراد عادی موجود در محیط پیدا می‌کند. او به صحبت‌های بقیه گوش بدهد و همچنین رفت‌وآمد دیگر کاراکترها را بررسی می‌کند.

حالت Freelancer بازی Hitman 3

روند حالت فریلنسر Hitman 3

حالت Freelancer بازی Hitman به شکلی است که بازی‌کننده در نقش کارگردان ظاهر می‌شود. شما می‌توانید محلی که می‌خواهید بروید را تعیین کنید و اینکه چه مأموریت‌هایی را می‌خواهید انجام دهید و چه آیتم‌ها و ابزارهایی با خود بیاورید. استودیو IO می‌گوید که بازی‌کنان باید اطمینان حاصل کنند که مکان و هدف درست را انتخاب می‌کنند و همچنین ابزار صحیح برای حمله به دشمنان را در اختیار دارند. خبری از داستان و پیش‌زمینه‌ی داستانی وجود ندارد.

روند بازی هیتمن در حالت جدید کاملاً سیستماتیک است و می‌توان آن را یک سندباکس خالص نامید. مکانیک‌ها طوری طراحی شده‌اند که بازی‌کننده، آزادی عمل بسیار زیادی داشته باشد. خلاقیت بازی‌کننده در این حالت مهم و اساسی است. روندی برای دنبال کردن وجود ندارد و بازی‌کننده است که روند را می‌سازد. تمام اطلاعات لازم برای موفقیت را دریافت می‌کنید و سپس هر چه به ذهنتان می‌رسد را پیاده می‌کنید. هر بار که وارد حالت فریلنسر می‌شوید، اهداف مختلفی در اختیار دارید که باید به قتل برسانید و نحوه‌ی انتخاب آن‌ها کاملاً به شما و سبک بازی‌‌‌تان بستگی دارد. در صورتی که حین مأموریت کشته شوید، باید از صفر شروع کنید.

حالت فریلنسر بازی Hitman 3 روز 6 بهمن در دسترس قرار می‌گیرد و خریداران می‌توانند رایگان از آن لذت ببرند.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    david jones

    مهمان

    سلام از تاریخ 6 بهمن هم یک ماه گذشت و خبری از سری جدید هیتمن نشد؟؟؟کی میاد که بتونیم دانلودش کنیم؟؟

    پاسخ دهید