بازی hitman 3
مهدی ملکی

بازی Hitman 3 با احتساب دو نسخه قبلی تنها 100 گیگابایت فضا اشغال خواهد کرد

مهدی ملکی 16 دی 1399 بدون دیدگاه
428 بازدید

اکنون بالاخره وارد سال 2021 شده‌ایم و این به معنای آن است که به زودی شاهد عرضه برخی عناوین مورد انتظار و در صدر آن‌ها بازی Hitman 3 خواهیم بود. این نسخه به عنوان خاتمه دهنده سه‌گانه World of Assassination و البته پایان‌دهنده کل مجموعه، از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال پیش‌تر ذکر شده بود که کاربران قادر به تجربه اتفاقات نسخه دوم در Hitman 3 هستند که حجم بازی نهایی را تبدیل به یک سوال بزرگ کرد. استودیو IO Interactive سخن مخاطبان را شنیده و به این موضوع پاسخ داده است.

یکی از توسعه دهندگان حاضر در استودیو به تازگی از طریق انجمن RestEra به اظهار نظر در این مورد پرداخته است؛ او افزوده که با وجود اضافه شدن روند بازی‌های قبلی سه‌گانه به نسخه سوم، حجم آن سرسام‌آور نیست:

یک موضوع وجود دارد که فکر می‌کنم با شنیدنش خوش‌حال خواهید شد؛ ما حجم بازی نهایی را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش داده‌ایم. تمام محتوای سه نسخه بازی حدود 100 گیگابایت فضا اشغال خواهد کرد. نسخه سوم با نسخه‌های پیشین مجموعه سازگار است و بسیاری از سطوح نیز ارتقا یافته‌اند. نتیجه این کار بسیار چشم‌نواز است.

علاوه بر این موارد اشاره شده است برخی از انعکاس‌های درون موتور بازی هم بهبود یافته‌اند و این مورد برای هر سه نسخه صدق می‌کند؛ در حقیقت نه تنها وجود سه نسخه در یک بازی بسیار عالی به نظر می‌رسد بلکه ارتقای سطح گرافیکی برخی منابع و از همه مهم‌تر فضای استاندارد 100 گیگابایتی آن فراتر از تصور ظاهر می‌شود.

بازی Hitman 3 در تاریخ 20 ژانویه 2021 میلادی یا به عبارتی 1 بهمن‌ماه سال جاری برای پلتفرم‌های گوگل استادیا، ایکس باکس وان و سری X/S، پلی استیشن 4 و 5، PC و گوگل استادیا عرضه خواهد شد؛ وجود نسخه نینتندو سوییچ نیز حتمی شده است و استودیو مدتی پیش با عرضه یک تریلر به آن اشاره کرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.