پارسی گیم

دانلود بازی Hitman 3 برای PS5

پارسی گیم 29 دی 1399 3 دیدگاه
6,064 بازدید

دانلود بازی Hitman 3 برای پلی استیشن 5

هیتمن، نامی آشنا برای آن دسته از بازیکنانی است که علاقه‌مند به ژانر اکشن و بازی‌های ماجراجویی هستند. مجموعه فوق‌العاده Hitman طی 20 سال گذشته از یک شاهکار مخفی‌کاری سرگرم‌کننده به یک ماجراجویی اکشن تبدیل شده که به‌صورت اپیزودیک در دسترس علاقه‌مندانش قرار گرفته است. همین تازگی‌ها بود که استودیوی IO Interactive طی معرفی پیش‌نمایشی از نسخه سوم، این موضوع را بیان کرد که این آخرین اپیزود و نسخه از سری هیتمن بوده و به‌نوعی مأمور 47 برای مدتی نیاز به استراحت دارد؛ بنابراین پس از آخرین بازی آن‌ها، نباید دیگر چشم‌انتظار بود. Hitman 3 به‌عنوان آخرین نسخه از سه‌گانه‌ای محبوب و پرطرف‌دار سعی کرده تا مشکلات و عیوب موجود در نسخه‌های قبلی را پوشش داده و به‌نوعی پایانی خاطره‌انگیز را برای طرفدارانش در ذهن و خاطره‌ها باقی بگذارد؛ مانند همیشه و دیگر نسخه‌هایی که معرفی شد، توسعه‌دهندگانی از استودیو IO Interactive آخرین بازی را طراحی و منتشر کرده‌اند که لازم به ذکر است ویژگی‌های جدید بسیاری در گیم پلی بازی Hitman 3 به‌کاررفته که قطعاً می‌تواند باعث جذابیت دو برابری داستان شود.

ماجراجویی‌های مأمور 47 او را در سراسر جهان به شش مکان منحصربه‌فرد در سه قاره منتقل می‌کند، جایی که او مهم‌ترین قراردادهای کل زندگی حرفه‌ای خود را تکمیل خواهد کرد. هر مکان برای ارائه یک تجربه گیم پلی بی‌نظیر و به‌یادماندنی ساخته شده است، از اولین مأموریت بازی در بلندترین ساختمان در جهان گرفته تا پایان‌نامه دراماتیک که سه‌گانه را با سبک نهایی با یک روایت متمرکز به پایان می‌رساند.

گذرنامه مأمور 47 تاکنون مهرهای کشورهای مختلفی از سراسر جهان را به خود دیده است و اولین مأموریت Hitman 3 او را به دبی می‌برد. در هر کشور لیستی از اهداف و مأموریت‌ها دریافت خواهید کرد که باید به هر روشی که شما پسند می‌کنید، آن‌ها را از بین برده و به‌نوعی از لیست خط بخورند. کارل اینگرام و مارکوس استویوزانت برای اولین مأموریت شما در نظر گرفته شده‌اند، فکر می‌کنید می‌توانید به چه روشی آن‌ها را از بین ببرید؟ آیا این امکان وجود دارد تا هر دوی آن‌ها را به یک‌باره از نابود کنید؟ همه چیز در سری بازی‌های هیتمن امکان‌پذیر است چرا که توسعه دهندگان خلاقیت را به بازیکن داده‌اند تا او باشد که تصمیم بگیرد از کدام راه هدف‌ها را از بین ببرد.

راهنمای قدم به قدم بازی Hitman 3

راهنمای قدم به قدم بازی Hitman 3

بازی Hitman 3 توسط استودیو IO Interactive ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Hitman 3 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Hitman 3

پس از آنکه مأموریت خود را در دبی، شهر برج‌های سر به فلک کشیده به پایان رساندید، باید آماده شوید تا به انگلستان سفر کنید. در این کشور باید خود را برای انجام یک مأموریت با پیچ‌وخم‌های بسیار و رمز و رازهای عجیب‌وغریب آماده کنید. شهر Dartmoor میزبان شما خواهد بود. مسیر خود را برای رسیدن به اهداف انتخاب کنید یا برای کشف یک قتل و از بین بردن هدف خود، نقش کارآگاه را بر عهده بگیرید. می‌توانید با یک تیر دو نشان را بزنید، البته اگر دقت را چاشنی کار خود کنید!

در میانه‌های گیم پلی، زمانی که هیجان و لذت سرتاپای شما را فراگرفته است، 47 در مسیر آلمان قرار می‌گیرد. به حومه برلین خوش آمدید، شهری که به خاطر افسانه‌ها، سبک‌پر جنب‌وجوش و زندگی شبانه آشفته شهرت دارد. فرقی نمی‌کند که به دنبال چه چیزی باشید، خواه مکانی برای استراحت و بازیابی قدرت یا محیطی که به شما اجازه می‌دهد تا آدرنالین را به‌واسطه انجام مأموریت و کارهای خاص در خود بالا ببرید، برلین به شما کمک می‌کند هر دو مورد را دراین‌بین پیدا کنید.

با شدت گرفتن داستان، مقصد بعدی انتخاب می‌شود، Chongqing در چین میزبان مأمور 47 خواهد بود. زیر چراغ‌های نئونی چشمک‌زن کافه‌های شلوغ و در میان انبوه مغازه‌های کوچک و غرفه‌های مواد غذایی که در خیابان‌های تنگ و شلوغ قرار گرفته‌اند، چونگ کینگ (Chongqing) مکان مناسبی برای خواسته‌های زندگی روزمره مسافران خواهد بود.

آخرین مأموریت HITMAN 3 مأمور جذاب کل طاس را به آرژانتین می‌برد. مندوزا (Mendoza) به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین مناطق شراب‌سازی در آمریکای جنوبی، مکان مناسبی برای دیدن مناظر زیبا و در دل آرژانتین است. از تپه‌های شیب‌دار تا باغ‌های انگور مدرن، فرصت کافی برای گشت‌وگذار وجود دارد، عجله‌ای در کار نیست.

آخرین مأموریت در سه‌گانه World of Assassination شما را به کوه‌های Carpathian واقع در کشور رومانی خواهد برد، جایی که پس از انجام مأموریت‌های محول شده باید خود را برای خداحافظی طولانی با مأمور 47 آماده کنیم، او برگه مرخصی خود را پرکرده و بالادستی‌ها نیز با او موافقت کرده‌اند، بدین شکل برای مدتی طولانی، حداقل تا زمانی که استودیوی سازنده صلاح بداند خبری از نسخه‌های Hitman نیست. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Hitman 2 و Hitman 1 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Hitman 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Agent 47 returns as a ruthless professional in HITMAN 3 for the most important contracts of his entire career. Embark on an intimate journey of darkness and hope in the dramatic conclusion to the World of Assassination trilogy. Death awaits. Experience a globetrotting adventure and visit exotic locations that are meticulously detailed and packed full of creative opportunities. IOI’s award-winning Glacier technology powers HITMAN 3’s tactile and immersive game world to offer unparalleled player choice and replayability.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 76.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    aboli

    مهمان

    سلام این بازیو آفلاین هم میشه بازی کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام برای pc کی قرار میدین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      سلام
      قرار گرفت