hitman 2
یحیی رحیمی

قسمت اول بازی Hitman 2 را به رایگان تجربه کنید!

یحیی رحیمی 8 اسفند 1397 بدون دیدگاه
3,022 بازدید

Hitman 2 نسبت به نسخه اولیه خود پیشرفت های فوق العاده زیادی داشته است و مکان های جدید و پرجزئیاتی به بازی راه پیدا کرده اند که بازیکن را به چالش جدی می اندازد. به تازگی استدیو بازی تصمیم گرفته است که 6 مکان نسخه قبلی یعنی، پاریس، ساپینزا، مراکش، بانگوک، کلورادو و هوکوایدو را به عنوان یک بسته الحاقی به نام Legacy Pack به نسخه دوم بکشاند.

این شش شهر جدید قرار است که ریمستر شوند و همچنین از نظر گرافیکی بهبود یابند و در نتیجه پشتیبانی از گیم پلی های جدید Hitman 2 نیز به این نقشه ها اضافه خواهند شد. مثلا حالت تصویر در تصویر و همچنین سیستم پیشروی جدید و آیتم هایی مانند تفنگ دارتی و نارنجک های کور کننده به مکان های قدیمی اضافه خواهند شد.

IO Interactive که توسعه دهنده بازی است قول داده است تا مود و آپدیت های جدید را نیز برای این شش نقشه نیز منتشر کند. اما مهم ترین موضوع در مورد Hitman 2 این است که می توانید قسمت اول بازی را به رایگان دانلود کنید و اگر Hitman 2 را خریداری کرده اید، می توانید بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی و در قالب یک بسته الحاقی برای بازی دریافت کنید.

همچنین مرحله اول بازی به نام Nightcall نیز در قالب یک بسته شروع به رایگان به رایگان در اختیار قرار گرفته است و می توانید بعد از انجام آن تصمیم بگیرید که بقیه بازی را خریداری کنید یا اینکه به تجربه خود پایان بدهید. بازیکنان کار را از یک محل ساحلی شروع می کنند و البته مامور 47 علاقه ای به ساحل ندارد و برای انجام ماموریتی مخفی به آنجا رفته است.

تمامی کارهای انجام گرفته در بسته آغازین در صورت خرید به نسخه اصلی نقل مکان خواهد کرد. The Starter Pack در حال حاضر برای تمامی کنسول های PS4، Xbox One و البته رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.