لوکیشن جدید بازی A Plague Tale: Requiem پلیگ تیل رکوئیم
محمد صادق شجاعی

شخصیت‌ها و لوکیشن جدیدی در بازی A Plague Tale: Requiem معرفی خواهد شد

محمد صادق شجاعی 4 تیر 1401 بدون دیدگاه
309 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نویسنده ارشد بازی A Plague Tale: Requiem (پلیگ تیل رکوئیم) یعنی سباستین رنارد در قالب پستی در بلاگ پلی استیشن اعلام کرده است که این اثر در لوکیشن جدیدی قرار گرفته و با شخصیت‌های تازه آشنا خواهید شد.

شرکت Focus Entertainment و استودیو Asobo اخیرا تریلر محصول مورد انتظار خود یعنی بازی A Plague Tale: Requiem را نمایش داده‌اند. این اثر که دنباله بازی A Plague Tale: Innocence محسوب می‌شود، به‌زودی روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. سباستین رنارد که نویسنده ارشد بازی پلیگ تیل رکوئیم محسوب می‌شود، به‌تازگی پستی در بلاگ پلی استیشن منتشر کرده که در قالب آن می‌توانید با جزئیات مختلفی از این اثر آشنا شوید.

بازی A Plague Tale: Requiem سه سال پس از اثر قبلی را به نمایش می‌گذارد. در این اثر آمیسیا و هیوگو به جنوب رفته و وارد لوکیشن‌های جدیدی می‌شوند. طولی نمی‌کشد که دوباره اتفاقات نا‌خوشایندی برای این خواهر و برادر رخ می‌دهد و آن‌ها از جزیره‌ای که به هیوگو ارتباط دارد، مطلع می‌شوند. همان‌طور که در قالب تریلر بازی پلیگ تیل رکوئیم مشاهده می‌کنید، هیوگو قادر است که موش‌ها را کنترل کرده و از آن‌ها برای حمله به دشمنان استفاده کند؛ اما این امر چندان ساده نبوده و استفاده از این قدرت تاثیر منفی روی هیوگو دارد.

سباستین رنارد در این مورد گفته است: «قدرت‌های هیوگو در حال پیشرفت هستند. او تلاش می‌کند که آن‌ها را تحت کنترل خود داشته باشد و حتی گاهی اوقات می‌تواند قدرت‌هایش را مغلوب کند. با این وجود که قدرت‌های هیوگو برای عبور از موقعیت‌های خطرناک، مهم و کلیدی هستند؛ اما او مقاومت می‌کند که تسلیم قدرت‌هایش نشود».

در ادامه نویسنده ارشد بازی A Plague Tale: Requiem به تاثیر اعمال آمیسیا روی روان او اشاره گرفته است. سباستین رنارد در این مورد توضیح داده است: «آمیسیا هیچ راهی جز ایفای نقشی که تنها خودش از پس انجام آن برمی‌آید، ندارد. با این حال او باید با ضربه‌های روانی که با این اقدامش همراه است، رو‌به‌رو شود. شخصیت‌های ما مافوق بشر نیستند و دو پروتاگونیست بازی باید بهای قدم گذاشتن در راه قهرمان شدن را بپردازند».

لوکیشن جدید بازی A Plague Tale: Requiem پلیگ تیل رکوئیم

کاراکتر‌های A Plague Tale: Requiem به شما کمک می‌کنند

با استناد به گفته‌های نویسنده ارشد بازی A Plague Tale: Requiem، شخصیت‌های جدیدی از جمله «بزرگ‌سالانی که تجربه و اطمینان بیشتری دارند» به آمیسیا و هیوگو کمک خواهند کرد. طبق توضیحات سباستین رنارد، یکی از مناطق تازه‌ای که خواهر و برادر بازی پلیگ تیل رکوئیم به آن سفر خواهند کرد، پروانس است که در ابتدا مثل یک بهشت به نظر می‌آید.

با این حال، زمان زیادی طول نمی‌کشد که «واقعیت خشن قرون وسطا به سراغ آمیسیا و هیوگو می‌آید و پیش از آن که بیش از حد از آرامش و آسایش لذت ببرند، امید‌های آن‌ها از بین می‌رود». در کنار تهدید‌هایی مثل موش‌های عامل طاعون، گروه‌های مزدور نیز برای آمیسیا و هیوگو تهدید محسوب می‌شوند. علاوه بر این، به دلیل طبیعت بی‌رحم دوره تاریخی، روستاییان ساده نیز مستثنی نبوده و ممکن است برای پروتاگونیست‌های بازی A Plague Tale: Requiem خطرآفرین باشند.

بازی پلیگ تیل رکوئیم در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که به واسطه اضافه شدن بازی A Plague Tale: Requiem به سرویس ایکس باکس گیم پس، می‌توانید در روز انتشار این اثر را بدون هزینه اضافه تجربه کنید.

نظر شما در مورد شخصیت‌ها و لوکیشن جدید بازی A Plague Tale: Requiem چیست؟ به نظر شما ویژگی‌های تازه این اثر چه عملکردی خواهند داشت؟ آیا بازی پلیگ تیل رکوئیم قادر است عملکردی در حد و اندازه‌های اثر قبلی داشته باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.