بازیکنان بازی A Plague Tale پلیگ تیل
محمد صادق شجاعی

تعداد بازیکنان بازی A Plague Tale: Requiem اعلام شد

محمد صادق شجاعی 14 آبان 1401 1 دیدگاه
426 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Asobo با انتشار یک توییت اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی A Plague Tale: Requiem (پلیگ تیل ریکویم) به یک میلیون نفر رسیده است.

استودیو Asobo با انتشار بازی A Plague Tale: Innocence در سال 2019 توانست موفقیت‌های بسیاری به دست بیاورد. استقبال بازیکنان از این اثر اکشن ماجراجویی و مخفی‌کاری منجر به ساخت دنباله آن با نام بازی A Plague Tale: Requiem شد. این اثر به تاز‌گی روی بسیاری از پلتفرم‌ها منتشر شده و توانست تحسین منتقدین را دریافت کند. حال استودیو آسوبو در قالب یک توییت از استقبال بازیکنان از بازی پلیگ تیل ریکویم خبر داده است.

بر این اساس در مدت حدودا دو هفته‌ای که از انتشار جهانی بازی A Plague Tale: Requiem می‌گذرد، تعداد بیش از یک میلیون بازیکن آن را تجربه کرده‌اند. هم‌اکنون کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس قادر به تجربه این اثر هستند. در صورتی که جزو مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس هستید، می‌توانید اثر مذکور را بدون هزینه اضافه تجربه کنید. دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند به نسخه ابری بازی A Plague Tale: Requiem دسترسی داشته باشید.

ناشر این اثر یعنی شرکت Focus Entertainment به صورت رسمی آمار فروش را اعلام نکرده است. با این حال بازی پلیگ تیل ریکویم در جدول فروش نسخه فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا، منتهی به 22 اکتبر (28 مهر) در رتبه پنجم قرار گرفته است. در هفته بعد این اثر از لیست 10 بازی پر‌فروش خارج شد.

بازیکنان بازی A Plague Tale پلیگ تیل

محوریت A Plague Tale: Requiem طاعون و موش‌ها است

بازی A Plague Tale: Requiem داستان یک خواهر و برادر به نام‌های آمیسیا و هیوگو را روایت می‌کنند که به دنبال درمانی برای بیماری خونی هیوگو در جنوب فرانسه هستند. این مسیر چندان بدون خطر نبوده و آن‌ها باید از دست سربازان تفتیش عقاید و موش‌هایی که طاعون سیاه را گسترش می‌دهند، فرار کنند.

نسخه پلی استیشن 5 بازی A Plague Tale: Requiem از 64 نقد ثبت شده در وب سایت متاکریتیک توانسته میانگین امتیاز 83 را به دست بیاورد. این در حالی است که تعداد 35 منتقد بررسی خود را بر اساس نسخه ایکس باکس سری ایکس انجام داده‌اند و به طور میانگین آن را لایق امتیاز 85 دانسته‌اند.

نظر شما در مورد تعداد بازیکنان بازی A Plague Tale: Requiem چیست؟ آیا شما هم جزو این افراد هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهیار

    مهمان

    سلام وقتت بخیر میخواستم بپرسم که میتونین به خود سازنده ایمیل کنین که همین بازی ادامشو بسازن ؟
    چون خود سازنده اعلام کرده این بازی دیگه ادامه نخواهند داشت مگر اینگه طرفدار زیادی باشه تا یه پروژه جدیدی این بازی رو درست کنیم من حتی خود سایت رفتم ایمیل یا سازنده خود بازی نتونستم پیداش کنم خواستم بگم اگه میتونین ایمیل خود سازنده بهم بدین یا اینکه از طرف من بهش پیغام بدین که این بازی واقعا شاهکار بوده و این پزوژه ادامه بدین ممنون میشم اگه اینکارو بکنبن

    پاسخ دهید