بازی Sam & Max
علیرضا نظری

نسخه ریمستر بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse معرفی شد

علیرضا نظری 12 دی 1401 بدون دیدگاه
261 بازدید

استودیو Skunkape Games به تازگی در صفحه توییتر خود به طور رسمی نسخه ریمستر بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse را با انتشار یک تیزر از آن معرفی کرده است. این اثر در تاریخ نامشخصی از سال 2023 منتشر خواهد شد. انتشار بازی مذکور تا بدین لحظه برای کنسول‌ها تایید نشده است.

تیزر کوتاه منتشر شده با یک «2023» ساده به پایان می‌رسد و علیرغم اینکه پلتفرم‌های مقصد در آن تایید نشده‌اند، هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه آن نیز ذکر نشده است. به احتمال زیاد ریمستر بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse روند بازی‌های قبلی این سری را دنبال می‌کند و بر این اساس، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. تیم سازنده همچنین تایید می‌کند که این سومین و آخرین قسمت از بازسازی ماجراجویی‌های سم و مکس خواهد بود.

Sam & Max: The Devil’s Playhouse در اصل توسط استودیو منحل شده Telltale Games به صورت اپیزودیک ساخته شد و داستان کامل آن در طول یک فصل پنج قسمتی روایت می‌شود. The Devil’s Playhouse سومین قسمت از سری بازی‌های اپیزودیک سم و مکس به حساب می‌آید و در واقع آخرین قسمتی است که زیر نظر تل‌تیل گیمز ساخته شده است.

بازی Sam & Max

معرفی نسخه ریمستر بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse

پس از بسته شدن درهای اصلی استودیو Telltale Games در سال 2018، سری بازی‌ها و حقوق آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتند. در سال 2020، چندین توسعه‌دهنده سابق استودیو مذکور که روی سری اصلی کار می‌کردند، با هم متحد شدند و Skunkape Games را تشکیل دادند و بدین ترتیب حقوق بازی‌های اپیزودیک را به دست آوردند. از آن زمان، Skunkape Games نسخه‌های ریمستر Sam and Max: Save the World و Sam and Max: Beyond Space and Time را منتشر کرد و اکنون، این توسعه‌دهنده با انتشار ریمستر The Devil’s Playhouse در سال 2023 به دور کامل خود می‌رسد.

بازی Sam and Max: The Devil’s Playhouse بی‌نظیرترین نسخه این سری است. نه تنها بازیکنان قادر هستند که سم و مکس را برای اولین بار کنترل کنند، بلکه هر قسمت به سم توانایی جدیدی می‌دهد که می‌تواند به هر چیزی تبدیل شود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد، عینک‌هایی هستند که به او اجازه می‌دهد آینده را ببیند و تلفنی که برای او امکان تله‌پورت را فراهم می‌سازد. این قدرت‌ها همگی در همان گیم‌پلی ماجراجویی اشاره و کلیک معروف این سری پیاده سازی شده‌اند که با برخی مکانیک‌های توسعه‌یافته همراه است.

The Devil’s Playhouse هنگام عرضه با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبرو شد. از آن جایی که تمامی آثار سری سم و مکس ریمستر شده‌اند، زمان آن رسیده است که Skunkape Games یک بازی کاملاً جدید در این سری منتشر کند یا توسعه دهنده راه دیگری را انتخاب کند و کاری کاملا متفاوت انجام دهد.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.