دانلود بازی Sam & Max Save the World برای PC
دانلود بازی Sam & Max Save the World برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sam & Max Save the World برای PC

پارسی گیم 14 آذر 1399 4 دیدگاه
6,594 بازدید

دانلود بازی Sam & Max Save the World برای کامپیوتر

به لطف بروز شدن تکنولوژی استودیوهای بازی‌سازی، اکنون شاهد این هستیم که برخی از آثار خاطره‌انگیزی که در گذشته منتشر شده بودند، بار دیگر در فروشگاه‌های معتبر برای عرضه قرار بگیرند. این حالت بازسازی را که Remastered نامیده‌اند و باعث می‌شود تا کیفیت تصاویر بازی دوچندان شده و همچنین در بعضی موارد نیز داستان بازی دست خوش تغییراتی ‌شود؛ بازی‌های بسیاری به این صورت دوباره به میان ما بازگشته اند و افراد از تجربه دوباره آن‌ها لذت دو چندانی را به دست آورده‌اند. یکی از بازی‌های ماجراجویی قدیمی که برای اولین بار در سال 2006 معرفی شد و اکنون نسخه‌ای بازسازی شده را از آن شاهد هستیم، Sam & Max Save the World است. توسعه دهندگانی از استودیو Skunkape Games این بازی سرگرم‌کننده را به شکل کلی بازسازی کرده و در نهایت برای علاقه‌مندان نسخه‌ای Remastered را معرفی کردند. در این بازی که از گرافیکی سه‌بعدی بهره می‌برد، بازیکن کنترل شخصیتی به نام Sam را بر عهده خواهد داشت.

Sam و Max که دو شخصیت کارتنی و حیوانی هستند، قصد دارند تا به کم همدیگر جهان را از فروپاشی نجات دهند و ما شخصیت Sam را کنترل خواهیم کرد. گیم پلی به‌نوعی طراحی شده تا Sam بتواند در محیط اطراف خود به‌راحتی جستجو کرده و اشیاء اطراف را لمس کند و در نهایت برای کمک به شما نظری دهد. داستان ماجراجویی در خود معماها و رازهای نهانی دارد که باید به‌واسطه همکاری با دو شخصیت اصلی بتوانید به چالش‌ها غلبه کرده و جواب سؤالات بی‌پاسخ را پیدا کنید. رابط کاربری ساده به شما این امکان را می‌دهد تا با کلیک بر روی منطقه‌ای خاص، سم را به آنجا کشانده و در نهایت به حل پازل و معماهای موجود مشغول شوید.

معماهای بازی راه‌حل‌های منطقی دارند، اگرچه تعدادی از آن‌ها برای به چالش کشیدن بازیکنان، راه‌حل‌های دور از دسترس دارند. بسته به نوع موجودیت درون بازی که شما با استفاده از مکان‌نما انتخاب می‌کنید، می‌توانید از سام بخواهید در اطراف یک منطقه قدم بزند، به اشیا نگاه کرده و درباره آن‌ها نظر دهد همچنین این امکان وجود دارد تا موارد خاصی را از سر جایشان برداشته یا در غیر این صورت سعی کنید از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید. سام همچنین ممکن است باشخصیت‌های مختلفی در مکالمه باشد. هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد، بازی جمله‌های مختلف را با چندین موضوع برای انتخاب ارائه می‌دهد. مباحث مربوط به مکالمه ممکن است مستقیماً شامل داستان باشد یا به حل معماهای بازی کمک کند، درحالی‌که سایر موارد ممکن است کاملاً به هم ربط نداشته باشند. در برخی موارد، بازیکن ممکن است بتواند گفتگویی را برای مکس نیز انتخاب کرده تا او نیز وارد گفتگو شود.

سیستم ذخیره‌ساز یا به‌نوعی موجودی وجود دارد که به سام این اجازه را می‌دهد تا هر موردی که بازیکن در طول بازی برمی‌دارد را در آن ذخیره کند تا در آینده و در مکانی دیگر به آن دسترسی داشته باشد. موارد ذخیره شده را نمی‌توان با یکدیگر ترکیب کرد و تنها می‌توانید برای حل معماهای دیگر یا قرارگیری بر روی اشیاء دیگری استفاده کنید. خودروی DeSoto سال 1960 در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت تا به‌واسطه آن بتوانند بین مکان‌های مختلف در بازی جابه‌جا شوند. این خودرو همچنین برای چندین سکانس رانندگی استفاده می‌شود که معمولاً شامل تعقیب یا فرار مجرمان در وسایل نقلیه دیگر است. در این سکانس‌های رانندگی، بازیکن می‌تواند از اسلحه سام استفاده کند و یا از طریق مکس سعی در برقراری ارتباط با وسایل نقلیه دیگر به‌واسطه یک مگافون داشته باشد.

Sam & Max Save the World مطابق با نسخه اولیه خود که توسط کمپانی LucasArts ساخته شد، به شکلی طراحی شده است که شخصیت‌های بازیکن نمی‌توانند بمیرند یا به بن‌بست کامل برسند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و معمایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn و Manifold Garden را نیز برسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Sam & Max Save the World با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GTS 450+ with 1024MB+ VRAM (excluding GT)
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device
Additional Notes: Intel integrated graphics not supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sam is a six-foot canine detective with a love of justice. Max is a hyperkinetic rabbity-thing with a taste for mayhem. Together, they’re the Freelance Police. And they’re about to save the world. In 2006, the comic book crime-fighting duo Sam & Max starred in the first full-fledged episodic game from Telltale, the studio that went on to make The Walking Dead and Batman: The Enemy Within.
Now everyone’s favorite dog and rabbity-thing are back in Sam & Max Save the World Remastered, a new version of their first season of episodic games that has been lovingly updated by a small group of the original developers with the blessing of Sam & Max creator Steve Purcell.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.92 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    armantwox

    مهمان

    سلام کدام نسخه کاملتر است

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به armantwox

      پشتیبانی

      GOG

  • Avatar

    Ata

    مهمان

    سلام وقت بخیر روی این سیستم اجرا میشه؟
    رم4
    گرافیکAMD Radeon HD 5450 1GB

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ata

      پشتیبانی

      سلام
      بله