بازی The Wolf Among Us 2
محمد صادق شجاعی

بزودی اخبار تازه‌ای از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 22 آذر 1400 بدون دیدگاه
333 بازدید

یکی از غایبان بزرگ رویداد The Game Awards 2021 که بامداد جمعه گذشته برگزار شد، بازی The Wolf Among Us 2 است. با این وجود که استودیو Telltale Games طرفداران و علاقه‌مندان این اثر را از نمایش تریلر جدید ناامید کرد، اما طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بزودی اطلاعات تازه‌ای از این اثر مورد‌انتظار منتشر خواهد شد.

دو سال پیش خبر غافلگیر‌کننده‌ای مبنی بر اینکه احیای استودیو Telltale Games با عرضه بازی The Wolf Among Us 2 همراه خواهد بود، در رسانه‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی منتشر شد. این خبر از آن جهت که بازی ذکر شده دنباله مشهور‌ترین اثر استودیو تل تیل گیمز محسوب می‌شود، توانست توجه بسیاری از بازیکنان را جلب کند. در واقع این بازی The Wolf Among Us بود که نام استودیو Telltale Games را سر زبان‌ها انداخت و سبک خاص آثار این استودیو را به تمامی بازیکنان شناساند. با این حال از زمان معرفی، بازی The Wolf Among Us 2 وارد سکوت خبری طولانی مدت شده و تا‌کنون هیچ اطلاعات تازه‌ای از آن منتشر نشده است.

اما اکنون در قالب پستی منتشر شده در بلاگ رسمی استودیو Telltale Games که به شرح جزئیات بازی Expanse می‌پردازد، این استودیو اشاره مختصری به بازی ولف امانگ آس 2 کرده است. با این وجود که هیچ اطلاعات تازه‌ای ارائه نمی‌شود، اما استودیو مذکور وعده داده است که در تازه‌ترین شماره مجله Game Informer اخبار تازه‌ای را با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت. شماره جدید مجله گیم اینفورمر طی چند هفته آینده منتشر خواهد شد.

بازی The Wolf Among Us 2

بازی The Wolf Among Us 2 از پایه باز‌سازی شده است

استودیو Telltale Games در این باره گفته است:

در دسامبر سال 2019، ما بازی TWAU2 که وارد مرحله پیش تولید شده بود، معرفی کردیم. تیم سازنده این اثر سخت مشغول کار روی آن است، اما مطمئنا متوجه شده‌اید که ما هیچ خبر جدیدی برای ارائه در مراسم  The Game Awards نداشتیم. ما می‌دانیم که شما، طرفداران ما، به طرز باور‌نکردنی صبور بوده و از ما حمایت کرده‌اید. همچنین می‌دانیم که یک سری سوالات در مورد اتفاقات پیرامون استودیو Telltale Games (و شهر Fabletown) دارید. تقریبا هر روز این موارد را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنیم.

خبر خوب این است که به زودی قادر خواهیم بود به برخی از سوالات شما پاسخ بدهیم. برای تحقق این امر در شماره 342 مجله Game Informer که تا چند هفته آینده منتشر می‌شود، حضور خواهیم داشت. به این واسطه در مورد بازی‌هایمان، کار روی موتور بازی‌سازی جدید و این که چگونه تل تیل به عنوان یک استودیو جدید شروع به کار کرده است، صحبت می‌کنیم. همچنین قول می‌دهیم اخباری دیگر ارائه خواهیم داد که می‌توانند توجه شما را در اوایل سال آینده جلب کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که استودیو Telltale Games در قالب شماره تازه مجله Game Informer چه خبر و اطلاعاتی را ارائه داده و تا چه اندازه وارد جزئیات بازی The Wolf Among Us 2 خواهد شد. اما حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم که اطلاعات ارزشمند و مهمی را دریافت کنیم. در سال 2019 اعلام شد که بازی مذکور اساسا از پایه باز‌سازی شده، در نتیجه فاصله زیادی تا انتشار باقی مانده است.

نظر شما در مورد بازی ولف امانگ آس 2 چیست؟ آیا مشتاق تجربه آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.