Minecraft story mode
یحیی رحیمی

Minecraft: Story Mode به‌زودی از فروشگاه‌ها حذف خواهد شد؛ هر چه زودتر دانلود کنید!

یحیی رحیمی 13 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,197 بازدید

کمپانی Telltale Games سال پیش میلادی از هم پاشید و به طور رسمی ورشکست شد و این خبر تمام صنعت بازی های ویدیویی را تکان داد. هفته پیش فروشگاه GOG تمامی بازی های این ناشر ورشکسته را از فروشگاه خود حذف کرد و به نظر می رسد که مایکروسافت نیز می خواهد همین بلا را سر بازی Minecraft: Story Mode دربیاورد.

قرار است که فصل های اول و دوم بازی Minecraft: Story Mode دیگر در دسترس خرید و دانلود نباشد و از 25 ژوئن به بعد حتی اگر بازی را خریده باشید نیز نمی توانید آن را دانلود کنید. تیم بازی Minecraft در وبلاگ خودشان گفته اند که فصل های اول و دوم Minecraft: Story Mode تا تاریخ 25 ژوئن در دسترس دانلود است و همچنین به کاربران توصیه کرده اند که اگر فصل های این بازی را خریده اند، هر چه سریعتر آن را دانلود کنند و بعد از آن دیگر خبری از این بازی نخواهد بود.

این بازی البته تنها روی فروشگاه مایکروسافت در دسترس است اما اگر آن را روی استیم خریداری کرده اید، تا 25 ژوئن برای دانلود آن فرصت دارید. چندین بازی دیگر کمپانی Telltale Games نیز مانند Jurassic Park: The Game و Tales of Monkey Island از استیم حذف شده اند و بالاخره این کمپانی اسم و رسم دار در ماه نوامبر تعطیل شده است و چنین حذف شدن های منطقی است.

یکی از بازی های این خوب این ناشر نیز Walking Dead است که البته توسط Skybound خریداری شد و دوباره روی Epic Games Store منتشر شد و خوشبختانه طرفداران این سری را ناامید نساخت. قرار است یکی دیگر از بازی های این کمپانی به نام Tales from the Borderlands نیز به زودی روی فروشگاه های دیجیتالی منتشر شود و طرفداران این کمپانی کاملا بدون بازی نیز رها نشده اند. هر چه باشد زودتر Minecraft: Story Mode را دانلود کنید که بعد از آن ممکن است حسرتش را بخورید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.