تاخیر بازی The Wolf Among Us 2
یحیی رحیمی

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال 2024 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 11 اسفند 1401 بدون دیدگاه
465 بازدید

افرادی که علاقه‌مند به بازگشت به فیبل‌تاون هستند، لازم است اندکی بیشتر منتظر بمانند. شرکت Telltale Games با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی از تاخیر بازی The Wolf Among Us 2 خبر داد. دنباله بازی تحسین‌شده گرگی در میان ما تا سال 2024 منتشر نخواهد شد و استودیو ترجیح داده که انتشار بازی را به سال آینده میلادی منتقل کنند. آن‌ها همچنین تصمیم مهمی در مورد موتور بازی‌سازی گرفته‌اند.

شرکت تل‌تیل گیمز می‌گوید که آن‌ها تصمیم به تعویق انتشار بازی The Wolf Among Us 2 گرفته‌اند. آن‌ها می‌دانند که چنین خبری ناراحت‌کننده است، اما همچنان روی توسعه بازی مصمم هستند و اینکه می‌خواهند داستان تازه‌ای تعریف کنند. کار روی بازی در سال 2020 آغاز شده است و این فرایند تا سال آینده میلادی ادامه خواهد یافت. استودیو نوشته است که تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین تجربه ممکن انجام خواهد داد و در پایان از صبر و بردباری طرفداران تشکر کرده است.

گفتگوی سران استودیو با رسانه IGN، دلیل تاخیر بازی گرگی در میان ما 2 را مشخص کرد. شرکت Telltale که سازنده بازی است، چند سال پیش ورشکست شد. آن شرکت پیشین به هیچ عنوان سابقه‌ی خوبی در مورد فشار کاری و فرسودگی شغلی نداشت و بسیاری از کارمندان دچار مشکلات روحی و روانی شده بودند. این شرکت تصمیم گرفته است تا سلامت کارمندان را در اولویت قرار دهد. مدیرعامل در این مورد گفت:‌

من تحت این شرایط (فشار کاری شدید) قرار داشته‌ام و دیگر نمی‌خواهم تکرارش کنم و انجام آن‌هم عادلانه نیست. نمی‌توانید یک کسب و کار را با فشار کاری اداره کنید. در نتیجه ایجاد یک فرهنگ کاری سالم، بخشی از دلیل تاخیر بازی است. نمی‌خواهیم کارمندان خوبمان را دچار فرسودگی کنیم. انجام چنین کاری در بلند مدت کاملاً اشتباه است و این شیوه‌ی صحیح تشکیل یک کسب و کار نیست.

تاخیر بازی The Wolf Among Us 2

تاخیر بازی The Wolf Among Us 2

زمان اضافه برای ساخت بازی گرگی در میان ما 2 تنها برای پیرایش و نهایی کردن بازی خرج نمی‌شود. مدیرعامل در ادامه افزود که آن‌ها موتور گرافیکی آنریل انجین 5 را انتخاب کرده‌اند و به این موتور کوچ می‌کنند. ساخت بازی تابه‌حال با آنریل انجین 4 انجام شده است، اما موتور جدید امکان ساخت بازی با ظاهر بهتر و بهینه‌تر را فراهم می‌کند. استودیو سعی می‌کند در این مدت به موتور جدید کوچ کند و به نظر می‌رسد بخشی از این فرایند انجام شده است.

بازی دوم سری گرگی در میان ما با تغییرات مهم در بدنه بازی و گرافیک در سال 2024 برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر خواهد شد. اطلاعات اندکی در مورد این اثر در دسترس است. نظر شما چیست؟ آیا منتظر تجربه بازی در ماه‌های آتی بودید؟‌

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.