دانلود بازی Sam and Max Beyond Time and Space برای PC
دانلود بازی Sam and Max Beyond Time and Space برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sam and Max Beyond Time and Space برای PC

پارسی گیم 19 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,158 بازدید

دانلود بازی Sam and Max Beyond Time and Space برای کامپیوتر

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های کارآگاهی در صنعت بازی‌های ویدیویی، سری Sam and Max بودند که به دلیل سبک و سیاق کارتونی، عناصر طنز و گیم پلی جذاب به‌شدت نزد مخاطبان محبوب گشتند. بازی در سبک کارآگاهی و معمایی طراحی شده و حل کردن پرونده‌های جذاب و ماجراجویی در کنار دو کاراکتر جذاب، از عناصر بارزش هستند. به‌تازگی استودیو Skunkape Games شماره دوم این بازی محبوب را تحت عنوان Sam and Max Beyond Time and Space بازسازی کرده‌اند تا بار دیگر در کنار آن‌ها همراه شوید و از ماجراجویی‌های جذابشان لذت ببرید.

شما بازی را در کنار Sam و Max تجربه می‌کنید. Sam یک سگ خوش‌تیپ با کت‌وشلوار بوده و Max هم یک خرگوش بامزه بیش‌فعال است که علاقه زیادی به ایجاد هرج‌ومرج دارد. آن‌ها در کنار یکدیگر کارآگاه‌های خصوصی هستند و در مقابل جرم و جنایت و کارهای خلاف مبارزه می‌کنند. Sam و Max بیش از 30 سال است که بازیکنان را سرگرم نگه داشته‌اند و اکنون با ظاهری جدید و مدرن در نسخه بازسازی شده بازی در خدمت شما هستند تا تجربه‌ای جذاب و بی‌نظیر را به خوردتان دهند.

این بازی 5 قسمت اصلی دارد که در هر کدام باید پرونده جرم جدیدی را حل کنید. محیط‌های مختلفی برای هر قسمت طراحی شده و در تمامی آن‌ها، ماجراجویی‌های منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. وجود عناصر طنز در این بازی باعث می‌شود لذتی بی‌مانند را هنگام پیشروی در مراحل تجربه کنید. نسخه بازسازی شده بازی به شکلی زیبا تمامی جزییات و نورپردازی‌های موجود در آن را بهبود داده و همچنین بافت‌ها و موسیقی بازی دستخوش تغییرات جزئی شده است تا بهترین تجربه را از آن داشته باشید.

گیم پلی بازی هم بسیار ساده و قابل‌درک بوده و تنها به کلیک‌های موس شما و دقت به محیط خلاصه می‌شود. به‌نوعی این بازی را می‌توان سبک مدرن و کاملی از Point & Click دانست. علاوه بر حل معماها و پیدا کردن سرنخ، مینی گیم‌های سرگرم‌کننده و جذابی نیز وجود دارند که در مراحل شما را به شکلی متفاوت درگیر می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Psychonauts 2 و Orcs Must Die 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sam and Max Beyond Time and Space با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GTS 450+ with 1024MB+ VRAM (excluding GT)
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device
Additional Notes: Intel integrated graphics not supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Join the Freelance Police on a bizarre adventure from the North Pole to the Fountain of Youth, from outer space to Hell and back.
Sam & Max: Beyond Time and Space is a remastered version of Telltale’s second season of episodic Sam & Max games, lovingly updated by a small team of the original developers. Sam is a six-foot canine detective with a nose for justice. Max is a hyperkinetic rabbity-thing with a taste for mayhem. Together, they’re the Freelance Police—an irreverent comedy duo whose esoteric crime-fighting style has been entertaining comic book and video game fans for more than thirty years.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.