جی تی ای آنلاین بازی GTA Online آپدیت
محمد صادق شجاعی

گرافیک بازی GTA Online با آپدیت جدید بهبود یافت

محمد صادق شجاعی 17 آذر 1401 1 دیدگاه
499 بازدید

شرکت Rockstar اعلام کرده است که در قالب آپدیت جدید بازی GTA Online (جی تی ای آنلاین) گرافیک بهبود پیدا کرده و فناوری‌های جدیدی اضافه شده است.

در قالب جدید‌ترین اخبار بازی اعلام شده است که جامعه بازیکنان بازی GTA Online توانسته‌اند از طریق The Heists Challenge مبلغ 4 تریلیون دلار به دست بیاورند. به همین دلیل در ماه جاری برای مدت محدودی بازیکنان قادر به خرید ماشین Declasse Tahoma Coupe با شکل و شمایل رترو هستند. علاوه بر این، شرکت راک استار آپدیت تازه‌ای از بازی جی تی ای آنلاین ارائه می‌دهد که دارای پیشرفت‌هایی متعددی بر اساس بازخورد بازیکنان بوده و گرافیک را بهبود می‌بخشد.

بازیکنان و علاقه‌مندان بازی GTA Online می‌توانند انتظار داشته باشند که طیف وسیعی از تغییرات در حالت Freemode و دیگر حالت‌ها ایجاد شود. به عنوان مثال، دارندگان کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 می‌توانند ویژگی ری تریسینگ را فعال کنند. این امر موجب می‌شود که در حالت گرافیکی Fidelity بتوانید باز‌تاب‌های حاصل از فناوری رهگیری پرتو را مشاهده کنید.

جی تی ای آنلاین بازی GTA Online آپدیت

آپدیت جدید بازی GTA Online موجب می‌شود که پس از خرید، وسایل نقلیه سریع‌تر در گاراژ بازیکن ظاهر شده و قابل استفاده باشند. همچنین کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قادر خواهند بود بدون کامل کردن مسابقه اولیه Hao از Hao’s Special Works استفاده کنند.

با به روز رسانی بازی جی تی ای آنلاین به جدید‌ترین نسخه، هر زمان که یک ماموریت Vehicle Cargo Sell را کامل کنید، High-Demand Bonus به دست خواهید آورد. علاوه بر این، شرکت Rockstar ارزش Shark Card را افزایش داده است. به این واسطه زمانی که Shark Card را از طریق بازی GTA Online یا سایر پلتفرم‌ها خریداری کنید، بین 20 تا 25 درصد پول بیشتر دریافت خواهید کرد. در کنار موارد گفته شده، بازیکنان با کامل کردن ماموریت‌های Short Trips و Biker Sell می‌توانند دو برابر پاداش بیشتر به دست بیاورند.

نظر شما در مورد پیشرفت گرافیک بازی GTA Online در قالب آپدیت جدید چیست؟ آیا قصد استفاده از فناوری ری تریسینگ را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر لشنی

    مهمان

    من gta v روی ایکس باکس وان دارم وقتی اپدیت کردم گرافیکش انگار دارم روی ps4 pro بازیش میکنم دورغم نمیگم واقعا گرافیگی ps4 pro شده ایکس باکس وان به امید خدا راک استار بعد اکتیویژن انحصاری میشه ای پی هاش

    پاسخ دهید