سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online
سارا هابطی

سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online با قیمت کم تر از 500 هزار دلار

سارا هابطی 20 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,330 بازدید

شما در بازی GTA Online که بخش آنلاین GTA V است، چه در حال دزدی از بانک‌ها، مسابقه با دوستانتان، تلاش برای فرار از دست پلیس و کلی موارد دیگر باشید بدون شک نیاز به یک ماشین پرسرعت نیاز پیدا خواهید کرد. اما متاسفانه ماشین‌های پر سرعت درون بازی بسیار گران هستند و شما باید میلیون‌ها دلار برای خرید آن‌ها هزینه کنید. با این وجود، اگر بودجه شما کم یا تازه کار هستید و صد البته برای انجام کارهای خلافکارانه و منحصر به فرد خود نیاز به ماشین‌های سریع دارید، نگران نباشید؛ زیرا ما در این مقاله قصد داریم از سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online با قیمت کم تر از 500 هزار دلار صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online با قیمت کم تر از 500 هزار دلار

شرکت راکستار با ارائه بازی Grand Theft Auto Online به عنوان محتوای اضافی و قابل بازی به نسخه اصلی این اثر، کاری کم‌تر از انقلاب انجام نداد. این جمله بدین معناست که این شرکت بزرگ نه تنها با اثر فوق‌العاده خود یعنی V Grand Theft Auto توانست موفقیت بزرگی کسب کند، بلکه توانست با اضافه کردن محتوای جدید و تجاری دیگری به نام Grand Theft Auto Online برنامه‌های چندین ساله خود را هموارتر کند.

به همین دلیل است که از سال 2013 تا به امروز منتظر نسخه جدیدی از این اثر فوق‌العاده پرطرفدار هستیم و امیدواریم روزی بالاخره این شرکت پرآوازه از Grand Theft Auto 6 رونمایی کند. از این موضوع که بگذریم، در ادامه قصد داریم شما را با سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online که می‌توانید با قیمت کم تر از 500 هزار دلار تهیه کنید، آشنا کنیم. درست است که این ماشین‌ها به اندازه اتومبیل‌های گران بازی نمی‌توانند عمل کنند، اما نیاز شما را در مواقع ضروری برطرف خواهند کرد.

برای به دست آوردن انواع اتومبیل‌ها در بازی GTA Online باید روش‌ مناسبی برای کسب درآمد پیدا کنید. راه‌های زیادی برای پولدارشدن در GTA Online وجود دارد که بسته به میزان تلاش و زمان شما مقدار متفاوتی پول برای خرید خانه، اتومبیل و سایر موارد در اختیار شما قرار خواهد داد.

Lampadati-Furore-GT

15- اتومبیل Lampadati Furore GT

• سرعت: 120.25 مایل در ساعت

در به‌‌روزرسانی 1.17 Last Man Standing به محتوای بازی GTA Online خودرویی با قدرت بسیار بالا و پر شتاب با سرعت 120.25 مایل در ساعت که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد، اضافه شد. این خودرو علاوه بر ظاهر جالب توجهی که داشت، توانست بازیکنان را شگف‌زده کند.

با سرعت و شتابی که این خودرو دارد می‌توان نیاز گیمرها را برای به آتش کشیدن یک منطقه و فرار از دست دشمنان فراهم کرد و به آن‌ها تجربه نابی از سرعت و تعقیب و گریز از دست پلیس و دیگر افراد را هدیه داد. شما می‌توانید این خودرو ارزشمند و البته کمی گران را از فروشگاه Legendary Motorsport با قیمت 448000 دلار خریداری کنید. درست بوده که این ماشین از قیمت بالایی برخوردار است، اما ظاهر شیک و سرعت بالا، ارزش خرید آن را بسیار زیاد می‌کند.

Pegassi-Vacca

14- اتومبیل Pegassi Vacca

• سرعت: 120.25 مایل در ساعت

یکی از خودروهایی که به راحتی در لیست پر سرعت‌های ما قرار می‌گیرد، خودرو بسیار زیبا و شیک Pegassi Vacca است که به راحتی نیاز شما را در سرعت و شتاب برطرف می‌کند. این خودرو در بازی GTA Online هیچ وقت قدیمی و ناکارآمد نخواهد شد؛ زیرا بازیکنان می‌توانند با انواع و اقسام قطعات آن را به زیبایی هرچه تمام‌تر شخصی‌سازی کنند.

خودرو Pegassi Vacca با سرعت مناسب 120.25 مایل در ساعت و کنترل و هندلینگ بسیار روان می‌تواند تجربه جالبی را به شما ارائه کند. شما به راحتی می‌توانید ماشین پگاسی واکا با قیمت 240000 دلار که از بسیاری جهات معقول و قابل قبول بوده را برای انجام کارهای هیجان‌انگیز خود تهیه کنید.

Benefactor-Surano

13- اتومبیل Benefactor Surano

• سرعت: 121 مایل در ساعت

یکی از خودروهایی که زیاد آن را در بازی GTA دیدیم و از سرعت و شتابش لذت بردیم، اتومبیل Benefactor Surano است. این ماشین ظاهر قابل قبولی دارد و با سرعت 121 مایل در ساعت، بسیار لذت‌بخش و شگفت‌انگیز عمل می‌کند. این خودرو با پتانسیل بسیار بالای خود می‌تواند هیجان را به گیمرهای بازی GTA Online تزریق کند.

بازیکنان با شخصی‌سازی ماشین Benefactor Surano، زیبایی آن را به رخ گیمرها دیگر می‌کشند. این خودرو برای فرار از دست پلیس‌های سمج بازی GTA و مسابقه با دیگر بازیکنان گزینه مناسبی است و شما می‌توانید روی دزدی از منطقه، فرار از دست دشمنان از آن استفاده کنید.

Dewbauchee-Specter

12- اتومبیل Dewbauchee Specter

• سرعت: 121.25 مایل در ساعت

در به‌روزرسانی 1.37 Import/Export مجموعه از ماشین‌های بزرگ و مختلف از جمله ماشین Dewbauchee Spectre را به همراه داشت. در این به‌روزرسانی خودروهایی با حداکثر سرعت 121.25 مایل در ساعت به بازی اضافه شدند که هر کدام در دست یک راننده حرفه‌ای، می‌توانست تجربه لذت‌بخشی را برای او به ارمغان بیاورد.

ظاهر این ماشین از همان ابتدا نظر شما را به خود جلب می‌کند و بازیکنان با سفارشی کردن آن از نظر بصری و مکانیکی می‌توانند تجربه جالب و هیجان‌انگیزی را به دست بیاورند (البته که معتقدم شخصی‌سازی اتومبیل‌ها جزء لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های بازی محسوب می‌شود). قیمت پایه این خودرو 599000 دلار و هزینه تبدیل سفارشی‌سازی آن 252200 دلار است. با این نتیجه، بهتر است خودتان را برای جمع‌آوری پول در بازی آماده کنید.

Sabre-Turbo

11- اتومبیل Sabre Turbo

• سرعت: 121.25 مایل در ساعت

یکی دیگر از خودروهایی که علاوه بر سرعت قابل قبول، قابلیت شخصی‌سازی آن می‌تواند بسیار جذاب و خارق‌العاده باشد، ماشین Sabre Turbo است. این خودرو سرعتی برابر با 121.25 مایل در ساعت دارد و از نظر فنی بسیار قابل قبول بوده و به نوعی هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌کنید، کاملا ارزشمند است. قیمت پایه ماشین Sabre Turbo به سختی با بودجه 490000 دلار در لیست سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online با قیمت کم تر از 500 هزار دلار قرار می‌گیرد. با شخصی‌سازی این ماشین هیجان‌انگیز می‌توانید از رانندگی و استفاده از یک خودرو قدرتمند لذت ببرید.

Lampadati-Pigalle

10- اتومبیل Lampadati Pigalle

• سرعت: 121.25 مایل در ساعت

شاید در نگاه اول زیاد جذب ظاهر این ماشین نشوید، اما در زمان‌های مورد نیاز و برای به دست آوردن و جمع‌آوری مقداری پول برای خرید خودروهای دیگر، ماشین Lampadati Pigalle کاملا گزینه مناسبی است. این خودرو در آپدیت 1.14 I’m Not A Hipster چند سال پیش در طبقه‌بندی ماشین‌های کلاسیک ورزشی قرار گرفت.

حداکثر سرعت آن 121.25 مایل در ساعت بوده و در لیست ما جایگاه کندترین ماشین را از آن خود می‌کند، اما هندلینگ و کنترل مناسبی دارد که می‌تواند در موقعیت خودش کاملا مورد قبول واقع شود. برای خرید ماشین Lampadati Pigalle تنها 400 هزار دلار نیاز دارید و می‌توانید آن را از فروشگاه Southern S.A. Super Autos تهیه کنید. لازم به ذکر بوده که این ماشین در میان خودروهای پرسرعت بازی، جایگاه 77 را از آن خود کرده است. ناگفته نماند که در زمان فروش این خودرو، مبلغی بالغ بر 240 هزار دلار می‌توان به دست آورد.

Dewbauchee-Massacro

9- اتومبیل Dewbauchee Massacro

• سرعت: 121.75 مایل در ساعت

یکی دیگر از ماشین‌های اسپرت که کمی مدرن‌تر از خودرو Lampadati Pigalle به حساب می‌آید و در آپدیت 1.13 High Life به بازی اضافه شد، ماشین Dewbauchee Massacro است. این ماشین با سرعت و شتاب 121.75 مایل در ساعت و هندلینگ خیلی خوب می‌تواند نیاز بازیکنان را برطرف کند.

اگر علاقه به مسابقه دادن با دوستانتان و دوستدار خودروهایی در سبک وسیاق ماشین Aston Martin Vanquish (استون مارتین ونکویش) هستید، احتمالا از طراحی و رانندگی با اتومبیل Dewbauchee Massacro نیز لذت خواهید برد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه Legendary Motorsport این خودرو را با قیمت باورنکردنی 275 هزار دلاری با ارزش فروش مجدد 165 هزار دلار خریداری کنید. این ماشین نیازهای شما در حد متوسط را برطرف خواهد کرد و در میان ماشین‌های پرسرعت بازی در جایگاه 71 قرار دارد.

Dewbauchee-Massacro

8- اتومبیل Dewbauchee Massacro (مسابقه‌ای)

• سرعت: 121.75 مایل در ساعت

نسخه دیگری از اتومبیلی که پیش تر از آن نام بردیم، به نام Racecar Dewbauchee Massacro وجود دارد که حداکثر سرعت آن به 121.75 مایل در ساعت می‌رسد. این خودرو در آپدیت 1.19 Festive Surprise، با تفاوت سرعت و شتاب بهتر و هندلینگ کم‌تر معرفی شد. در اینجا انتخاب با شماست؛ هندلینگ خوب را فدای سرعت بالا می‌کنید یا بالعکس.

خودرو Racecar Dewbauchee Massacro با 100 دلار گران‌تر یعنی با قیمت 385 هزار دلار با ارزش فروش مجدد 231 در فروشگاه Southern S.A. Super Autos موجود است. اتومبیل مسابقه‌ای Dewbauchee Massacro با یک رتبه کم‌تر نسبت به نسخه استاندارد خود در جایگاه 70 ماشین‌های پرسرعت بازی قرار می‌گیرد.

Grotti-Turismo

7- اتومبیل Grotti Turismo R

• سرعت: 121.75 مایل در ساعت

خودروهای عجیب و غریب در بازی Grand Theft Auto Online اصلا کم نیست و یکی از آن‌ها نیز در لیست ما به نام Grotti Turismo R قرار دارد که یک سوپراسپرت حرفه‌ای است. این ماشین با آپدیت 1.11 Business با حداکثر سرعت 121.75 مایل در ساعت با شتاب و هندلینگ بهتر، بالاتر از ماشین Dewbauchee Massacro قرار می‌گیرد. قطعا خودرویی با این شرایط ارزان نخواهد بود و آن با قیمت دقیقا 500 هزار دلاری و ارزش فروش مجدد 300 هزار دلار در فروشگاه Legendary Motorsport موجود است.

اگر دوست دارید یک ماشین سوپراسپرت داشته باشید و ظاهر برای شما حرف اول را می‌زند، این خودرو را بخرید. در غیر این صورت پول خود را خرج نکنید و برای خرید ماشین‌های بهتر، پس‌انداز کنید. به لطف شتاب بالا، ماشین Grotti Turismo R در جایگاه 67 در میان خودروهای پرسرعت بازی قرار می‌گیرد.

Pegassi-Monroe

6- اتومبیل Pegassi Monroe

• سرعت: 122 مایل در ساعت

از دیگر ماشین‌هایی که از جهات مختلف مانند اتومبیل Lampadati Pigalle در طبقه‌بندی ماشین‌های کلاسیک ورزشی قرار می‌گیرد، اتومبیل Pegassi Monroe است. این اتومبیل از نظر ظاهری، بسیار بهتر و قابل قبول‌تر از خودرو Lampadati Pigalle به حساب می‌آید. این ماشین از همان ابتدا با نسخه اصلی بازی با حداکثر سرعت 122 مایل در ساعت ارائه شد که در زمان خود از پرسرعت‌ترین ماشین‌های بازی  Grand Theft Auto V به شمار می‌آمد.

درست بوده که ماشین Pegassi Monroe سرعت قابل قبولی دارد، اما از نظر ترمز، هندلینگ و شتاب اصلا خوب نیست. غیر از این موارد به طور غیر معقولی گران است، قیمت آن در فروشگاه Legendary Motorsport بالغ بر 490 هزار دلار با ارزش فروش مجدد 294 هزار دلار موجود می‌باشد. از نظر سرعت، ماشین Pegassi Monroe در رتبه 65 خودروهای پرسرعت بازی قرار می‌گیرد.

Benfactor-Schafter-V12

5- اتومبیل Benfactor Schafter V12 (زره‌دار)

• سرعت: 123.5 مایل در ساعت

زمانی که زیر رگبار گلوله و شلیک دشمنان مختلف در بازی هستید، ماشین زره‌دار Benfactor Schafter V12 به کمک شما خواهد آمد. این اتومبیل در آپدیت 1.31 Executives and Other Criminals با حداکثر سرعت 123.5 مایل در ساعت با هندلینگ و شتاب مناسب ارائه شد. ماشین زره‌دار Benfactor Schafter V12 در لیست ماشین‌های پرسرعت بازی رتبه 55 را از آن خود کرده است.

با وجود این شرایط، اتومبیل Benfactor Schafter V12 با قیمت کم‌تری نسبت به خودرو Pegassi Monroe با مبلغی برابر 325 هزار دلار با ارزش فروش مجدد 195 هزار دلار قابل خریداری است. این اتومبیل اولین ماشین زرهی پرسرعت است که در میان لیست سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online با قیمت کم تر از 500 هزار دلار می‌گیرد. اتومبیل زرهی Benfactor Schafter V12 می‌تواند گزینه مناسبی در زمان تعقیب و گریز از دست پلیس‌های بسیار سرسخت بازی باشد.

Benefactor-Schafter-V12

4- اتومبیل Benefactor Schafter V12

• سرعت: 124.25 مایل در ساعت

نسخه غیر زرهی اتومبیل Benefactor Schafter V12 دیگر آن وزن اضافی زره را ندارد و سریع‌تر می‌تواند حرکت کند. این ماشین نیز در آپدیت 1.31 Executives and Other Criminals با حداکثر سرعت 124.25 مایل در ساعت معرفی شد.

قیمت این نسخه از اتومبیل Benefactor Schafter V12 به علت نداشتن زره کمی پایین‌تر از نسخه زره‌دار آن، 116 هزار دلار با ارزش فروش مجدد 69600 دلار است. اگر روند آرامی را در بازی پیش می‌برید و زیر رگبار گلوله و آتش قرار نمی‌گیرید، همین نسخه معمولی این اتومبیل برای شما گزینه مناسبی است. از نظر سرعت، خودرو Benefactor Schafter V12 در رتبه 45 پرسرعت‌ترین ماشین‌های بازی قرار دارد.

Vapid-Pißwasser-Dominator

3- اتومبیل Vapid Pißwasser Dominator

• سرعت: 126.5 مایل در ساعت

تنها ماشین قدرتی (muscle car) که در لیست سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online با قیمت کم تر از 500 هزار دلار قرار می‌گیرد و با به‌روزرسانی 1.18 Next Gen Release به بازی اضافه گردید، اتومبیل پرسرعت Vapid Pißwasser Dominator است. حداکثر سرعت این ماشین برابر با 126.5 مایل در ساعت بوده، اما در اینجا هندلینگ و شتاب فدای سرعت بالا شده‌اند. به دلیل سرعت بالا در مسابقات اتومبیل‌رانی باید بسیار با مراعات پیچ‌ها را پشت سر بگذارید؛ زیرا هندلینگ ماشین در زمان سرعت بالا، بسیار غیرقابل کنترل می‌شود.

خودرو Vapid Pißwasser Dominator با مبلغ مناسبی بالغ بر 315 هزار دلار با ارزش فروش مجدد 189 هزار دلار در فروشگاه Southern S.A. Super Autos قابل خریداری است. اگر به طراحی و قدرت خودروهای برند فورد موستانگ (Ford Mustang) علاقه دارید، اتومبیل Vapid Pißwasser Dominator گزینه مناسبی است. این ماشین نیز در لیست پرسرعت‌ترین‌ها، جایگاه 27 را از آن خود کرده است.

Progen-Itali-GTB

2- اتومبیل Progen Itali GTB

• سرعت: 127 مایل در ساعت

به یکی دیگر از ماشین‌های سوپراسپرت در بازی به نام Progen Itali GTB می‌رسیم که این اتومبیل با حداکثر سرعت 127 مایل بر ساعت در طی آپدیت 1.37 Import/Export سال 2017 به بازی اضافه گردید. با ظاهر و سرعتی که دارد، قطعا ارزان نخواهد بود و به سختی با مبلغی 495 هزار دلاری در لیست ما قرار می‌گیرد.

درست بوده که خرید آن هزینه بالایی دارد، اما مطمئنا این ماشین با رتبه 23 خود در میان پرسرعت ترین خودروها، می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد. اتومبیل Progen Itali GTB با پیشی گرفتن از 300 ماشین دیگر در بازی، جزء سریع‌ترین خودروهای سوپراسپرت به حساب می‌آید.

Pegassi-Toros

1- اتومبیل Pegassi Toros

• سرعت: 127.5 مایل در ساعت

در اولین نگاه به ظاهر این خودرو شاید شما نیز مثل من باورتان نشود که همچین ماشینی بتواند بالاترین سرعت را داشته باشد، اما اتومبیل Pegassi Toros برخلاف ظاهر غلط‌انداز خود سرعتی برابر با 127.5 مایل در ساعت دارد و با قیمتی کم‌تر از 500 دلار به فروش می‌رسد. این اتومبیل که در طبقه‌بندی ماشین‌های SUV قرار می‌گیرد و در آپدیت 1.46 Arena War به بازی اضافه شد.

غیر از سرعت، ماشین Pegassi Toros از جهات مختلف می‌تواند خودروهای چند صد میلیونی را شکست دهد. در واقع، این شانزدهمین خودروی سریع بازی در حال حاضر است. با مزایای منحصر به فرد، قیمت 498 هزار دلاری با ارزش فروش مجدد 298.8 هزار دلار ، مبلغی کاملا مناسب برای این اتومبیل است. شما برای مدت بسیار طولانی می‌توانید برای انجام کارهای حرفه‌ای و شگفت‌انگیز خود، به ماشین Pegassi Toros اعتماد کنید.

سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online

کلام آخر

با بررسی سریع ترین اتومبیل های بازی GTA Online با قیمت کم تر از 500 هزار دلار متوجه شدیم که حتما برای داشتن یک ماشین با کیفیت و حرفه‌ای، نیاز به مبلغ بالایی نداریم. شما می‌توانید با بودجه اندک خود ابتدا از ماشین‌های سطح پایین با سرعت قابل قبول شروع کرده و به مرور زمان با پس‌ انداز و جمع‌آوری پول بیش‌تر، ماشین سوپر اسپرت و شگفت‌انگیز مد نظر خود را تهیه کنید.

در نهایت امیدواریم از خواندن این محتوا لذت برده و از میان تمامی ماشین‌های معرفی شده، انتخاب درست را کرده باشید. اگر شما نیز خودرویی از جهت سرعت و هندلینگ (البته با قیمتی پایین تر از 500 هزار دلار) سراغ دارید، معرفی ماشین مدنظر خود را با پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

عجیب و غریب ترین خودروی پرسرعتی که می توانید زیرا 500 هزار دلار بخرید کدام است؟

خودروهای عجیب و غریب در بازی Grand Theft Auto Online اصلا کم نیست و یکی از آن‌ها نیز در لیست ما به نام Grotti Turismo R قرار دارد که یک سوپراسپرت حرفه‌ای است. این ماشین با آپدیت 1.11 Business با حداکثر سرعت 121.75 مایل در ساعت با شتاب و هندلینگ بهتر، بالاتر از ماشین Dewbauchee Massacro قرار می‌گیرد. قطعا خودرویی با این شرایط ارزان نخواهد بود و آن با قیمت دقیقا 500 هزار دلاری و ارزش فروش مجدد 300 هزار دلار در فروشگاه Legendary Motorsport موجود است.

۱
پر سرعت ترین خودرویی که می توانید زیر 500 دلار بخرید در چه طبقه بندی قرار دارد؟

در اولین نگاه به ظاهر این خودرو شاید شما نیز مثل من باورتان نشود که همچین ماشینی بتواند بالاترین سرعت را داشته باشد، اما اتومبیل Pegassi Toros برخلاف ظاهر غلط‌انداز خود سرعتی برابر با 127.5 مایل در ساعت دارد و با قیمتی کم‌تر از 500 دلار به فروش می‌رسد. این اتومبیل که در طبقه‌بندی ماشین‌های SUV قرار می‌گیرد و در آپدیت 1.46 Arena War به بازی اضافه شد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.