GTA-V-Michael
یحیی رحیمی

فایل‌های مخفی بازی GTA V خبر از بسته الحاقی مایکل می‌دهند

یحیی رحیمی 16 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,254 بازدید

شرکت راک‌استار گیمز سال گذشته از بسته الحاقی The Contract برای GTA V رونمایی کرد که آپدیت عظیمی برای بخش آنلاین بود و شاهد مراحل داستانی با حضور شخصیت فرانکلین کلینتون بودیم. بازگشت این شخصیت به همراه لامار موردتوجه میلیون‌ها نفر بازی‌کننده قرار گرفت. گزارش تازه‌ای حاکی از انتشار بسته الحاقی مایکل برای بازی جی تی ای وی دارد.

بسته الحاقی پیشین بازی GTA Online، سرنوشت مایکل در داستان GTA V را مشخص کرد. فهمیدیم که او به فعالیت در زمینه سینما ادامه داد و در همان استودیو هالیوودی مشغول به کار است. مدتی پیش بود که بازیگر نقش مایکل دی سانتا در صفحه توییتر خود ویدیو عجیبی منتشر کرد. وی با پوشیدن لباس کارمندان فست فود Cluckin Bell احتمال انتشار محتوای جدید را افزایش داد. وی در این ویدیو کوتاه گفت: «این تصور من از یک بازنشستگی موفقیت‌آمیز نبود».

بسیاری از کاربران توییتر این ویدیو را به بسته الحاقی جدید GTA V مرتبط دانستند و حال فایل‌های مخفی بازی نیز وجود چنین محتوایی را فاش می‌کند. یکی از افشاگران مجموعه بازی جی تی ای به نام TezFunz2 به تازگی از فایل‌های مخفی بازی رونمایی کرده که سناریو جدیدی برای بازی GTA Online نشان می‌دهد. این بدین معنی نیست که بسته الحاقی تازه‌ای ساخته می‌شود؛ اما نقطه ورود شخصیت در فایل‌ها، یک مکان کاملاً جدید است که با اسم Movie_set یا همان ست فیلم‌برداری نام برده شده است.

بسته الحاقی مایکل GTA V

مایکل در بسته الحاقی GTA V

مایکل یکی از شخصیت‌های بازی جی تی ای است که علاقه شدیدی به فیلم‌های هالیوودی دارد و بخش مهمی از فرایند شخصیت‌پردازی او بر مبنای علاقه‌ به سینما تشکیل شد. بسته الحاقی اخیر بازی GTA V نشان داد که مایکل پس از بازنشست شدن در پست تولید‌کننده فیلم مشغول به کار شده و بالاخره به آرزوی خود رسیده است. این نکته در دیالوگ‌های رد و بدل شده میان فرانکلین و لامار مشخص شد و ممکن است که راک‌استار در DLC جدید به زندگی تازه مایکل بپردازد.

در حالی که تولید بازی GTA 6 تائید شده؛ اما سال‌ها تا انتشار آن فاصله داریم. گزارش تازه‌ای زمان انتشار بازی GTA 6 را سال 2026 اعلام کرد و با این حساب، انتشار آپدیت جدید برای GTA Online ادامه خواهد داشت. فایل‌های مخفی نشان می‌دهند که بسته الحاقی تابستانی GTA V با محوریت مایکل ساخته می‌شود و فعالیت‌های اخیر بازیگر این شخصیت نیز می‌تواند سرنخ دیگری برای ما باشد. در حال حاضر پشتیبانی از جی تی آنلاین با انتشار نسخه نسل نهم ادامه پیدا کرده و راک‌استار فعلاً برنامه‌ای برای قطع پشتیبانی از بازی ندارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.