کنسول Xbox Series S
علیرضا نظری

کنسول Xbox Series S پرفروش‌ترین دستگاه بازی ماه نوامبر در انگلستان

علیرضا نظری 17 آذر 1401 بدون دیدگاه
141 بازدید

گزارش‌های جدیدی از آمار و ارقام فروش کنسول‌های بازی در کنار جدول فروش بازی‌ها در ماه گذشته منتشر شده است که نشان می‌دهد کنسول Xbox Series S به تنهایی پرفروش‌ترین کنسول ماه نوامبر محسوب می‌شود. علاوه بر آن، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 تنها یک ماه پس از عرضه، به پرفروش‌ترین بازی در ماه نوامبر تبدیل شده است و به نوعی از نسخه سال گذشته خود Call of Duty: Vanguard پیشی گرفته است.

طبق گزارش‌ها در رابطه با فروش کنسول‌های بازی در ماه گذشته، نینتندو سوییچ که چندین ماه در رتبه سوم جدول فروش بریتانیا قرار داشت، با میزان افزایش 175 درصدی در فروش ماهانه خود، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. در این میان، کنسول‌های Xbox Series X|S طی یک رقابت تنگاتنگی با نینتندو سوییچ در جایگاه دوم فروش بریتانیا قرار گرفته اند. حال، نکته قابل توجه اینجاست که کنسول Xbox Series S پرفروش‌ترین کنسول انفرادی ماه نوامبر شناخته می‌شود. در واقع فروش کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس به دلیل تخفیف قیمت آن در بلک فرایدی، 105 درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

در ادامه کنسول پلی استیشن 5 هم با افزایش فروش 71 درصدی نسبت به ماه قبل، به جایگاه سوم بسنده کرده است. این افزایش فروش هم به دلیل انتشار بازی God of War Ragnarok بود که به همراه باندل آن عرضه شد. این باندل تقریبا 38 درصد از فروش کنسول PS5 را در ماه نوامبر به خود اختصاص داده است. در حال حاظر کمتر از 372000 کنسول بازی در ماه نوامبر در انگلستان عرضه شده است که در مقایسه با ماه اکتبر، 113 درصد افزایش داشته است. با این حال، فروش آن‌ها در مقایسه با نوامبر سال گذشته، میزان کاهش 9.3 درصدی را نشان می‌دهد.

Modern Warfare 2 کنسول Xbox Series S

Call of Duty: Modern Warfare 2 پرفروش‌ترین بازی ماه نوامبر انگلستان

بر اساس آخرین آمار بدست آمده، در ماه نوامبر بیش از 4.3 میلیون واحد بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در بریتانیا فروخته شده است که نسبت به سال گذشته، 7.3 درصد کاهش داشته است که یکی از دلایل مهم آن، انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 است که امسال در ماه اکتبر عرضه شد؛ در حالی که عرضه نسخه سال گذشته در ماه نوامبر اتفاق افتاد. با این وجود، مدرن وارفر 2 با اختلاف زیاد همچنان یکی از بزرگترین عناوین ماه نوامبر تلقی می‌شود و در رتبه اول جدول فروش بازی‌های انگلستان قرار دارد. با این حساب، بازی‌های همچون God of War Ragnarok، FIFA 23 و Football Manager 2023 در رتبه‌های بعدی جدول فروش جای گرفته‌اند.

پس از کال او دیوتی مدرن وارفر 2، یکی از نزدیک‌ترین رقبا بازی God of War Ragnarok از سونی، در جایگاه دوم قرار دارد که در واقع یک عرضه بزرگ برای کنسول‌های PS5 و PS4 محسوب می‌شود. فروش این بازی در سه هفته اول عرضه خود نسبت به نسخه قبلی یعنی God of War 2018، افزایش 44 درصدی را تجربه کرده است. همچنین بازی Football Manager 2023 در جایگاه ششم با مقایسه فروش آن نسبت به نسخه سال گذشته، 30 درصد کاهش یافته است. در ادامه می‌توانید 10 بازی پرفروش ماه نوامبر انگلستان را در قالب فهرست زیر مشاهده کنید:

  1. Call of Duty: Modern Warfare 2 (Activision Blizzard)
  2. God of War Ragnarok (Sony)
  3. FIFA 23 (EA)
  4. Pokémon Violet* (Nintendo)
  5. Pokémon Scarlet* (Nintendo)
  6. Football Manager 2023 (Sega)
  7. Sonic Frontiers (Sega)
  8. Mario Kart 8: Deluxe (Nintendo)
  9. Grand Theft Auto 5 (Rockstar)
  10. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga (Warner Bros)

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.