دانلود بک آپ بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta برای PC
دانلود بک آپ بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta برای PC

پارسی گیم 4 مهر 1401 95 دیدگاه
137,966 بازدید

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta

امروزه نام بازی کال آف دیوتی در میان تمامی گیمرها و طرفداران بازی‌های ویدیویی آشنا و محبوب است. این سری محبوب که در سبک شوتر اول‌شخص ساخته شده، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و لذت‌بخش از جنگ‌های مختلف را در طول تاریخ به خورد طرفدارانش داده است. از جنگ جهانی دوم که در شماره‌های نخستین سوژه این بازی بود تا ورود به دنیای جنگ‌های مدرن و همچنین جنگ‌های تخیلی و آینده‌گرایانه. گیم پلی روان و جذاب، گرافیک خیره‌کننده و وجود روایت داستانی از جمله ویژگی‌های بارز بازی‌های Call of Duty است که آن را در رأس محبوبیت قرار می‌دهد. به‌تازگی استودیو Infinity Ward از بازی Call of Duty Modern Warfare II رونمایی کرده، دنباله ریبوت جدید سری Modern Warfare که مسیر موفق شماره قبل را ادامه خواهد داد.

نبردهایی مدرن در بازی Call of Duty Modern Warfare II

اگر از طرفداران قدیمی سری کال آف دیوتی باشید قطعاً می‌دانید که یکی از محبوب‌ترین شماره‌های این فرنچایز، سه گانه Modern Warfare بود که برای اولین بار جنگ‌های مدرن و امروزی را سوژه خود قرار داد و هنوز نیز بالاترین امتیازها را نصیب خود کرده است. استودیو Infinity Ward بار دیگر ریبوت این سری را ساخته تا دنیای جنگ‌های مدرن را در کنار گرافیکی زیبا و امروزی بار دیگر به طرفداران هدیه دهد. تجربه بازی Call of Duty Modern Warfare II ادامه ماجراهای شماره قبل را در کنار کاراکترهای آشنا و دوست‌داشتنی این سری روایت می‌کند.

همراهی با کاپیتان پرایس و Task Force 141

از محبوب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌ها در سری بازی‌های کال آف دیوتی می‌توان به کاپیتان پرایس اشاره کرد که در بیشتر شماره‌های بازی حضور داشته است. گروه افسانه‌ای Task Force 141 و مأموریت‌های مهم و حیاتی آن‌ها در نقاط مختلف کره زمین بار دیگر در کنار شما هستند تا در کنار آن‌ها هیجان، جنگ و اکشن را تجربه کنید. بازی Call of Duty Modern Warfare II دوباره کاراکترهای محبوبی مانند Soap، GAZ و Ghost را در کنار کاپیتان پرایس دوست‌داشتنی گرد آورده تا با آن‌ها جنگ‌های مدرن را همراه باشید و لذت ببرید.

بخش داستانی مهیج

بازی Call of Duty Modern Warfare II دارای بخش جذاب داستانی بوده که مملو از مأموریت‌های حساس، مهیج و سرگرم‌کننده است. این مأموریت‌ها طیف گسترده‌ای از عملیات‌های نظامی در نقاط مختلف جهان را پوشش می‌دهند، از مأموریت‌های مخفی‌کاری گرفته تا نبردهایی در ابعاد بسیار وسیع و بزرگ. علاوه بر این روایت داستانی زیبایی که یکی از ویژگی‌های بارز سری Modern Warfare است تجربه این بازی شوتر اول‌شخص را قطعاً لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

گرافیک زیبا، مدرن و واقع‌گرایانه

از دیگر ویژگی‌های بازی Call of Duty Modern Warfare II می‌توان به گرافیک مدرن و چشم نوازش اشاره کرد که درخور بازی‌های روز در صنعت بازی‌های ویدیویی است و قدرت سخت‌افزار شما را به چالش خواهد کشاند. تمامی انیمیشن‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات با دقتی بالا طراحی شده‌اند و بافت پوست انسان‌ها، صورت و همچنین محیط از جزییات بالایی برخوردار است. تمامی جلوه‌های ویژه و انفجارها نیز زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند تا گاهی احساس کنید که مشغول تماشای یک فیلم سینمایی اکشن هستید.

بهبود عناصر گیم پلی

بازی Call of Duty Modern Warfare II با بهبود گیم پلی در بسیاری از زمینه‌ها و حفظ اصول کلاسیک و اصلی‌اش، یک بازی تفنگی و جنگی کامل است. تجربه شلیک کردن با انواع سلاح‌های مدرن و امروزی و استفاده از ابزار و تجهیزات نظامی به‌شدت لذت‌بخش و واقع‌گرایانه بوده و تنوع مأموریت‌های بخش داستانی نیز به بهتر شدن این تجربه کمک شایانی می‌کند. استودیو سازنده با بهبود هوش مصنوعی بازی، دشمنان را نیز سرسخت‌تر کرده و باعث می‌شود چالش بیشتری را در میدان جنگ تجربه کنید، دشمنان اکنون از تاکتیک‌های خوبی برای از بین بردن شما استفاده کرده و تجربه‌ای واقع‌گرایانه از جنگ را به خوردتان می‌دهند.

معرفی Warzone 2. 0

از دیگر نکات حائز اهمیت بازی Call of Duty Modern Warfare II می‌توان به معرفی Warzone 2. 0 اشاره کرد که بخش بتل رویالش است. بازی وارزون که به عنوان اولین بتل رویال در سری کال آف دیوتی معرفی شد، به دلیل رایگان بودن و محبوبیت سبک بتل رویال توانست به سرعت طرفداران زیادی به دست آورد. تجربه یک بتل رویال جذاب با موتور و گیم پلی کال آف دیوتی چیزی است که بسیاری از طرفداران از تجربه‌اش لذت بردند. حال نسخه جدید و تازه وارزون با نام Warzone 2. 0 در بازی Call of Duty Modern Warfare II انتظار شما را می‌کشد تا محتوای جدید آن را تجربه کرده و نقشه‌های جدید، محتوای فصلی دائمی و ویژگی‌های دیگرش را به خورد خود دهید.

بخش آنلاین و چندنفره

به‌جز وارزون، بخش آنلاین عادی بازی‌های کال آف دیوتی نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیتش است. بازی Call of Duty Modern Warfare II نیز با ارائه این بخش کلاسیک و پرطرفدار، تمامی ابزارهای لازم برای بازیکنان در دل خود جای داده تا بتوانید در انواع نقشه‌ها و حالت‌های معروف بازی مانند Team Death Match، Free for All و… سرگرم شوید. بخش آنلاین بازی در کنار سیستم پیشروی و Level و قابلیت شخصی‌سازی سلاح‌ها و افزونه‌های مختلف برای هر کدام قطعاً تجربه متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Battlefield V و Call of Duty Warzone را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64 Bit (latest update)
Processor: Intel Core i5-3570 or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64 Bit (latest update)
Processor: Intel Core i7-4770K or AMD Ryzen 7 1800X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Join the Modern Warfare II Open Beta and get hands-on experience with the signature Multiplayer combat coming to Call of Duty: Modern Warfare II. Infinity Ward is bringing fans state-of-the-art gameplay, with all-new gun handling, advanced AI system, a new Gunsmith and a suite of other gameplay and graphical innovations that elevate the franchise to new heights.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 42 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا سیستم من بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-3570 یا AMD Ryzen 5 1600X دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 25 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta را بررسی کنید.

۲
داستان بازی Call of Duty Modern Warfare II در چه جهانی روایت می شود ؟

بازی Call of Duty Modern Warfare II دارای بخش جذاب داستانی بوده که مملو از مأموریت‌های حساس، مهیج و سرگرم‌کننده است. این مأموریت‌ها طیف گسترده‌ای از عملیات‌های نظامی در نقاط مختلف جهان را پوشش می‌دهند، از مأموریت‌های مخفی‌کاری گرفته تا نبردهایی در ابعاد بسیار وسیع و بزرگ. علاوه بر این روایت داستانی زیبایی که یکی از ویژگی‌های بارز سری Modern Warfare است تجربه این بازی شوتر اول‌شخص را قطعاً لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

۳
آیا بازی Call of Duty Modern Warfare II Open Beta رایگان است؟

بله، حالت Open Beta بازی Call of Duty Modern Warfare II رایگان است.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 95 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    اقا یکی بگه دیکه این نیاز به کد داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ahura

    مهمان

    موقع ریستور کردن بک اپ بازی در استیم کد میخواد و هیچ کدی در سایت یا در فایل های بازی نیست لطفا کد فایل را بگین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    ازم کد میخواد چه کدی باید زد ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    omidhanzo

    مهمان

    سلام وقتی میخوام بکاپ بگیرم میشه میزنه کد باید وارد کنید لطفا کد رو بگذارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    omid

    مهمان

    سلام وقتی میخوام بکاپ بگیرم میشه میزنه کد باید وارد کنید لطفا کد رو بگذارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    m.k

    مهمان

    سلام
    فایل ستاپ نداره
    روش نصب دیگه ای پیش بگیریم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    روی این سیستم میشه بازی رو اجرا کرد رم ۱۶ گرافیک ۸ گیگ rx580

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 95 دیدگاه